"Minden történetnek két oldala van, ahogy minden embernek két arca. Az egyiket mutatja a világnak, a másikat elrejti legbelül. Ezt a kettősséget a fény és a sötétség egyensúlya uralja. Mindnyájunkban ott rejtőzik a jó és a gonosz. Azoké a valódi hatalom, akik képesek elmosni az erkölcsi vonalat a kettő között."
-Miért hagytál el minket?Anyának szüksége lett volna rád.Te meg ott hagytad terhesen és leléptél.-fogtam fegyvert apámra akit vagy 3 hónapomba telt megtalálni.Közben a kezembe vettem új családjának képét.-Kérlek,ne bánts.Te ezt nem értheted.Anyád már akkor is csak a munkának élt.Én kértem,hogy hagyja ott a munkáját,de hallani nem akart róla.-És a robbanás után?Hisz biztos tudtál róla,hogy mi történt.-Elismerem tudtam,hogy életben maradtál,de Fury azt mondta jobb lesz neked másnál.-És te meg csak úgy lemondtál rólam.Hisz,egy gyerekes férfi hogyan is tudna karriert beindítani és új feleséget találni.-Igazságtalan vagy.Én jót akartam magunknak de anyád önző volt....Durr a fegyverem elgördült.-Boldog Karácsonyt apa.Belehelyeztem a fegyvert a kezébe mintha ő tette volna...Kettő.
Az árvaház ahol az új szülőkre vártam két átadás között ugyanolyan komoran állt mint régen.Óvatosan kellett közlekednem mivel még mindig kerestek amiért nem jelentem meg a kihallgatáson.De a sok álmatlan éjszaka az egyedül töltött új év és majdnem az egy hónapnyi várakozás,hogy Mrs. Dawson a vén szpirtyó megérkezzen mindent felül írt.Tudtam melyik a szobája és megvártam amíg fény villan.Felrepültem a teraszára.Dörömböltem az ajtaján és megvártam míg ajtót nyit,hogy megnézze ki az az elvetemült aki ilyet tesz.Amikor rádöbbent nem egy gyermek áll előtte hátrálni kezdett és beleesett a foteljába.-Ki vagy te és mit akarsz? A hangja ugyanolyan éles és parancsot követelő volt mint régen.-Csak egy felnőtt gyermek akinek kérdései vannak.-Ha azt hiszed te vagy az első aki visszatér és azt hiszi rám ijeszthet,hát nagyon tévedsz.Kitalálom az a kérdésed,hog tudtam-e miféle szülők visznek innét gyerekeket?Vagy miért nem tettem ellene semmit?Megválaszolom neked kedvesem.Általában olyanok fogadnak örökbe akiknek nem lehet természetes úton gyermekük vagy akiknek pénz kell.Elárulom az utóbbiak többen vannak.És itt ér össze ez a rövid kis történet.Nekem is pénzre van szükségem,így érdekelt-e ki visz innét gyermeket?Hát nem.Amúgy sem érdemeltek a legtöbben jobbat...Ez a mondta elég volt számomra,hogy közel hajoljak hozzá,lehúzzam amaszkom és a szemébe nézzek ahogy az áram amit belévágtam kioltsa szeme fényét...Három.Boldog Szülinapot Rowan.
Románia...egészen idáig kellett eljönnöm,hogy megtaláljam azt a két ügynököt akik engem figyeltek a tragédiáig amit előidéztem.-Jó estét uraim.-üdvözöltem őket az irodájukban.Kiderült, hogy egy testvérpárról volt szó.Előtte meghekkeltem a rendszerüket és egy találkozóra invitáltam mindkettőjüket.-Rowan te vagy az?-kérdezte az idősebbik megbicsakló hanggal.-Mi dolgod van itt?Ugye tudod,hogy keresnek?Tudni fogják,hogy itt jártál?-Ha ez most egy megfélemlítés akart lenni akkor elég gyengére sikerült.Mondhatnám,hogy fejleszdhetnéd de azt hiszem nem lesz rá több alkalmad.Én a helyedben nem tenném.-fordultam a fiatalabbhoz aki hátrálni kezdett az asztal felé.-Ha megnyomod a vészjelzőt nem lesz időtők magyarázkodni, pedig azt a részt élvezni szoktam.Mindkettőjükre fegyvert irányítottam.-Csak egy egyszerű kérdésem lenne.Miért néztétek végig azt amiken keresztül mentem és nem tettetek ellene semmit?-Rowan,nem hibáztathatsz minket emiatt.A mi feladatunk csak arra terjedt ki,hogy az erőddel kapcsolatosan figyeljünk.Az,hogy mik történtek veled már nem tartozott a hatáskörünkbe.Egy halk dörrenés és a fiatalabbik holtan esett össze.Az idősebbik összevizelte magát.Oda hajoltam hozzá.-Értsem úgy,hogy a csodálatos shield nem tudott semmit az ellen tenni,hogy ne kerüljek molesztálók vagy alkoholisták kezébe?Meg kellett várni míg tragédia történik?Vagy,hogy elég erősnek bizonyuljak,hogy érdekes legyek? A választ már nem vártam meg.Négy és Öt.
YOU ARE READING
Az atom lánya(Bosszúállók fanfiction)
FanfictionRowan Baker 14 éves korában került a S.H.I.E.L.D titkos bázisára amikor egy robbanást követően mindenki halottnak hitte.Mentora Natasha révén kőkemény kiképzést kap és megtanulja használni képességeit. Kövesd útját hogyan lesz a bosszúállók oszlopo...