Epilog

272 19 2
                                    


,,Promiňte, hledám pokoj Morgan Starkové" přiběhl na recepci muž.

,,Ano, pokoj 293" usmála se zdravotní sestra. Novotatínky tu potkávala často a vždy ji potěšilo, když u nich viděla upřímnou radost.

,,Děkuji" poděkoval a rozeběhnul se chodbou, dokud nenarazil na dveře s číslem 293.

,,Morgan?" usmál se už ve dveřích. Na posteli ležela jeho přítelkyně a v rukou držela malého Jamese.

,,Vážně se to děje?" stále tomu nedokázal uvěřit. On byl otcem. 

,,Ano, děje se to Bucky" usmála se šťastně. Bucky došel až k ní a syna si od ní vzal.

,,James" řekl potichu a pyšně se na něj díval. ,,Miluju tě" zašeptal a otočil se u toho na Morgan. Ona měla zavřené oči a spokojeně oddechovala, stále byla vysílená z porodu.

,,Dobrou lásko" políbil ji zlehka na čela a přikryl ji dekou. Sednul si na židli vedle postele a přemýšlel jaké má štěstí.

Po krátkém zaklepání vešel do pokoje zbytek rodiny.

,,Pšš, před chvílí usnula" zašeptal okamžitě Bucky a stoupnul si, aby je mohl pozdravit. ,,Tohle je James" podal jim miminko a kytici, kterou jí přinesli rodiče jí položil vedle postele.

,,Petere, mohl by jsi na chvíli?" zeptal se ho Bucky a šli spolu ven.

,,Co se děje Jamesi?"

James zašátral v kožené bundě a vytáhnul sametovou krabičku. Peter moc dobře věděl, co v té krabičce je, přesně v takové byli v každém filmu zásnubní prstýnky.

Morgan Stark (ff -  Bucky Barnes)Kde žijí příběhy. Začni objevovat