( Ertesi gün okulda )
Mina : SASAMİ kötü adamı pataklamışsınız .Uraraka : sizden de bu beklenirdi .
Saseki : dün akşam niye geç geldin ben 12 de eve geldiğimde hala yoktun görev mi uzadı başına bişey geldi diye çok korktum .
Sasami : hayır . Görev zamanında bitti aslında sonra biraz Bakugou ile oturduk o kadar .
Mina : BAKUGOU MU ?
Sasami : evet
Asui : ne yaptınız .
Mina : bişey yaşadınızmı?
Sasami : derken .
Mina : bilmem küçük bir yakınlaşma olur şey olur .
Sasami : hayır . Hem beni boşverin sen neden evde değildin geç geldin ?
Saseki : Iida çağırmıştı onunlaydım .
Mina : NEEEE . Sende Iida ya mı aşıksın ?
Saseki : NE ? H-H-hayır .
Mina : ama sizinle de muhabbet edilmiyor ki .
Sasami : neyse Mina . Benim aklımda bişey var yarın küçük bir gösteri yapılacakmış gitsek ya . Size uyar mı ?
Yaoyorozu : ne gösterisi ?
Sasami : dans gösterisi bazı bizim gibi liseliler çıkıp dans ediyor . Lütfennnn .
Hayakure : bence de gitmeliyizzzz .
_______________________
Mina : o zaman bende -Sasami : evet Mina erkekleri çağırabilirsin .
Mina : nerden anladın ?
Sasami : hissettim diyelim .
______________________
Ertesi gün kızlar ve erkekler gösteriye gitti .
En önden yer kaptılar ve oturup izlemeye başladılar .
__________________
Sahneye bi çocuk çıktı ve çocuk Sasami'ye çok tanıdık geliyordu .Sasami : kızlar bu Haku .
Mina : Haku da kim ?
Sasami : sahildeki çocuk .
Hayakure : çok tatlı çocukmuş çokta güzel dans ediyor .
Sasami : aynen öyle . Eğitim almışmıdır acaba ?
Yaoyorozu : peki sen aldın mı ?
Sasami : hayır . Sıkıldıkça evde dans ederdim .
___________________
Haku Sasami'yi ön sıralarda görünce çok şaşırdı sonra pistten inip Sasami'yi kaldırdı .
_________________
Haku : merhaba güzellik 2. Bir dansa var mısın ?Sasami : neden olmasın .
__________________
Haku Sasami'yi piste çıkardı ve dans etmeye başladı kızlar ve erkekler şaşkınlıkla izliyordu özellikle Bakugou .
_______________
Haku Sasami'yi belinden kavradı ve havaya kaldırarak döndü . Sonra Sasami Haku'nun yavaş yavaş etrafında dönerek boynundan tuttu sonra Haku 'ya sırtını verdi Haku Sasami'yi belinden tutup havaya kaldırdı sonra omzuna çıkardı Sasami Haku'nun omzundan atladı Haku ani bir hareketle arkasını döndü ve Sasami düşmeden onu tuttu . Sasami şuan Haku'nun kucağındaydı .
_______________
Hayakure : nedenini bilmiyorum ama çok sıcak olmaya başladı .Kaminari : ben galiba biliyorum .
Hayakure : ne oluyor .
Kaminari : Bakugou elinde patlamalar yaratıyor da ondan .
__________________
Haku Sasami'nin belinden kavradı ve aşağıya indirdi ve dansı bitirdiler ama dans bittiğinde Haku ve Sasami'nin suratı o kadar yakındılar ki neredeyse dudakları birbirlerine deyecekti .
__________________
Bakugou bir hışımla piste fırladı Haku'nun kolundan tutup arkaya doğru fırlattı Haku binaya çarptı .
___________________
Sasami : BAKUGOU !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Teen FictionSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .