31.

168 13 0
                                    

-Vegye fel,és hangosítsa ki.-lépett mellé a nő.Egy fegyveres Sam mellé lépett.-Halló?-szólt bele Sam.Sarah válaszolt vissza.-Na baszki...suttogtam halkan.-Hé beszélnünk kell erről a helyzetről. Az őrületbe kerget.-Pontosan milyen helyzetről beszélsz?-kérdezett vissza Sam.Közben feltünésmentesen Zémó mellé lépdeltem.-Be vagy tépve?Tudod milyen helyzetről,az egyetlenről, amiben benne vagyunk.-Milyen helyzet Sarah?Mondd ki!-Az átkozott hajóról.Magadra hagytalak a bankban...-A bankban igen.Olyan sok pénzt mostam..Igen majd meggondolják magukat.Halkan fohászkodtam,hogy Sam végül kidumálja magát valahogy.-Ha ez a helyzet miért zavartak el nagymenő?-Rohadtul igazad van.Nagymenő vagyok.Meglátd,amikor majd megöletem a bankárt.-Cass!MIt mondtam a cheeriosról-ordított valakivel Sarah majd újra Samhez intézte a szavait.-Nekem erre nincs időm..Sam sajnálom,majd visszahívlak.

-Sam,ki az a Sam?Megölni őket-adta az utasítást Selby.De valaki lelőtte mielőtt mozdulhatott volna.Pár fegyveres ránk támadt.Az egyiket Bucky leütötte a másikba áramot vágtam egy másikat megint lelőttek a semmiből.-Komoly gondban vagyunk,szóval tegyék le a fegyvert és kövessenek.-fordult felénk Zémó.Kisétáltunk az utcára amikor egy ember olyan mozdulatokat tett felénk mintha lelőne minket.-Ez nem jelent jót-jegyeztem meg.Aztán a következő sarkon valaki lőni kezdett ránk.-A picsába!Gyerünk futás-üvöltötte Bucky.-Nem tudok futni ezekben a cipőkben-panaszolta Sam.Védőburkot vontam magam köré és egy töltényt visszafordítva végeztem a támadóval.Motorosok kezdtek követni.Befutottunk egy sikátorba ahol már várt egy másik támadó.A motorosok beértek minket szóval kénytelen voltam egymásba vágni őket.A semmiből pedig valaki lelőtte a másikat.

-Úgy tűnik van egy őrangyalunk.-jelent meg Zémó.Bucky odament hozzá és orrbavágta.-Ezt tudod miért.-Dobja el Zémó-csendült egy ismerős hang a hátunk mögött majd megjelent Sharon pisztolyt fogva a férfire.-Sharon?-kérdezte Bucky.-Mindenemet elvesztettem maga miatt...-Sharon várj!Valaki újraalkotta a szuperkatona szérumot és csak Zémó tud elvezteni hozzá.-Ez megmagyarázza ti miért vagytok itt.És Selby halálát.-De azt nem,hogy te miért?-kérdeztem.-Elloptam Steve pajzsát emlékszel?.Ja és a te ruhádat na meg a te szárnyaid. Miért is?Hogy megmenthessétek az ő seggét az övétől.Veletek ellentétben engem nem támogattak a Bosszúállók.Steve is azzal volt elfoglalva,hogy téged mentsen.Ezért elszöktem ide.-Ha nem tudnál róla mi is bújkátunk.-Bújkáltatok én viszont még mindig.Többé nem beszélek a családommal.Nem tehetem, a saját apám sem tudja hol vagyok.Egy kicsit megsajnáltam...

-Figyel Sharon szükségünk van a segítségedre.-Rendben,eresztette le végül a fegyvert.-De ennek még nincs cége.Van egy lakásom Felsővárosban egy ideig biztonságban lesztek.A sajnálatom egy pillanatra elszállt amikor megpillnatottam Sharon lakását.-Úgy látszik megérte az a sok törvényszegés-jegyezte meg Sam is.-Ha már bűnöző vagyok ki is használom.Tudjátok mennyit kapok egy Monet képért?-Úgy beszélsz mintha ezek igaziak lennének.-hitetlenkedett Sam-Azok is-szólalt meg Zémó.-Ez a galéria lopott művekre specializálódott. -Igaza van.A valódi cuccok ilyen helyeken lapulnak nem Louvre-ban.-helyeselt Bucky.Sam elővette a telefonját és pötyögni kezdett.-Most csekkolod a guglin?-nevettem ki.

-Gyerünk srácok át kell öltöznötök.Egy óra múlva ügyfeleket fogadok és uli lesz.-szólalt meg Sharon.-Te gyere velem.-ragadott karon.-Ezekből válogathatsz.-Figyelj Sharon,tudom,hogy nem igazán kedveljük egymást, de köszönöm.Nem mondott semmit csak bólintott majd elsétált. Rengeteg márkás ruhát találtam. Gondolom ezek is mind lopottal voltak.Egy fekete bakancsot választottam egy fekete kezeslábassal majd egy fekete műszőrmét emeltem el.Még ez volt a legvisszafogottabb.

Még ez volt a legvisszafogottabb

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Az atom lánya(Bosszúállók fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora