Gözlerimi araladim ve etrafıma bakındım. wtf nerdeyim ben burası neresi beşiği içinde ne işim var benim üzerime baktım pembe mor karışımı bir tulum vardı. İçimdeki korkuyu bastıramdım ve bağırmaya başladım.
~imdaaaat kimse yokmu, yardım ediin.
Kapı açıldı ve içeriye ultra yakışıklı iki adam girdi ikisinden biri bana yaklaştı.
~bebeğim uyandınmı
~sen kimsin bırak beni
~şşh bebeğim sakin ol
~bırak istemiyorum
kucağından kaçmaya çalıştıkça daha sıkıyordu beni gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.
~tamam benim küçük meleğim huysuzlandımı
~ağlama artık
kafamı boynuna bastırdı birazda olsa sakinleştim hıçkırıklarım iç çekişlere döndü.
~Ella şimdi aşağıya inicez ve sorduğun tüm soruları cevap vereceğiz ve kurallardan bahsedeceğim.
Kafa salladım. ve aşağıya indik beni kucağından indirmedi, beni yanındaki adamın kucağına oturtup konuşmaya başladı.
~Evet ne merak ediyorsun Ella
~Siz kimsiniz
~Biz senin babacıklarınız
~anlamadım?
~Şimdi Ella age play ne demek biliyormusun?
~hayır
~tamam ben açıklıyım sana, sen artık bizim bebeğimizsin beşikte yatacak, biberon, emzik, bez kullanacaksın
~neden ben yani dünyada o kadar insan varken.
~Çünkü sen ismin gibi bir perisin bebeğim (peri derken isminin anlamı yanlış anlaşılmasın)
~peki kural demiştin onlar ney
~ Kural 1 bize babacık yada babacığım diye sesleneceksin
kural2 sözümüzden çıkmak yok
Kural3 az önce saydığım tüm her şeyi eksiksiz yapacaksın
kural4 yaramazlık yapar sözümüzden çıkar isen ceza alacaksın.
~tamam peki ikinize babacığım diye hitap edersem nasıl ayırt edeceğim
~Ben Lucas bana Lucas babacığım
~Banada Brendon babacığım diyeceksin anlaştığımız düşünüyorum.
Sadece kafamı salladım karnım acıktı benim onlara söylemeliyim.
~şey ben acıktım
~hitap şeklini unutma
~ben acıktım b-babacığım
~pekala ben gidip mamanı hazırlayacağım sende burda Brendon babacığım otur tamam mı?
~hı hıLucas'dan
Mutfağa geldim dolaptan sütü çıkardım ocağa koyup ısınmasını beklerken meyve püresi hazırladım hepsi tamam. İçeriye geçtim Ella'yı kucağıma aldım ilk meyve püresini yedirmeye çalıştım sadece çalıştım çünkü daha yemeden yere devirdi hepsini.
~Yaptığını begendin mi Ella?
~Ben o kusmuk gibi şeyi yemem.
~Yemek zorundasın anladınmı.
~Hayır anlamdım. O iğrenç şeyi yemiyorum.
~Pekala beni kızdırma ilk günden sana ceza vermek istemiyorum.
~sakin ol Lucas o sadece ufak bir bebek.
~Ben bebek falan değilim. Sizinle saçma sapan oyunlar oynayamam. Bırakın beni.
~Olamaz. gel bakayım sen Brendon babacığına.Brendon onu kucağına alıp hafif yatırır pozisyonda tut ve sehpahadaki biberona uzanıp aldı ve Ella'nın ağzına soktu. Ella direnmeye çalışsada Brendon'ın hafif sallamasıyla beraber çoktan mayışmıştı.
Sınır 5 oy.
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021