1. Kim ?

548 43 4
                                    

Sırada Bakugou ve Sasami vardı . İkisi dövüşecekti . Yerlerine geçmeleri için işaret verildi .
_________________
Sasami : Bakugou , güzel bir maç olsun .

Bakugou : seni parçalara ayırıp 1. OLUCAM !!!

Sasami : ...
___________________
Savaş başladı . Bakugou Sasami'ye sürekli patlama yaratıp atıyordu . Sasami başka çaresi olmadığı için özgünlüğü ile hepsini durdurmaya çalışıyordu . 2 dakika böyle geçti Bakugou som defa patlama yarattı  ve Sasami'ye hedefledi . Sasami özgünlüğünün süres dolduğu için patlamaya karşılık veremedi ve savruldu.

Bakugou : Düşündüğüm gibi .

Sasami : ne demek istiyorsun?

Bakugou : özgünlüğünü sadece 2 dakika kullanabiliyorsun. Değilmi?

Sasami : saçmalama .

Bakugou : o zaman neden şimdi karşılık veremedin ?

Sasami : Sadece dikkatim dağıldı .

(Sasami'nin ağzından ) (içinden )
Yoksa özgünlüğümün eksi yönünü öğrendi mi ? Nasıl olur imkansız .
________________
Bakugou : ilk savaştığımızda patlamayı son anda durdurdun . Orada özgünlüğün yeni gelmişti . Sonrada beni AVM ye götürürken 2 dakika da bir kontrolümü kaybediyordun. Orada anladım . Özgünlüğün olmadan şimdi ne yapacaksın?

Sasami : bu kadar akıllı olabileceğini düşünmezdim .

Bakugou : ŞİMDİ SENİ PARÇALARA AYIRICAM !!! SÜRTÜÜKK .

Bakugou Sasami'ye doğru koşmaya başladı Sasami 10 dan geriye doğru sayıyordu .

"10,9,8,7,6"
Sasami : son 4 başarabilirim .

Bakugou Sasami'ye yaklaşıyordu . Patlamayı yarattı ve Sasami'yi havaya uçurdu
"1,0"

Bakugou'nun kazanmayı istediği çok belliydi o kadar büyük bir patlama yarattı ki ateşten etraf görünmüyordu. Kim kazanmıştı çizgi dışına çıkmışlarmıydı ? Yoksa hala devam ediyormuydu . Dumanlar dağıldı . Sasami çizgi dışındaydı . Bakugou da çizgi dışındaydı . Sasami'nin özgünlüğü son amda yenilenmiş olmalı ateşi durduramadı ama Bakugou'yu fırlatabildi . Durum berabere .

1. Liği belirlemek için bilek güreşi yapacaklardı bu sefer özgünlük kullanmak yasak . 1. Yi seçmek bilek gücüne bağlı .

Bakugou : BİLEK GÜREŞİMİ ? HAYIR HAYIRRR BENİM BERABERE KALMAMA İMKAN YOK !!!
BEN 1. OLDUMMM !!

hakem : hadi yerlerinize .

Sasami ve Bakugou bilek güreşi yapmaya başladı ikiside Çetin cevizdi 3 dakika sonra Bakugou Sasami'yi yendi .

Kazanan : Bakugou  Katsuki .
___________________
Bakugou : HAYIR BÖYLE 1. OLMAYI HAK ETMİYORUM BEN !! BİLEK GÜREŞİYLE DEĞİL ONU EZMEM LAZIMDI !!!

Bakugou'nun ellerini ayaklarını ve ağzını bağlayıp 1. Sıraya çıkardılar Sasami 2. Sıradaydı . 3. Sıradanda Todoroki .
All Might madalyaları vermek için geldi

All Might: il önce 3. Ye madalyasını takdim edeyim .
Tebrikler Genç Shoto . Sıra 2. De tebrikler Sasami . İleride çok iyi yerlere geleceğine inanıyorum .

Sasami : teşekkürler .

Madalya takma sırası Bakugou da .

All Might: bağlama konusunda biraz abartmamışmısınız ? Ağzını açalım

Bakugou : O MADALYAYI HAKETMİYORUM EĞER MADALYAYI TAKARSAN ONU GÖTÜNE SOKARIM !!!!!

All Might : (içinden ) ( genç Bakugou beni çok korkutuyor ) şöyle takalımm

Bakugou : HAYIRRRR !!!

All Might zorlasa olsa madalyayı taktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

All Might zorlasa olsa madalyayı taktı .
Süvari savaşlarının kazananı
"Bakugou Katsuki "

________________
Bölüm sonu
____________________
Umarım beğenmişsinizdir
Oy verip yorum yaparsanız
Çok sevinirim
👋🏻💕🙆🏻‍♀️

Sasami'nin kahramanlık yolu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin