All Might: BENNN GELDİİMMM
Aizawa : abartma da yola çıkalım hadi .
_______________________
Aizawa : herkesin bildiği üzere neredeyse 2 ay sonra 3. Sınıfa geçeceksiniz ve sonra da mezun olup üniversitelere dağılacaksınız . Bu yüzden bu 2 ay boyunca sınıfı geçebilmeniz için sizi güçlendirmeye çalışıcam. Çok sıkı çalışacaksınız ve tehlikeli talimler yapıcam . Ölmemeye dikkat edin .Kaminari : ölmek ?
Mineta : şaka yapıyor . Şaka yaptığını söylesin biri .
Aizawa : hadi talimlere başlayalım ilk talim bu çok kolay olacak ölüm çukuru . Bu çukur tamı tamına 600 metrelik derinlikte karşıya zıplayarakta geçemezsiniz göreceğiniz üzere karşı karayla aranızda 300 metre bi genişlik var özgünlüklerinizi kullanıp geçmeye çalışın .
_______________________
Herkes sırayla geçmeye çalıştı mineta falan hariç korkudan kıpırdayamadılar bile talimler böyle devam etti . En sonunda talimleri tamamladılar ve eve dönmek için otobüse bindiler .
______________________
Mina : gerçekten çok yoruldum hemen eve gidip uyumak istiyorum .Asui : bende öyle .
_______________________
2 ay hemen gelip geçti sanki öğrenciler sınıfı geçebilmek için dişini tırnağına taktı yazılı sınavları güzel geçmişti . Sırada mücadele sınavları vardı yine seviyelere göre başkalarıyla dövüşeceklerdi .
______________________
Sasami Suzue adında 3. Sınıflardan bir kızla dövüşecekti .
___________________
Sasami : güzel bi dövüş olsun .Suzue : kaçırıldın diye kendini güçlü sanma
Sasami : ne alaka ?
Suzue : şimdi sen seni güçlüsün diye kaçırdılar falan sanıyorsundur . Boş hayallere kapılma seni hemen yenicem .
Sasami : sen 3. Sınıfa bu zekayla nasıl geçebildin anlamış değilim .
Suzue : kendinde kabul ediyorsun ben 3. Sınıfım sen 2 benim daha çok yaşanmış mücadelelerim var .
Sasami : uzatma .
_____________________
Karşılaşma başladı Sasami kıza saldırdı
Sasami kıza birden yumruk attı ve kız durdurmaya bile çalışmadı yumruğu bilerek yedi sanki . Sasami olduğu yerde dona kaldı zıplamaya falan başladı .
____________________
Mina : Sasami ne yapıyor öyle ?Saseki : hiç bi fikrim yok .
_____________________
Sasami bağırmaya başladı " neredeyim ben heryer lav içinde . Az önce karşılaşmadaydım .insanlar nerde ?
___________________
Uraraka : Sasamiii neden bahsediyorsun burdayız işte .Suzui: sizi istese de duyamaz hatta göremez .
Midoriya : anladım özgünlüğü bu Sasami ona dokunduğu anda kendini başka yerde görmeye başladı . Şuan lavların ortasında olduğunu sanıyor .
Mina : ama bu gidişle kaybedecek .
_______________________
Sasami : demek özgünlüğün lav kontrolü . Ama özgünlüğü lav kontrolü ise insanlar nerde . Ne yapmalıyım ? Ona dokunduğum gibi kendimi burada buldum . Anladım özgünlüğü bu o bana dokununca yada ben ona dokununca bura da olduğumu düşünmemi sağladı çünkü özgünlüğü bu . Görü ve duyu kontrolü .Sasami vücudunda yaralanmalar hissetmeye başladı .
Sasami : ne oluyor ?
Arkaya doğru kaçıyordu . Bu gidişle çizgi dışı olacaktı ve sınıfta kalacaktı . Suzui hazır Sasami onu görmüyorken ona yumruk atıyordu . Çizgiye doğru ittiriyordu. Çizginin tam önündeydi . Suzui son vuruşu yapacaktı Sasami birden suzui yi gördü ve kenara çekildi . Çizgi dışı olmadı .
Suzui : ne süresi mi bitti . Kahretsin !
Sasami : süresi mi varmış ?
Suzui : neden bahsediyorsun ne süresi ?
Sasami : özgünlüğünün 2 dakika süresi var değilmi ?
Suzui : sen kafayı yemişsin hadi saldırsana bana .
Sasami : görü ve duyu kontrolü . Değilmi sana dokunduğum anda 2 dakika boyunca senin istediğin şeyleri görüyorum sonra 2 . Dakikanın sonunda beni yeniden hapsetmen için senin bana yeniden dokunman gerekiyor yada benim sana .
Suzui : saçmalık bu .
Sasami : seni özgünlüğümü kullanmadan yenemem . Çünkü sana dokunmama imkan yok . Ben kazandım Suzui .
____________________
Sasami Suzui yi kontrolü altına aldı ve çizgi dışına fırlattı .
______________________
Suzui : telekinezi mi ? Ben kaybedemem imkansız hayır .
____________________
Suzui sinir krizi geçirmeye başladı . Hemşireler geldi ve sakinleştirici iğne yaptılar sonra da revire götürdüler .Karşılaşmalar bitti . 1 hafta sonra 2. Sınıftan mezun oluyorlardı . Yaz tatili yaklaşıyordu . 3. Sınıf Birlikte geçirecekleri son seneydi . A sınıfından herkes geçti .
___________________
Shigaraki : 3. Sınıfı bekliycez tam bizi unuttuklarında biz onlara saldıracağız All Might'i ve o kızı öldürücem . Bunu yaptıktan sonra artık rahatlıkla uyuyabilirim .Kuragiri : siz nasıl isterseniz efendim . Onları yenmek için elimizden geleni yapıcaz daha güçlü yaratıklar yaratmaya çalışıyoruz .
Shigaraki : çok güçlü olmalılar . Çok
_________________________
Mina : çocuklar yarın AVM ye gidelimmi yine ? Hepimiz sınıfı geçtik bunu kutlarız .Sasami : bana uyar .
_________________________
Tüm sınıf onayladı yarın okul çıkışı yine gezeceklerdi .___________
Bölüm sonu
____________________
Umarım beğenmişsinizdir oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕🙆🏻♀️👋🏻________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Ficção AdolescenteSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .