17

9.5K 263 12
                                    

Lucas'dan
Sabah uyandım günlük rutinlerimi hallettim takım elbiselerimi giyip aşağıya indim, Ella'nın manasını hazırlarken  kapı çaldı açmaya gittim gelen Elis di içeri geçmesi için geriye çekildim çok beklemeden içeriye geçti.
~İstersen mutfağa geç yapacaklarını anlatayım
~pekala

Elis'i mutfağa yönlendirdim daha sonra arkasından ben girdim ilk olarak malzemelerin yerini gösterdim ve daha sonra tüm evi turlayıp ne yapması gerektiğini anlattım. ve evden ayrıldım.

Ella'dan
Uyandığımda biraz sersem olduğum için birkaç dakika kendime gelmeyi bekledikten sonra beşiğimden doğrulup Lucas babacığıma seslendim ama hiç ses yoktu gelen gidende yoktu tekrar tekrar seslendim ve birkaç dakika sonra yanıma bir kadın geldi yüzü tanıdık geliyordu ama yeni uyandığı. dan olacaktır ki kadını tanıyamadım, yanıma yaklaşıp beni kucağına aldı ben ise öylece yüzüne bakıyordum.
~Sonunda uyanabildiniz küçük hanım
~diyorum ki uyanmışsın konuşsana!

Yeni uyandığım için hala ne olduğunu anlamamış ve bana bağırması üzerimde şok etkisi yaratmıştı daha sonra beni kucağından indirerek onu takip etmemi söyledi, bir kaç dakika yerimde öylece dursamda sonradan olayı anlayıp peşinden emeklemeye başladım, merdivenlere geldiğimizde durdum ve ona baktım kadın beni umursamayarak aşağıya indi öylece arkasından ona bakarken tekrar bağırdı.
~Benimi sınıyorsun insene şu lanet olası merdivenlerden
~B-ben inemem ki t-tek başıma
~Off yemin ediyorum bir bebek bakıcılığı yapmadığım kalmıştı!

Kadın bana şimdi tanıdık gelmeye başlıyordu bu kadın  dün bizim eve bir adam ile gelip Brendon ve Lucas babacığım ile konuşmuştu adı neydi, Elis evet Elis. Ben yine düşüncelerime dalmışken beni çoktan aşağıya indirip bebek sandalyesine oturmuştu.
~Lucas babacığım nerede?
~Seni terk etti
dediği şey üzerine direk gözlerim dolmuştu ağlamaya başlayacağım sırada bana doğru döndü ve konuşmaya başladı.
~Sakın sakın ağlama seninle dalga geçiyorum ve sana baştan söylüyorum benim sınırlarımı zorlama sana sırf Lucas için katlanıyorum kendini bir şey sanma sadece 2 hafta, 2 hafta sonra hayatımızda ne sen nede Brendon denen o piç olucak şimdi al şu zıkkımın ye ve gerekmedikçe beni rahatsız etme yoksa acımam!






Sınır yok okuyun oy verin geçin zaten düzenli bölüm atamıyorum.
İyi okumalar

My little Baby | AgePlay |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin