,,Jo, povedlo se mi udělat prototyp. Není tak propracovaný jako ten tátův, ale je mu dost podobný, ale má chybu, kterou nedokážu vychytat. Jenže s vašima mozkama" poklepala jsem klukům na hlavu. ,,To určitě spravíte. Prosím. Je nestabilní, klidně by se mohla stát, že bych uvízla v roce 2023"
,,To víš, že ti pomůžeme Morgan, ale jak to myslíš ty, ty se rozhodně v čase vracet nebudeš, je to riskantní" zavrhl hned Peter.
,,Je to můj táta Petere. Navíc, řekla bych, že co se zdatnosti týče, jsem na tom mnohem lépe" usmála jsem se. ,,Chce to ale dořešit podrobnosti. Tátu zachráníme tak, že někdo luskneme za něj a tím přežije. Pak se vrátíme sem a vše bude tak jak to být má."
,,Ne, takhle to nefunguje Morgan, je mi líto... Kdyby si Tonyho zachránila, zachránila by jsi ho pro malou Morgan, žijící v tamté realitě. Vytvořila by jsi alternativní realitu, takže tady by stejně nebyl"
,,Takhle fungoval tátův článek, ne můj. Můj funguje tak, že se alternativní reality netvoří, ovšem díky tomu je nestabilní."
,,Tak se do toho pustíme, musíme zachránit pana Starka."
,,Jo, ještě něco. Až se z minulosti vrátíme, je možné, že se v našem životě některé věci odehrají jinak. Budeme chodit s někým jiným. Budeme mít děti, cokoliv a tohle si nebudeme pamatovat, takže pochopím, když to nechcete udělat. Je to na vás."
,,Nebo to uděláme jinak. Zachráníme Tonyho a vytvoříme ne alternativní realitu, ale alternativního Tonyho. Toho docílíme, když přidáme tohle sem a tohle sem" začala máma. ,,Tím pádem, dostaneme Tonyho sem, naše životy zůstanou stejné, jen už bude Tony jejich součástí. Zároveň necháme malé Morgan, která žije tam tátu a bude s ním moci vyrůstat."
,,Ty jsi génius mami" vydechla jsem.
,,Jo, říkají to o mě" zasmála se. ,,Objednám mekáč, vy pracujte děcka" řekla máma a i s Larou odešli.
,,Proč nám říká děcka, už nejsme děti"
,,Technicky vzato Mor, její dítě budeš pořád"
,,Sklapni Petere" usmála jsem se a laškovně ho plácla po rameni. ,,A teď do práce, ukažte mi jak pracují géniové"
Nešlo si nevšimnout, že během těch dvou hodin co spolu byli mezi nimi přetrvávala rivalita, která je mezi nimi, co si pamatuji. Zároveň ale bylo vidět, že se to snaží skrýt a opravdu pracují za stejnou věc.
,,Hotovo" zahlásil najednou Peter.
,,Jste boží kluci, oba" objala jsem je.
,,Tak to vyzkoušíme, ne?" pronesl nedočkavě Peter.
,,Jasně, počkej, jen se převleču." souhlasila jsem.
,,Ne Morgan."
,,Hele, když se něco zkazí, Harry nemá schopnosti a jsem silnější než ty. Já to zvládnu Petere, nemusíš se bát" ujišťovala jsem ho.
,,Dobře, máš jediné štěstí, že tu není Scarlett, utrhla by ti hlavu"
,,Máma tu není. Jdeme na to, dejte mi půl minuty." odběhla jsem se převléct. ,,Hotovo" usmála jsem se.
,,Tak jdeme na to. Kam by jsi se chtěla podívat? Teda spíš kdy?" pousmál se Peter.
,,Poslední den s tátou, chci to vidět"
,,Dobře, pamatuj, nesmějí tě vidět. Hlavně tě nesmí vidět Morgan. Ty. Tvoje malé já nesmí vidět tvé dospělé já"
,,Dobrý, chápu" přerušila jsem ho.
Autorka
,,Dobře, takže přesun za 3,2,1. A návrat za 3,2,1. Teď" řekl Peter.
Během 5 vteřin
,,Páni, funguje to" vydechla Morgan nadšeně. Nedokázala uvěřit, že to dokázali.
,,Bašta" zatleskal Anthony Stark.
,,Tati" zašeptala nadšeně Morgan stále se krčící za keřem.
,,Morgan Starková, půjdeš na oběd?"
,,Oběd, nebo tě rozpráším na atomy!" vykřiklo dítě a vylezlo ze stanu. Malá holčička mířila na otce svíticí rukavicí představujíc si, že je on.
,,Tohle bys ale nosit neměla. To patři k dárku k výročí, který vyrábím pro maminku. Tak a je to, máš chuť na oběd?" sundal Tony své dceři přilbu z hlavy.
,,Tak pojď maminka už uvařila" vyzdvihl dívku do vzduch a pevně ji uchytil, už byl na odchodu, ale v křoví kousek od nich se jeho dcera nešikovně hýbla prozradila se.
,,Morgan, utíkej napřed. Jsem hned za tebou"
,,Tak jo" souhlasila dívka a rozběhla se za matkou.
,,Kdo jsi a co po nás chceš?!" začal nevrle Tony, hned jak malá dívka odběhla.
,,Ahoj" usmála se opatrně Morgan a vylezla z křoví.
,,Známe se?" nechápal Tony.
,,Hodně, teda, ty znáš mě, já jsem neměla to štěstí. Už brzo odejdeš"
,,Jsi Morgan"
,,Jo" souhlasila.
,,Proč vás opustím?" nechápal stále Tony.
,,Protože nás budeš chtít ochránit. Mě, mámu a Harryho s Peterem"
,,Harry je mrtví, kdyby jsi byla Morgan víš to. Takže okamžitě odejdi, nebo na tebe povolám kovovou legii" naštval se Stark.
,,Tati, klid. Dneska přijedou někteří Avengers, zachráníte svět, jako vždy. Jen jsem ti chtěla říct, že tě mám moc ráda a moc mi chybíš, ale navždy budeš tady" poklepala si na srdce. A rozbrečela se. ,,A že jsi ten nejlepší táta a jsem ti. Opravdu. Vděčná" dodala s úsměvem.
,,Dávám ti 3000 tun lásky, tati" pronesla těsně před tím, než se rozplynula. To Anthony nechápal, ale večer u mu vše zapadlo.
Současnost
Morgan zase stála uprostřed dílny, ale s úsměvem od ucha k uchu.
,,Viděla jsi ho, že ano?"
,,Jo a on mluvil se mnou. Řekla jsem mu to, co jsem vždycky chtěla." souhlasila dívka. ,,Každopádně náš stroj času funguje"
,,Morgan!" ozvalo se za ní.
,,Laro, mami" usmála se nevinně. ,,Sežeňte Avengers?"
(873 slov)
ČTEŠ
Morgan Stark (ff - Bucky Barnes)
Fanfiction[Fury's Daughter 2] Příběh je o dceři Tonyho a Scarlett Starkových. Morgan žije už 16 let bez táty, její máma se stará o firmu a snaží se spolu vzpomínat na Tonyho co to jde. Žijí spolu pěkný život, dokud se neobjeví Scarlettini staří známý. Pokusí...