2 gün sonra Sasami taburcu edildi .
( okulda )
____________________
Mina : Bugün Sasami geliyo .Saseki : 2 hafta sonra sonunda iyileşti . Başına bişey gelicek diye çok korktum.
Hayakure : Bende .
Mina : Peki ne olacak ?
Yaoyorozu: Ne ne olacak ?
Mina : Bakugou Sasami'yi sevdiğini söyledi ya . Acaba şimdi sevgilimi olacaklar .
Kaminari : kim kimle sevgili olacak ? Savaş alanında ne oldu ben diğer taraftaydım . Orda savaştım .
Mineta : Bende .
Sato : bende oradaydım .
Mina : Sasami yaralandığında Baku-
Uraraka : Hiç bişey olmadı . ( fısıldayarak ) Mina herkese anlatma Bakugou öğrenmelerini istemeyebilir .
_________________________
Kaminari , Mineta ve sato urarakanın cevabından sonra gittiler .
______________________Mina : Haklısın özür dilerim .
Saseki : Hem bişey olmıyacak
Mina : nasıl yani ?
Yaoyorozu: neden ?
Saseki : 2 Gün önce okul çıkışı Sasami'nin yanına gittim . Geldiğimde Bakugou oradaydı konuşurlarken duydum . Sasami hiç bişey hatırlamıyor. Sadece yaralandığını sanıyor .
Hayakure : Yazık oldu . Belki sevgili olurlardı .
Mina : Saseki siz aynı evde değişmisiniz neden ikiniz beraber gelmediniz ?
Saseki : erkenden kontrole gitti o .
________________________
Sasami sınıfa geldiğinde herkes başına üşüştü .
"İyimisin ?""Canın yanıyormu ?"
"Nasıl oldun ? "
" ben iyiyim merak etmeyin ."
________________________
Aizawa sınıfa girdi ve dersi anlatmaya devam etti . Sasami teneffüste Kaminari ve Minetayı konuşurlarken duydu ."Acaba kim sevgili olacaktı ?"
"Evet Uraraka söylemesini engelledi ."
__________________________
Sasami : kulak misafiri oldum ama kim sevgili olacakmış ?Kaminari : S-Sasami . B-bilmiyorum.
Mineta : Uraraka Mina tam bize söylerken durdurdu .
____________________________
Sasami Mina'nın yanına gitti ." savaştan sonda ne oldu kimler sevgili olacakmış ? "
"S-sen neden duydun b-bunu "
"Kaminari ve Mineta konuşuyorlardı.merak ettim "
" ş-şeyyy "
( o sırada Uraraka geldi ve Sasami'ye selam verdi . )" Uraraka bazıları sevgili olacakmış sen kim biliyormusun .
Tam o sırada Mina'nın ağzından şöyle bi cümle çıktı . "U-URARAKA VE MİDORİYA "
_______________________
Sasami : NeUraraka : NEEEE .
Sasami : Gerçektenmi ? Çok sevindim .
Uraraka : H-H-HAYIR . Tamam ben onu seviyo- aaa sevmiyorum . Olmaz olmaz .
Sasami : ama çokta yakışıyordunuz .
Uraraka : ( kafasından ayak uçlarına kadar kızarır )
NEEE H-HAYIR .
___________________________
Ertesi gün Aizawa görev gruplarını değiştireceğini söyledi bi kaç kişiyi değiştirdi
Sasami artık Bakugou ile değil takaşhi ile aynı gruptaydı . Bakugou da Mina ile .
________________________
Bakugou : Ben Sasami'yle değilmiydim ?Aizawa : artık Mina ile birliktesin .
Sasami : bence çok güzel oldu . Bakugou zaten başından beri benimle aynı grupta olmak istemiyordu .
Takaşhi : Ben bu ezikle aynı grupta olmam .
Bakugou : O EZİK SENİ SİKİP GEÇTİ . VE BENİ TAKLİT EDİP DURMA .
Takaşhi : SEN BANA TAKLİTÇİ Mİ DİYOSUN .
Aizawa: YETER . İlk göreviniz 2 hafta sonra ama ondan önce grup seviye sınavı yapıcaz iki grup seçilen birbirlerine karşı yarışacaklar . Sıkı çalışın .
________________________________
Mina ve Bakugou , Sasami ve Takaşhi'ye karşı dövüşecekti .
___________________________
Ve o günden sonra Sasami Saseki ile farklı yoldan gitmeye başladı Bakugou ile karşılaşmamak için elinden geleni yapıyordu ._____________
Bölüm sonu
Umarım beğenmişsinizdir oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕👋🏻🙆🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Подростковая литератураSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .