16.

372 20 0
                                    

-Örülök,hogy újra látlak, és köszönöm.-üdvözölte Clintet Steve.-Ugyan szivességet tettél,meghát jövök neked egyel.-Neked is köszönöm Wanda.-Nem lazsálhatok folyton.-vonta meg a vállát.-És amúgy is Rowannal mindig egy oldalon állunk.-Hol az új srác?-kérdeztem.-Ami azt illeti nagyon izgatott és ráfért néhány kávé,de rendben lesz.-és közben kinyitotta a furgon ajatját és egy középkorú pasas szállt ki belőle.Amikor meglátta Stevet az arcára a döbbenet és a csodálat ült ki.-Amerika kapitány.-és megragadta a karját és nem igazán akaródzott elengednie.-Hát ez nagyon király!-tapogatta végig a karját,majd megpillantott engem is.-Aztaa téged is váglak nagyon király vagy.A lányom miattad akar fehér hajat.-Ahha.-mire kérdőn Samre néztem és belebokszoltam Bucky karjába aki nevetni kezdett.A pasas tiszta bolondnak tűnt.-Biztos sok szupermukit ismertek,kösz,hogy rám gondoltál.-fordult ismét Steve felé.-Hogy vagy Tik-Tak.-kérdezte Sam.-Ez kedves volt...ami a múltkorit illeti-Felejtsük el.-vágta rá Sam.-Ugye tudod miért harcolunk?Ez a küldetés nem törvényes,ha velünk tartasz körözni fognak.-Nem baj,már megszoktam.

-Indulnunk kéne.-szólalt meg Bucky.-Szereztem, repülőgépet-szólalt meg Clint.Gyorsan átöltöztünk. Sharon elhozta a legújabb ruhámat ami eléggé Natasha féle komponálásnak tűnt.

 Sharon elhozta a legújabb ruhámat ami eléggé Natasha féle komponálásnak tűnt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor a többiek megpillantottak egy pillanatra elállt a szavuk.A repülőtér hangosbemondója zökkentette ki őket.-Kiürítik a repteret-fordította le Bucky.-Ez csak Tony lehet...Sietnünk kell.

-Gyere velem Rowan.A többiek is foglalják el a helyüket.Sam Bucky ti keressétek meg a quinjetet mi addig eltereljük a figyelmet.Wanda,Clint ti várjatok a jelre!És ne feledjétek,senki nem sérülhet meg súlyosan!A kapitánnyal megindultunk egy repülő felé,de Tony jelent meg és valamit rádobott amitől az egész berobbant.Rhodey is csatlakozott hozzá.-No lám igaz a mondás a reptéren mindig összefutsz ismerősökkel.-tréfálkozott.-Tony meg kell értened. Az a pszichiáter áll a dolog mögött.Közben megböktem a karját,mert T'Challa is előugrott a semmiből.-Kapitány,Rowan.-köszöntött minket.-36 órát kaptam,hogy bevigyelek titeket-folytatta Tony.-ez 24 órája volt, kisegíthetnétek.-Rossz embert üldözöl,Buckyn kívül még van 5 másik ilyen katona..Nem hagyhatjuk,hogy rátaláljon az az orvos.-Steve!-jelent meg Natasha is.-Tudod,hogy mi fog történni.Ebből is kiakarjátok magatokat verekedni?Egymásra néztünk és én bólintottam.-Jól van elég a tracspartiból.Rugdalózos!-kiálltott Tony és a semmiből valaki hálót lőtt Stevere és kirántotta a kezéből a pajzsát.-Szép volt kölyök!-dícsérte meg.-Kösz,a földetérés lehetett volna szebb,de még új a ruha.Kapitány!Rowan!-fordult felém.-Téged nagyon csipázlak.-Ezt hagyd későbbre!-szólt rá.-Jó kis csapat Tony-dícsérte meg Steve.-Jó kis felfordulást okoztál.Bevontad Clintet elhozattad Wandát...Én azon lennék,hogy egyben tartsam a csapatot.-Azzal,hogy ellenünk harcolsz?És meg sem hallgatsz minket?Igazán jó taktika.-szólaltam meg.-Na jólvan ebből elég volt.Átadjátok a kis barátotokat és velünk jöttök most vagy jöhet a német különleges alakulat de ők nem fognak udvariaskodni.Utoljára kérlek titeket.

-Meg van a gép.Az északi ötös hangárban van.-hallottuk Sam hangját.-Akkor hajrá.A kapitány felemelte a karját, Clint lelőtte róla a hálót és közben Scott visszaszerezte a kapitány pajzsát a fiútól.Még nem láttam soha ilyen technológiát de a pasas hangya méretűre tudott zsugorodni...

-Oké látom őket-szólalt meg Tony.Én megyek Wandáért Rhodey tied a kapitány...T'Challa Bucky az épületben van...-Rowan állítsd meg.A férfi után repültem és hátulról letaszítottam a földre.-Állj félre Rowan,nem akarlak bántani.-Ahogy én sem téged...De úgylátszik muszáj lesz.A férfi ruhája viszont elnyelte a tüzet az áramot és visszalökte rám.-Elég legyen ebből.-vesztettem el a türelmem és egy óriási energiahullámot küldtem felé amitől messze elvágódott.-Sam merre vagytok már?-Van egy kis gondunk,ki ez a pók gyerek?-Tony szerválta,megyek segítek.Láttam ahogy a srác épp megint monológot tart.Mögé repültem megböktem a vállát rámosolyogtam és a következő pillanatban egy fém rúd ütötte ki és esett át az ablakon.

