Lucas'dan
O günün üzerinden 1 hafta geçmişti. O gün babamın bir şey demesine izin vermeden oradan ayrıldım hava çoktan kararmıştı arabaya binip evin yolunu tuttum, bir süre sonra eve vardım anahtarla kapıyı açtım evde ses yoktu yavaşça merdivenlerden yukarı çıktım ilk olarak Ella'nın odasına girdim ama orda yoktu hafif endişelenmeye başladım Ella'nın odasından çıkıp bizim odaya girdim ve yatağın üzerinde birbirine sarılmış uyuyan Ella ve Brendon'ı görmem ile rahatladım yanlarına gidip ikisinide öpücük kondurdum üzerimi değiştirip yanlarına geçtim bende onlara sarıldım ve bugün olanları düşünmemeye çalışıp uykuya daldım.Ella'dan
Uyandığımda yanımda Brendon ve Lucas babacığım vardı, aralarından çekildim ve yatağın üzerinde ayağa kalktım yürüyerek Lucas babacığımın üzerine çıkıp zıplamaya başladım, zıplarken de aynı zaman da bağırıyordum.
~Lucas babacığım hadi uyan hadi
~Hadi ama tüm gün böyle yatacak mısınız?
~LUCAS BABACIĞIM LÜTFENN UYAN ARTIK ÇOOK SIKILDIM!
~Sayende artık uyanığım Ella
~Aynı şekilde bende uyanığım kelebeğim
~Günaydın babacıklarım, hadi kahvaltı edelim
~Pekala önce kahvaltı edelim daha sonra banyo yapacaksın tamam mı ?
~Belki, söz veremem
~Hadi bakalım kahvaltı yapmaya gidiyoruz.Lucas babacığımın söylediği cümleden sonra Brendon babacığım beni omuzlarına alıp ilk olarak banyoya götürüp yüzümü yıkadı daha sonra aşağıya mutfağa indik.
~Babacığım
~Efendim bebeğim
~Efendim kelebeğimLucas ve Brendon babacığım aynı anda konuşmalarına güldüm,dudaklarımı büzerek konuşmaya devam ettim.
~Ben bu bebek sandalyesinde oturmak istemiyorum beni sıkıyor ben sizin kucağınıza da oturmak istiyorum.
~Pekala bugünlük bizimle oturabilirsin ama sadece bugünlük
~Peki babacığımLucas babacığım yanıma gelip beni kucağına aldı ve masaya geri döndü kendi yerine oturdu beni sol bacağına oturttu, meyve püremi yedikten sonra çilekli sütümü Brendon babacığımın kucağında içtim. Lucas babacığım etrafı topluyordu Brendon babacığım da ona yardım ediyordu bende tezgahın üzerinde oturmuş çilek yiyordum tabi bundan babacıklarımın haberi yok.
~Babacıklarım neden ikinizde bu kadar çekicisinizBenim söylediğim şey üzerine Lucas babacığım kahkaha atarken Brendon babacığım yanıma geldi.
~Hmm demek bizi çekici buluyorsun
~Evet buluyorum baksana taş gibi babacıklarım var.Gururlu bakışlarımla konuştuğum için bu sefer her ikiside kahkaha atıyordu.
~Ne dedim ki ben şimdi bu kadar gülünecek
~Ella bebeğim çok tatlısın bazen o pofuduk yanaklarını ısırasım geliyor
~Bakıyım yanaklarımaDiyip yanaklarımı sıktım düşünüyormuş gibi yapıp konuşmaya devam ettim.
~Hmm bencede pofuduk o yüzden bir kereliğine ısırmana izin verebilirim
~Buna hiç hayır dermiyimDiyip yanaklarımı ısırmaya başladı, Lucas ve Brendon babacığımı yanaklarımdan zorda olsa ayırdıktan sonra Lucas babacığım beni kucağına alıp odama çıkardı.
~Şimdi banyo vakti, kıyafetlerini hazırlayalımBrendon babacığımın çalışması gerektiği için beni Lucas babacığım yıkayacaktı doğrusu Lucas babacığım beni yıkarken daha rahat hissediyorum ama yinede utanıyorum.
~Babacığım, banyo yapmasam olmaz mı?
~hmm, hayır bebeğim olmaz pis bir kızmı olmak istiyorsun
~Iı-ıı istemiyorum, peki o zaman ördeklerimide yanıma alabilir miyim?
~Tamam alabilirsinLucas babacığım kıyafetlerimi hallettikten sonra beni kucağına alıp kendi odalarına götürdü onların odasında küvet olduğu için beni orda yıkıyorlardı, Lucas babacığım beni klozetin üzerine bırakıp suyu ayarlamaya başladı, kısa bir süre sonra suyu ayarlayıp bana döndü üzerimi çıkartıp beni küvetin içine bıraktı ve renkli su bombasını içine attı, Lucas babacığım saçlarımı yıkarken ben onu ıslatma peşindeydim üzerindeki tişörtünün her yerini ıslattım, en son olarak Lucas babacığım tavşanlı bornozumu giydirip banyodan çıktık.
Sınır 55 oy
İyi okumalar
Sınır ne kadar çabuk dolarsa bölümler o kadar erken gelir.
Bu arada Lucas ve Brendon hakkında bir hikaye yazmayı düşünüyorum, düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021