(1) Sladkých 21 🥳

386 20 1
                                    

,,Dobré ráno, zlato. Vstávej, musíš do školy" budila mě máma a u toho roztahovala závěsy.

,,Ne, ještě 5 minut" zahuhlala jsem do polštáře.

,,To jsi říkala před čtvrt hodinou!" houkla a odešla.

Vyhrabala jsem se z polštářů a peřiny a odešla do své koupelny. Podívala jsem se do zrcadla a jen si zabrblala. To nám ten den hezky začíná. Rozčesala jsem si vlasy stáhla je do vysokého culíku, opláchla si obličej studenou vodou, aby mě alespoň trochu probrala a namalovala se.

,,Jarvisi, jaké bude dnes počasí?"

,,Dnes bude slunečno slečno, maximální teploty vystoupají až na 26 °C. Doporučuji Vám vzít si dnes spíše kraťasy a mikinu, momentálně venku ještě chladno" odpověděla UI.

,,Díky" usmála jsem se a odešla do šatníku. Vytáhla jsem džínové kraťasy, nazelenalé triko s logem naší firmy a černé kecky.

Do ruky jsem vzala černý kardigan a s brašnou plnou učebnic jsem seběhla do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do ruky jsem vzala černý kardigan a s brašnou plnou učebnic jsem seběhla do kuchyně.

,,Díky, mami" vzala jsem do ruky toast, políbila ji na tvář a utíkala na zastávku.

U školy už na mě čekala moje kamarádka a mávala na mě.

,,Čau kočko" mrkla na mě. Jemně jsem do ní drcla a pak jsem jí obejmula.

,,Tak co víkend?" zeptala jsem se a uklízela nějaké učebnice do skříňky.

,,Nic moc, v sobotu jsem byla celý den v posteli s počítačem a seriály a v neděli jsem byla se sestřenkou na pláži. A ty?"

,,Nic moc, byla jsem s mámou na tiskovce, kvůli nějakému novému projektu, ale moc jsem neposlouchala..."

,,Jo, to jsem viděla" usmála se. Očima jsem se vrátila do skřínky. Oči mi zůstali na fotce, která mě doprovází už od 1. třídy. Povzdechla jsem si.

,,Měla by jsi tu fotku dát pryč, vždycky se tváříš hrozně, když ji vidíš." Lara vzala fotku do ruky.

,,Hej, vrať ji" vytrhla jsem ji fotku z ruky a zase ji vrátila. Byla to koláž ze dvou fotek. Na obou jsem byla já a táta.

 Na obou jsem byla já a táta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chybí mi. ,,Tak jo, jdeme" usmála jsem se a zabouchla skříňku.

**Odpoledne**

,,Zajdeme někam?" navrhla Lara.

,,Proč ne?" usmála jsem se. Vyšli jsme před školu. ,,Myslím, že to budeme muset odložit" zatáhla jsem ji za rukáv a tím ji zastavila.

,,Co proč?" zmateně se na mě otočila, a po chvíli stočila oči směrem, kam jsem koukala. ,,Aha, tak nic, tak zítra?" zeptala se.

,,Jo, jasně" usmála jsem se a vydala se k motorce.

,,Čauky" usmála jsem se.

,,Nazdar Starková" podal mi helmu a sednul si. Já si ji zapnula.

,,Děje se něco? Proč si pro mě přijel?"

,,Ne nic se neděje"

,,Dobře" obejmula jsem ho kolem pasu a hlavu si opřela o jeho záda. Z jeho bundu byla silně cítit jeho kolínská. Jeli jsme přes půl hodiny, než jsme dojeli k Avengers Tower. Naposledy jsem si přivoněla k pánské kolínské a sesedla jsem z jeho motorky.

,,Kapitáne, slečno Starková, vítám vás" přivítala nás umělá inteligence.

,,Děkuji Jarvisi" usmála jsem se.

,,Tak jdeme" usmál se Steve. Vydala jsem se k výtahu. On mě dohnal a přetáhnul mi škrabošku na spaní přes oči.

,,Co se děje?!" vyjekla jsem.

,,Pojď" zasmál se a tlačil mě dál k výtahu. ,,Jarvisi, za ostatními"

Vyjeli jsme výtahem nahoru a vystoupili. ,,Pozor schody dolů" upozornil mě. ,,Tak a zastav" zastavil mě. Pak jsem slyšela, jak odešel kousek ode mě. Jinak tu bylo hrobové ticho.

,,Happy birthday to you" strhla jsem si škrabošku a udiveně koukala kolem sebe ,,happy birthday to you, happy birthday dear Morgan, happy birthday to you" pak začali tleskat.

,,Páni!" vydechla jsem. Úplně jsem zapomněla na vlastní narozeniny! Udělala jsem několik kroků a oni mě obejmuli.

,,J-já děkuji" vykoktala jsem, byla jsem z toho v šoku. ,,Sladkých jedna jednadvacet" přiskočila ke mně Lara a obejmula mě.

,,Ty jsi to věděla?"

,,Jo" uculila se. ,,A teď prvního panáka holka"

,,Jsou teprve 4 odpoledne"

,,Ale ty máš narozky" namítla. Pak ke mě přišla máma a držela v ruce dvě sklenky, o chvíli později už měl každý jednu.

,,Takže na Morgan, mojí malou sestřičku!" zakřičel Peter ze schodů a zvedl sklenku na znamení přípitku a všichni se přidali.

,,Na Morgan!" pak to do sebe kopli. Mě to trvalo trošku déle, ale nakonec jsem do sebe vpravila celý obsah sklenky.

,,Bleh! To je hnus!" vykuckala jsem.

,,Zvykneš si holka" poplácala mě povzbudivě Lara po rameni. Je téměř o rok starší, takže v tom má dost velkou praxi.

Co mě překvapilo, jednu si dal i Steve, snad nikdy v životě jsem ho neviděla pít, ale co, mám narozeniny.

,,Je tady Harry?" zajímala jsem se.

,,Kde je naše malá Starková?" ozvalo se za mnou. Nebudeme si lhát, hlas svého staršího bratra bych poznala kdekoliv, ale upřímně, Peter je mi jako bratr mnohem blíže, Harry je prostě Harry.

Obejmula jsem ho. ,,Sladkých jednadvacet" zašeptal mi do ucha. Jen jsem se pousmála.

,,Fajn, tak svlíkací poker" zasmála jsem se. Byla jsem si jistá, že za to mohl ten alkohol v krvi, ale nechala jsem to být. Mohli jsme hrát flašku, to oni nechtěli.

K mému překvapení na tom se shodla většina, ale zásluhy opět připišme alkoholu. Moje máma má ráda zábavu, ale kdyby byla střízlivá, tak by mě ani ona ani teta Natasha nenechali sedět tady už jen ve spodním prádle. No jo, měla jsem na sobě jen triko a kraťasy a mikinu...

,,Končím" zvolala jsem, když jsem prohrála další kolo. Jsem opilá, ale ne dost na to, abych si tady svlékla podprsenku. Posbírala jsem si oblečení, oblékla se a rozhodla se jít trochu prospat.

,,Zvládneš to?" zeptal se starostlivě Steve.

,,Jasně Steve" řekla jsem, dost opile. ,,Zvládla jsem zůstat ve spodním prádle, i když ho ze mě Clint chtěl stáhnout, že je to proti pravidlům" usmála jsem se a o dva kroky později jsem se rozmázla o schody.

,,To je dobrý Steve, vezmu ji do postele" řekl někdo. Okolo mého těla se obmotala jedna teplá a druhá studená ruka a odnášela mě pryč.

(968 slov)

Morgan Stark (ff -  Bucky Barnes)Kde žijí příběhy. Začni objevovat