Ella'dan
Neredeyse hava kararmak üzereydi ve bu kadın sürekli bana bağırıp duruyordu aniden bana çıkışıyor ve buda haliyle korkmamı sağlıyordu sabahtan beri sadece kahvaltıda yediklerim ile duruyorum bezimi bile değiştirmedi ve galiba pişik oldum çok canım yanıyor Lucas babacığım hala eve gelmedi gelince ona her şeyi anlatacağım bu pis kadının nasıl sinsi bir yılan olduğunu görsün. Televizyon izlerken bir anda yanımda belirdi.
~Kalk Lucas gelicek bir şeyler yede sonra demesin açmı bıraktıBir şey demedim beni kucağına alıp mutfağa götürdü dolaptan kayısılı meyve püresini alıp önüme koydu bu kadın gerçekten ben ve Brendon babacığımdan nefret ediyor.
~Hayır yemeyeceğim
~Sana yiyeceksin diyorsam yiyeceksin
~Ben kayısı sevmem beni boğuyormuş gibi hissettiriyor
~Bu beni ilgilendirmez yiyeceksin dediysem yiyeceksin yoksa ben sana yedirmesini bilirimElis denen bu kadına o kadar çok sinirlendim ki püreyi üzerine fırlattım tüm elbisesi püre olmuştu, önce yaşanan olayı atlatmaya çalıştı ardından çatık kanlarıyla bana döndü resmen gözlerinden alev çıkıyordu korkmaya başlıyorum.
~Sen ne yaptığını sanıyorsun pis sürtük seni!Demesine kalmadan saçlarımdan tutup geriye doğru çekti bense sadece çığlık çığlığa bağırıp ağlıyordum
~Bırak beni imdaat!
~kes sesini seni sürtük! Sana yemin ediyorum seni burada öldürürüm kimsenin ruhu duymaz anladın mı beni?Cevap vermedim sadece ağlamak ile yetindim ama cevap vermediğim için daha da sinirlenmişti kollarımdan tutup beni yere fırlattı ağlamam daha da şiddetlendi kolumdan tutup sürükleyerek banyoya götürdü üzerindekileri çıkarıp beni küvetin içine koydu suyu açıp üzerime tuttu saçlarıma şampuan döküp duruladı, sürükleyerek beni odama getirip beşiğin yanındaki bez değiştirme masasına yatırdı bezimi bağlayıp dolaptan rast gele aldığı zıbıblığı üzerime geçirdi aşağıya indirip salonda yere hazırlanmış bir bebek oyun alanı vardı beni oraya bıraktı.
~Bana bak sakın sesin çıkmasın anlaşıldımı?Korkudan sadece kafamı salladım Lucas babacığım neden bu kadar geç kalmıştı ki korkuyordum ve bir an önce gelmesini istiyorum, gelince bütün her şeyi anlatacağım bu pis kadının ne mal olduğunu anlasın, bir kaç dakika sonra kapı çalmıştı tam oraya doğru ilerleyecektim ki Elis denen bu kadın önüme geçti sert bakislariyla yerime oturmamı işaret etti, kapı kapanma sesi gelince oraya doğru baktım gelen Lucas babacığım dı ona doğru hızla emekleyerek beni kucağına almasını işaret ettim beni hemen kucağına alıp sıkıca sarıldım tabi rahat dururmuyum Elis denen karıya dil çıkarttım, Lucas babacığım beni koltuğa bırakmış ve ellerini yıkayıp geleceğini söyleyip yanımızdan ayrıldı Elis hemen yanıma gelip konuşmaya başladı.
~Bana bak bücür şey eğer ki ağızdan tek bir kelime bile çıkarsa bu konu hakkında-
~Eee ne yaparsın
~Yemin ederim Brendon'ın gözünün yaşına bakmam öldürürüm nasıl olsa sevgilim yanında değil mi tek telefonuma bakar.Ağzım açık öylece ona bakıyordum bunu nasıl yapabilirdi ki gözünü kin bürümüş resmen tanrım sen bizi bu kadının gazabından koru.
~S-sen nasıl bir canisin nasıl yapabiliyorsun bunu hangi hakla-
~Kes sesini sana kimse fikrini sormadı
Lucas yanımıza gelince uslu davran yoksa dediğim gibi tek bir telefona bakar.O sırada içeriye Lucas babacığım girmişti bizi yan yana görünce gülümsemiş ve yanımıza gelmişti
~Ne konuşuyorsunuz bakalım
~Ella burda kalmam için ısrar ediyor ama siz baba kız vakit geçirin bende eve gidip sevgilim ile konuşayım özledim onu
~Pekala seni bırakmamı ister misin ~Yok teşekkürler taxi çağırdım.
~Tamamdir iyi akşamlar.~Bebeğim ne yapmak istersin.
~Sadece sana sarılıp uyumak istiyorum.Merhaba arkadaşlar muhtemelen 20. Bölümde kitabı bitireceğim çalışma saatlerim değişti ve telefon değiştirdim aklımda yeni bir kitap var bu kitabı bitirince belki ona başlarım.
İyi okumalar
Sınır yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021