1.

2.3K 74 0
                                    

•Bevezető•

Még mindig tisztán hallom a robbanást a sikoltásokat és magam előtt látom nevelő anyámat ahogy egy szempillantás alatt elnyeli a tűz.

-Lily merre vagy?-kiálltottam.

A ház omladozni kezdett én meg sírva kutattam a kis Lily után aki ugyanahhoz a nevelő családhoz került mint én.Nevelő apám holttestén majdnem átbuktam amikor a felső szint teljesen beszakadt egyenesen rám...

Azóta eltelt 4 év.Azt kérded én hogy maradhattam életben?Mint kiderült egész életemben figyeltek a S.H.I.E.L.D. emberei.Anyám is ott dolgozott amikor egy baleset révén amit ő maga idézett elő meg nem halt.Egy apró atom robbanást akart előídézni,de a vártnál nagyobb hullámok keletkeztek és belehalt, ahogy az ikertestvérem is még anyám hasában. Engem valamilyen útón-módon sikerült megmenteniük.Így kerültem állami gondozásba és adtak kézről-kézre a nevelő szülők mivel bárhova kerültem furcsaságok kezdtek történni. Visszagondolva már akkor kiakart törni belőlem az elfojtott erő amit nem engedtem szabadon.Egészen 14 éves koromig amikor a nevelő anyám annyira fel nem bosszantott,hogy egy robbanást idéztem elő.Így élhettem túl a robbanást.A tűz nem tehetett kárt bennem ahogy a másik négy elem sem amit birtokoltam.Hamar rájöttem,hogy a tűz bennem lakozik.A levegővel a földdel a vízzel és a fémmel azt csináltam amit akartam.

Nick Fury aki a S.H.I.E.L.D. igazgatója volt maga emelt ki a romok közül és hitette el mindenkivel, hogy nem éltem túl.Azóta a titkos bázison nevelkedtem és folyamatos kiképzést kaptam. Megtanították hogyan használjam az erőmet és Natasha révén aki a mentorom volt a közelharcot is elsajátítottam.-Nagyon jó-dícsért meg miután egy kombinációval földre küldtem.-és most hasznád az erőd!A tenyeremben pár másodperc múlva egy kissebb tornádó forgott amit rádobtam egy bábura. Majd ezután éreztem,hogy a kézfejem lángba borul és lángcsóvákat küldtem a bábukra amiket odakészített majd a vödrökből előhívott vízzel oltottam el őket.Nat felé fordítottam egy pisztoly  mivel láttam,hogy közeledik majd hallottam egy pisztoly dördülését amit a magam köré vont védő burokkal hárítottam.A levegő elektromosságát kihasználva áramcsapást vágtam a felém hajított bábuba.-Ez szép volt kiscsaj.Pihenj egy kicsit.5 perc múlva kint találkozunk az udvarban! Muszáj volt kimenniük,hogy a föld irányítását is gyakorolhassa.

De igazi harcban még nem engedték,hogy részt vegyek pedig párszor segíthettem volna.Leginkább 1 évvel ezelőtt buktam ki amikor Natasha beépült Tony Starkhoz és rájuk támadt egy csapatnyi robot.

-De hisz fél perc alatt szétszedném őket!Ezt te is tudod.-ordítottam Nicknek.

-A válaszom akkor is nem!Majd ha végre leérettségiztél és letetted a harci vizsgákat majd segíthetsz.Nem volt mit tennem ott maradtam a helyemen és vártam.

Pár hónappal rá Thor került a Föld látáskörébe egy isten akit ide száműztek.Testvére valami Loki megtámadta a Földet egy robottal.Itt sem segíthettem.Bár az egészet eltitkolták de így is hihetetlen volt elhinni,hogy a sok mese amit hallottam igaz és létezik Asgard és a többi bolygó.

2012

-Boldog Szülinapot Rowan.-ölelt át Natasha,és átadott egy csomagot.-18 mi?

-Ne is mondd öregszem.-közben a csomagom bontogattam-Uramisten Nat nagyon szépen köszönöm!

A csomagban egy teljes harci ruházat lapult.

-Ha jól tudom,nemsokára vizsgázol és Nick azt mondta utána már te is segíthetsz.

-Csak bírjam kivárni!

Közben kiugrottam ruhámból és felpróbáltam.Elég feszülős volt és minden nőies formámat kiemelte.De ugyan mit is vártam Nattől akinek bomba alakja volt és a saját szerkója sem volt szerényebb.Bele néztem a tükörbe.Nem voltam átlagosnak mondható. A hajam szürkés-fehér árnyalatú,egyik szemem mint tenger olyan kék volt a másik zöld.Az ajkam telt volt és mint a tűz olyan piros.Akárcsak az 5 elem gondoltam magamban.

Május elején aztán végre sikeresen le érettségiztem és lettem az összes vizsgám kitűnő eredménnyel.

-Gratulálok Rowan ügynök.-rázott velem kezet Fury.-Viszont csomagoljon New Yorkba megyünk.

Meglepődtem,de engedelmeskedtem. Natasah nem tartott velünk.Ő neki maradnia kellett.A repülő út unalmas volt így inkább zenét hallgattam.-We found love in a hopless place-dúdoltam hangosan majd elhallgattam amikor Fury szúrós szemmel nézett rám

-Üdv New Yorkban! Menjen Coulson ügynökkel ő felkísér a szobádba és amíg nem kapsz konrét parancsot ha lehet ne nagyon mászkálj el.-fordult felém Fury majd távozott.

-Már sokat hallottam rólad.-szólított meg az ügynök.-Örülök,hogy személyesen is megismerhetlek.

-Én is örülök.A nevem Rowan Baker.-nyújtottam a kezem.

-Phil Coulson.És örülnék ha Philnek hívnál. Fiatalabbnak érzem magam tőle-mosolygott rám.

-Mi ez a nagy kavarodás?-kérdeztem mivel mindenki fel-alá rohangált

-Ide szállították a kapitányt.Fel kell készülnünk ha esetleg felébred.

-Ó hallottam róla,hogy egy régi hőst megtaláltak. Tanultam róla.Még mindig ugyanúgy néz ki mint amikor megfagyott?-kérdeztem.

-Teljes mértékben.A szobája Rowan ügynök-tárta ki nekem egy kis szoba ajtaját.

A szobám elég sikár volt,de legalább volt ablaka.Fury adott egy fülest amit behelyeztem és vártam hátha belesuttog valamit azzal az édes kedves hangjával...

Egészen estig azonban csend volt.Amíg meg nem hallottam Fury ordítását.

-Rowan ügynök a kapitány megszökött kapja el azonnal.Északi irányba futott!!

Eldobtam a könyvet amit olvastam és kirepültem az ablakon ami nagy szerencsémre pont észak felé nézett.Láttam ahogy egy félmeztelen ember az autók között rohan mint egy őrült de kezdett lassítani... Nem akartam kárt tenni benne így egy tűzcsomót dobtam elé pár méterrel.Szerencsémre megállt és hátra nézett.

-Álljon meg kapitány,nincs mitől félnie.

-Hol vagyok kérdezte?

-Üdv New Yorkban.-szálltam le mellé...

Az atom lánya(Bosszúállók fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora