2 gün sonra Sasami taburcu oldu ve okula geri döndü . Sınıfa girdiği gibi tüm kızlar Sasami'ye sarıldı .
"Senin için çok endişelendik ""Ve seni çok özledik "
"Bende sizi özledim kızlar ."
_____________________
Kaminari : senin de bi götün boktan kurtulmadı . Sürekli başına bişey geliyo .
_____________________
Sasami Kaminari 'ye o kadar sert baktı ki sanki bakışlarıyla öldürecek gibiydi .
Tüm kızlar sırayla korkudan yutkundu . Sonra Sasami haykırmaya başlayınca diğerleri de rahatladı ve onlarda gülmeye başladı .
___________________
Mina : o zaman bunu kutluyoruzSaseki : nasıl ?
Mina : bu akşam çılgınlar gibi bir planım var . Doyasıya gezelim .
Sasami : benim daha iyi bi fikrim var hazır havalar güzelken önümüzdeki haftasonu kaplıcaya gidelim.
Mina : o da güzel . Bana uyar
"Bizedeeee "
____________________
Kızlar anlaşmıştı kaplıcaya gideceklerdi . Tabiki Mineta bunu yine öğrendi ve erkekleri kandırıp onları ikna etti .
__________________
( cumartes günü )
Mina : kirishima aradı erkeklerde geliyormuş .Jirou : sıkıntı olmaz zaten erkek ve kızlar ayrı oluyor .
__________________
Kızlar erkeklerin gelmesini bekledi ve kaplıcaya gittiler sonrada kızlar ve erkekler farklı yerlere dağıldı .
________________
( 15 dakika sonra )
Mineta : bu duvarın arkasında hazine var resmen .Iida : Ne demek istiyorsun .
Mineta : Kızları diyorum . Hepsi birer cevher .
Iida : Mineta bu çok ayıp lütfen .
Mineta : ama bu d-duvar BENİ AŞ DİYORRRR .
Mineta hızlı hızlı duvara tırmanmaya başladı .
Iida ve Bakugou Mineta'ya doğru saldırdılar Iida onu yere itti Bakugou'da suratında patlama yarattı Mina kaplıcanın dışına uçtu .
Bakugou ve Iida kızlara tehlikenin geçtiğini söylemek için duvardan kızların kaplıcasına baktılar . Tabi neyle karşılaşacaklarını unuttular . Ama böyle bir manzara da beklemiyorlardı .Sasami : TEŞEKKÜRLER ÇOCUKLARRR
Mina : yay yayy
Saseki : sağoolunnnn
Burunları kanamaya başladı ve birden hafif bir baş dönmesi geçirip ikisi de duvardan aşağıya düştü .
____________________
Kirishima: BAKUGOU IİDA ne oldu ?Kaminari : ne görmüş olabilirsiniz .
____________________
Iida : s-s-SasekiBakugou :s-s-Sasami
Kirishima : hiç bişey anlamıyoruz .
____________________
Karşılaştıkları manzara 👇🏻Gün bitti ve evlere geri döndüler .
______________________
( Bakugou'nun evinde )Bakugou : onu öyle görmeyi beklemiyordum .
Bakugou'nun annesi : kimi nasıl görmeyi beklemiyordun ?
Bakugou : HİÇÇ SEN BENİ Mİ DİNLİYORDUN ?
______________________
(Iida'nın evi )Iida : bu çok aniydi .
Iida'nın annesi : neden bahsediyorsun ?
Iida : NE HİÇ BİŞEY .
____________________
2 hafta geçti Sasami'nin 2. Özgünlüğü belli oldu ama kullanılması yasaklandı sadece acil durumlarda kullanabilirdi .
___________________
Shigaraki : çok az kaldı planımı uygulayacağım .Kuragiri : aklınızda ne var efendim .
Shigaraki : kızın 2. Özgünlüğünü öğrendiniz mi ?
Kuragiri : hayır efendim gizli tutuyorlar ve kullanılması yasaklanmış .
Shigaraki : öğrenmesekte olur sonuçta bu sefer All Might'i öldürücem ve o kızı da öldürmek istiyorum artık planım da bu da var .
Kuragiri : her zaman emrinizdeyim efendim .
______________
Bölüm sonu
____________________
Umarım beğenmişsinizdir oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕🙆🏻♀️👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Подростковая литератураSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .