Lucas'dan
Saat bire çeyrek kala kapı çaldı açtığımda Brad ve Elis el ele tutuşuyordu ufak bir şok geçirdim Brendon'ın bana seslenmesiyle kendime geldim.
~Bebeğim en kısa zamanda geleceğim sizi seviyorum dikkatli olun etraftaki korumaları arttırdım zaten en ufak bir şeyde beni arıyorsunuz tamam mı?
~Tamam, bende/bizde seni seviyoruz kendine dikkat et.diyip dudaklarına öpücük kondurdum daha sonra Ella ilede vedalaşırken Elis geldi yanıma konuşmamız gerek dedi ve yerine geri döndü Brendon ile Brad gittikten sonra Elis'i içeriye davet ettim.
~Burada oturup bekle Ella'yı yatıracağım.
~Tamamdiyip Ella'yı odasına çıkardım sütünü içirip biraz kucağımda salladıktan sonra yatağına yatırdım ve aşağıya indim.
~Evet ne konuşmak istiyorsun, çabuk konuş ve sonra evimden defol git.
~Biliyorum tanışmamız hiç güzel olmadı ama bilmediğin şeyler var.
~Ne demek bilmediğin şeyler var, ha bir kere sana inanmamı beklemiyorsun degilmi?
~Bak gerçekten bilmediğin şeyler var, önce bir dinle sonra inanıp inanmayacağına karar verirsin.
~Dinliyorum
~Bundan yaklaşık 1.5-2 ay önce babam ile baban ortak oldular başta sıkıntı yoktu ama daha sonra babam ayrılmak istedi ve baban ikimizi evlendirmek gibi bir şey attı ortaya istemediğimi sevgilim olduğunun söyledim babama ama ne yazık ki beni dinlemedi, babam eğer ki seninle evlenmezsem sevgilimi öldüreceğini söyledi gerçekten çaresiz kaldım-"Bir anda ağlamaya başladı ne yapacağımı şaşırdım daha sonra mutfağa gidip bir bardak su aldım ona uzattım bardağı alıp bir kaç yudum aldı.
~Teşekkür ederim
~rica ederim, peki daha sonra ne oldu
~sen en son baban ile konuştuktan sonra babam ile ortaklıkları bir süre devam etti beni zorlamaya devam ettiler bende en sonunda kaçtım sevgilimin yanına sizde tanıyorsunuz zaten Brad, babam ile tüm bağlarımı kopardım.
~Yani artık rahat olabiliriz ama şuan Brad burda değil ve ben tek başıma korkuyorum.
~Ben sabahları şirkete gitmem gerekecek ve Ella ile ilgilenecek biri lazım, yani senin için de uygunsa Ella'ya bakıcılık yaparmısın hem etrafta bir sürü koruma var burada güvende olursun akşamları kendi evinde kalırsın.
~Gerçekten mi, çok teşekkür ederim.Elis biraz daha oturduktan sonra gitti ardından Ella öğlen uykusundan uyandı onu almaya yukarı çıktım.
~Benim minik prensesim uyanmışım bakalım he
~hımmHala üzerinde uyuşukluk vardı, kucağıma aldım kafasını omuzuma yasladı yavaşça alt kata indim koltuğa yatırdım ve mutfağa gidip Ella'nın meyve püresini ve sütünü hazırlamaya başladım, salondan düşme sesi gelince elimdekileri bırakıp salona koştum Ella yerde yatıyordu yanına giderek kucağıma aldım.
~Ella miniğim iyi misin?
~Hm hm ne oldu ki
~Yok bir şey bebeğimüzerinde hala uyuşukluk vardı banyoya götürüp zorlada olsa elini yüzünü yıkadım havlu ile kurulayıp mutfağa indim bebek masasına bırakacağım zaman tişörtümün yakalarını sıkıca kavrayıp başını göğsüme yasladı bende onu kucağıma oturttum ilk meyve püresini yedirdim her ne kadar etrafa dağıtsada yedirip kucağımda yatırır pozisyona getirip biberonunu eline verdim Ella kucağımda sütünü içerken boş elimle etrafı temizleyip toparladım.
~Babacığım bitti.
~Tamam miniğim ver bakalım.Biberonu aldıktan sonra kucağımda doğrulup yanağıma öpücük kondurdu ve onu bırakmam için ayaklarını salladı.
Ella'dan
Oyun odamda yere uzanmış baş parmağımı ağzımda bir elim saçlarımda tavanı izliyorum, zamanın ne kadar çabuk geçtiğini ve hiç tanımadığım ama şimdi bu adamlar olmazsa ne yapacağımı bilemedim bilmiyorum nasıl oldu da onlara bu kadar çok bağlandım.
İçeriye Lucas babacığım geldi.
~Babacığım, bugün Brendon babacığım gelmiycek mi?
~Hmm, hayır tatlım bir kaç gün bizimle olamayacak
~Ama neden ben Brendon babacığımı özledim
~İş için yurtdışına çıktı ama söz bir kaç gün içinde dönecek tamam mı miniğim?
~Hayır ben Brendon babacığım ile yatmak istiyorum
~Ella lütfen zorluk çıkarmayı bırakır mısın?
~Hayır Ben Brendon Babacığım İle Yatmak İstiyorum.Diyip ağlamaya başladım.
~Ella hadi ama gel buraya ben varım senin yanında
~Ya hiç Brendon babacığım gelmezse
~Neden gelmesin o bizi çok seviyor
~O zaman Brendon babacığım gelene kadar hep seninle yatıcam
~Pekala hadi gel seni yatıralımDiyip oyun odasından çıkıp Lucas babacığımın odasına gittik beni yatağa bıraktı ve üzerindekileri çıkarıp sadece boxer ile kaldı.
~Way canına babacığım mükemmel görünüyorsun
~Tabii bebeğim ben senin babacığınım
~Banyomu yapacaksın babacığım
~Evet tatlım
~Bende seninle banyo yapmak istiyorum
~Hayır olmaz bebeğim sen yaramaz bir bebeksin
~Ama lütfen bende seninle banyo yapmak istiyorum, hem her zaman siz Brendon babacığım ile banyo yapıyorsunuz bende yapmak istiyorum.
~Pekala ama sonra ben üşüdüm uykum geldi çıkmak istiyorum demeyeceksin tamam mı?
~Tamam babacığımLucas babacığım beni hazırladıktan sonra küveti doldurdu ilk kendisi girdi daha sonra beni aldı, suya girer girmez çığlık attım çünkü su birazda olsa bana göre soğuktu Lucas babacığım benim aksine gülüyordu.
Lucas babacığıma biraz daha sokulup kafamı boynuna koydum Lucas babacığım ikimizin fotoğrafını çekip Brendon babacığıma attı.
Lucas'dan
Ella ile banyoya girdikten sonra belli bir süre sonra omuzumda uyuya kaldı, rahatsız etmeden yavaşça durulanıp çıktık Ella'yı havlu ile beraber yatağa yatırdım odasına gidip bez alıp geldim ve bezi bağladım saçımdaki su tanesi yüzüne damlayınca yüzünü buruşturdu bende üzerimi değiştirip yanına yerleştim ve uykuya daldım.Sınır yok 50'nin üzerinde olursa sevinirim.
Ve biliyorum çook uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm attım ama yaza girdiğimiz için işler daha da yoğun bölümler geç gelebilir. Teşekkürler
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021