,,Jestli se neproudí, nikdy si to neodpustím, měla jsem ji zastavit dřív, je to moje vina" plakala Wanda a neustále pozorovala operační sál, kde právě operovali Morgan.
,,Není to tvoje vina" hladila jí rusovláska.
,,Jo, prostě se to stalo, nemohla jsi to čekat, ani já jsem to nečekala" přidala se třetí dívka legendárního tria.
,,Ale ano, je Scarlett. Tvoje dcera kvůli mě nejspíš umře!"
,,Ona neumře" řekl Bucky, který to celé poslouchal, ale oči z dívky nespustil. Každý se o ní bál. Každý seděl a nedokázal přemýšlet nad ničím jiným, než nad dívkou ležící na operačním stole, bojující o život.
Ze místnosti vyšla zdravotní sestra.
,,Jak je na tom?" zeptal se hned James.
,,Přílišně využití schopností, narušilo některé životně důležité orgány, stále je v ohrožení života, ale teď musím jít sehnat náhradu, ještě se stavím" věnovala jim smutný pohled a odběhla najít náhradní sestru, která by ji nahradila. Našla ji rychle a tak se mohla vrátit za ustaranou rodinou.
,,Zástava!" ozvalo se tlumeně zevnitř. Všichni okamžitě naběhli ke sklu a pozorovali resuscitaci pacientky. ,,Máme ji" ozvalo se po dlouhých 2 minutách.
,,Pojďte prosím se mnou, řeknu vám co s ní je" vyrušila je již známá sestra. Vešli do vedlejší místnosti.
,,Takže, slečna Stark měla narušenou tepnu, tu jsme sešili jako první.
Dále měla potrhanou plíci, pravděpodobně následkem příliš velké ho nádechu těsně před zkolabováním.
Ledvina s játry na tom taky nejsou zrovna slavně. Taky vnitřní krvácení do břicha...
Následkem pádu také obdržela několik modřin a škrábnutí a silným úderem do hlavy otřes mozku.
Předpokládáme mírnou dezorientaci a chvilkovou ztrátu paměti, zmatenost a je i možnost, že bude mít zmatené vzpomínky a halucinace, ale vše se časem spraví. Ty halucinace budou trvat maximálně pár hodin ,ale bude plácat nesmysly, připravte se na to."
,,Panebože..." Wanda si promnula rukama obličej. Věděla, že tohle je opravdu šílené. Už jen to, že tak moc ji zranili její vlastní schopnosti.
,,Sestro, budeme potřebovat okamžitou asistenci dr. Smitha, našli jsme další zranění hlavy." vběhl do místnosti mladá dívka. Sestra okamžitě odběhla.
,,A pokud jde o vás, tohle bude poslední zásah, měli by jste se jít vyspat, všichni. Teď jí nijak nepomůžete a probudí se nejdřív za několik hodin" řekla brunetka a odešla.
Avengers věděli, že má pravdu a i když nechtěli vydali se do postele. Všichni, až na jednoho muže, ten se rozhodnul zůstat.
O hodinu později už vezli dívku na pokoj. Muž se vydal za nimi a když zdravotní bratři odešli, sednul si vedle postele a chytnul Morgan za ruku.
,,Budeš v pořádku, uvidíš" šeptal jí a ruku držel co nejpevněji dokázal. Normální člověk by měl pravděpodobně ruku rozdrcenou.
Ze dveří ho pozorovala Morganina kmotřenka, ale byl tak zaujat spící dívkou, že ji neviděl. Kmotra nakonec odešla, nechtěla je rušit, navíc byla sama velmi unavená.
Seděl tam několik hodin, ale nakonec se dívka probudila.
Morgan
,,Co se stalo?" zeptala jsem se potichu.
,,Menší nehoda s tvými schopnostmi" smutně se na ní usmál.
,,Já ale schopnosti nemám, Bucky" zasmála se šeptem dívka.
,,Máš, jen máš chvilkovou ztrátu paměti, ale to se časem vrátí" usmál se. ,,Dojdu pro tvou mámu"
,,Zavoláš i tátu? Vím, že je té pracovní cestě, ale máma mu už určitě volala, aby se vrátil"
,,Morgan, tvůj táta..."
,,Má moc práce chápu" přikývla.
,,Morgan, tvůj táta je mrtví..." zašeptal James a zase si sednul k dívce.
,,Cože? To není možné, včera jsem s ním mluvila..."
,,Je mrtví už 16 let... Víš co, zavolám Scar, aby ti všechno řekla."
,,Díky Lukasi, miluju tě" usmála se. Bucky věděl, že má Morgan halucinace, a tak to nechal být a rychle šel pro Scarlett. Po cestě jí vše vysvětlil a také se zeptal, kdo je Lukas.
,,Lukas je její ex, chodili spolu, když jí bylo 16. Neskončilo to zrovna hezky, Morgan v té době bydlela na intru, chtěla to kvůli tomu, že tady měla problémy se vzpomínkami. Našla ho jak ji podvádí s její spolubydlící u nich v pokoji..." vysvětlila Letty.
,,Chudák..." povzdechl si Bucky a vešli do jejího pokoje.
,,Ahoj mami, ahoj Bucky" usmála se na ně.
,,Už nejsem Lukas" zasmál se Bucky.
,,Neříkej jeho jméno" zavrčela Mor.
,,Morgan, klid, byl tu před chvílí, řekla jsi mu, miluju tě Lukasi"
,,Já vím, je mi to líto, omlouvám se. Vůbec jsem si nepamatovala některé události."
,,A táta?" optala se opatrně Scar.
,,Vím, že je mrtví a vím proč a jak" ujistila ji šeptem.
,,Tak já vás tady nechám" řekl Bucky a vyšel na chodbu, tam ho hne, ale zastavila Ganina (Morgan= Ganina) kmotřenka.
Bucky
Vyšel jsem na chodbu, abych jim nechal prostor si v klidu promluvit, hned jak jsem zavřel dveře mě zastavila Natasha.
,,Ahoj Bucky" usmála se na mě hravě. Měla něco za lubem. ,,Půjdeme se projít, co ty na to?"
,,Dobře?" odpověděl jsem nejistě. Zahákla naše ramena do sebe a vyšli jsme před budovu. Zamířili jsme na hřiště, kde momentálně nikdo nebyl. Posadili jsme se přímo doprostřed na proti sobě.
,,Takže, co se děje?" zeptal jsem se a snažil se tvářit nezaujatě, opak byl ale pravdou. Vážně mě zajímalo, o co tý ženský jde.
,,Nic" usmála se.
,,Vyklop to" naléhal jsem. Viděl jsem na ní, že úplně neví jak to říct.
,,Co si myslíš o Morgan?" vyhrkla najednou.
,,Je fajn" odpověděl jsem neutrálně. ,,Je fajn kamarádka" doplnil jsem.
,,Líbí se ti?"
,,Jistě, že ne, je mi 110, mohl bych být její pradědeček" zasmál jsem se.
,,Zamrazili tě, je ti jen 40" konstatovala Nat.
,,I tak, jsem o 20 let starší, mohl bych být její otec. Nelíbí se mi." uzavřel jsem.
Natasha se na mě dívala, jakoby mi nevěřila. Teď, ale budu upřímný, nevím co to je. Vím, že pro mě není jen kamarádka, ale nevím co to je.
Ale ať je to cokoliv, musím to pohřbít hluboko mé duše. Jsem tolik starší, že i když bych ji čistě náhodou miloval, což nemiluju, ona mě by nikdy nemohla, nemluvně o tom, kdo jsem byl a co jsem udělal.
,,Jak myslíš, kecat ti do toho nemůžu a nebudu, ale není pro tebe jen kamarádka" řekla jednoduše a odešla.
Seděl jsem uprostřed obrovského areálu, úplně sám a přemýšlel o životě.
(1013 slov)
ČTEŠ
Morgan Stark (ff - Bucky Barnes)
Fanfiction[Fury's Daughter 2] Příběh je o dceři Tonyho a Scarlett Starkových. Morgan žije už 16 let bez táty, její máma se stará o firmu a snaží se spolu vzpomínat na Tonyho co to jde. Žijí spolu pěkný život, dokud se neobjeví Scarlettini staří známý. Pokusí...