A két férfi lent feküdt a földön hálóval a kezükön. Megmosolyogtam a helyzetet.-Mi harcolunk ti meg lazsáltok?Nem erről volt szó..-és közben megfagyasztottam a hálót,hogy könnyen letudják szedni.-Csak ne látszódna ennyire rajtad,hogy élvezted a helyzetet.-fordult felém Sam.-Gyertek menjünk.Kint nagyban folyt a harc.Láttam ahogy Rhodey a kapitányra támad miközben az T'Challával harcol.Mivel a ruhája fémből volt könnyen eltudtam küldeni egy másik röppályára.-Nem tudtam,hogy ilyeneket tudsz-fordult felém Bucky.-Ó ez még semmi-válaszolt helyettem Sam.-A csajszi nagyon kemény.-Hé Rowan szólított meg Scott.-Ezt eldobom,te meg irányítsd bele ezt!Menni fog?Egy kis fémeszközt adott a kezembe majd elhajította Natasháék felé a kezében lévő valamit. Beleirányítottam amit adott és egy hatalmas kamion jelent meg a semmiből és vágódott be ott ahol álltak majd berobbant.-Hoppá,azt hittem vizet szállít...

Végre mindenki kijutott és együtt siettünk a quinjet felé amikor megjelent Vízió és megállított minket.A másik csapat is összeszedte magát és elénk álltak.-Rogers kapitány!Tudom hisz abban,hogy helyesen cselekszik,de a közjó érdekében most meg kell adnia magát.Ahogy a két csapatot elnéztem tudtam,hogy egyikünk sem fogja megadni magát.-Na most mit csinálunk?-kérdezte Sam.-Harcolunk.-felelte Steve és megindult előre.Vízió engem vett célba és csak alig tudtam kitérni a kőből lőtt sugarak elől. Fogalmam sem volt mit tenne velem ha eltalána így inkább nem kockázattam.Mindent rádobáltam amit csak értem és szerencsémre egy kocsi célba talált.Bucky T'Challával küzdött és csak az utolsó pillanatban tudtam a férfit eltaszítani tőle.-Jobban is vigyázhatnál magadra.-húztam fel.-Nem kértem a segítséged.-Igen?Akkor oldd meg magad.Nem értettem ezt a hirtelen hangulatváltozást ezért ott hagytam.

-Steve,szedd össze a haverod és menjetek innen. Ennek a csatának nem lesz vége.Egyikünknek fel kell adni és azok mi leszünk.De nektek meg kell állítani azt az orvost.-Mi a terv?-kérdezte.-Elterelés kell, valami nagy.-Azzal szolgálhatok-felelte Scott.-De nem tart ki túl sokáig.Ha ketté szakadnék,ne gyertek értem vissza csak menjetek.-Mi az,hogy ketté szakadsz?-Ez egy lehetséges kimenetel...eddig csak labor körülmények között csináltam szóval még nem biztos a hatása.De ezt nézzétek.És a következő pillanatban Scott vagy 10 méter magas lett.Elkapta Rhodeyt és elhajította.Utána takarítani kezdett.

A szemem sarkából azonban láttam,hogy Vízió tönkreteszi a hangárt és az beomlani készül.Még pont időben megfogtam a törmelékeket,hogy átfussanak alatta amikor valaki egy rettenetes erejű hanglöketet küldött rám amitől felsikítottam fájdalmamban.Éreztem,hogy a fülesem besül..Felpillantottam és láttam hogy,Rhodey volt az mire  mérgemben behorpasztottam a ruháját.Vízió Wandával harcolt és közben Scottot is hatástalanították és eldőlni készül.Láttam ahogy a pók srácot eltalálja a karja és hatalmasat repül majd levágódik a földre és nem mozdul.-Na baszki...-és utána repültem bár a fejem még mindig lüktetett. Amikor odaértem láttam,hogy a maszkja félig lecsúszott.Nem lehetett több 15 évesnél ahogy azt gondoltam. Megráztam mire felnyitotta a szemét és hadonászni kezdett.-Hé nyugi kölyök,nem foglak bántani.-Nem?Az jó a nevem amúgy Peter,Peter Parker....-Nagyon örülök Peter.Azt hiszem ideje lenne menned.Ami most jön az nem lesz túl boldog.És gondolom már várnak téged.Hány éves vagy?-15 leszek,de miért vagy velem ilyen kedves?-Szeretnéd ha nem lennék az?-Nem,így sokkal jobb.Próbáltam szóval tartani,hogy ne hősködjön és nyugton maradjon.Túl fiatal még ehhez... Közben láttam,hogy Stevék sikeresen felszállnak.

Rhodey és Tony utánuk indultak ahogy Sam is. Felsegítettem a kölyköt,és néztük ahogy egyre távolodnak tőlünk.Adjátok fel gondoltam magamban...De láttam ahogy Vízió Wandával a karjában egy sugarat küld Sam felé de elvéti...A következő pillanatban már csak egy hulló gépezetet láttam ami pár mp múlva a földbe csapódott.És tudtam,hogy a csatának ezzel vége.

Az atom lánya(Bosszúállók fanfiction)Where stories live. Discover now