12

14.3K 317 7
                                    

Lucas'dan
Dün gece Ella'nın ağlamasıyla uyandım kendi odasında uyumak istemediğini söyledi bizim ile uyumak istiyormuş bende onu bizim odamıza getirdim Brendon ile aramıza koydum.
Sabah karnımın üzerindeki baskı ile uyandım gözlerimi araladığımda Ella üzerimde oturuyordu.
~Günaydın bebeğim
~Günaydın babacığım
~Ne yapıyorsun
~Bunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.
 Elinde siyah tüyleri olan kelepçeyi inceliyordu.
~Ella! onu nereden buldun?
~Brendon babacığımın yastığının altındaydı.
Ahh salak Brendon kelepçeyi yastığın altında bıraktığına inanamıyorum.
~Bebeğim ver sen onu bana, seni aşan konular bunlar büyüyünce öğrenirsin
~Ama ben büyüğüm babacığım
~Hayır Ella vakti gelince öğrenirsin.
Bizim konuşmalarımızı duymuş olacak ki Brendon da uyanıp konuşmaya dahil oldu.
~Hey burada ne oluyor?
~Bu ne babacığım
Ella elindeki siyah tüylü kelepçeyi Brendon'a gösterdi, Brendon sakinlik ile cevapladı.
~Bumu bunu biz gec-
Elimi ağzına bastırdım,ahh salak olmalı birde açıklama yapıyor.
~Bebeğim her neyse ver artık şu Brendon babacığının oyuncağını
~Peki, al babacığım
~Lucas babacığım ben acıktım
~Gel bakalım sana bir şeyler hazırlayalım ama önce üzerini değiştirelim
~İstemiyorum ki ben

Ella'dan
Lucas babacığım beni kucağına alıp odalarından çıktı bira ilerideki benim odama girdik beni bez değiştirme masasına yatırdı.
~Babacığım değiştirmesek olmaz mı hem ben besime yapmadım daha
~Bebeğim bu konuyu halettik sanıyordum
~Iıı haletmedik, istemiyorum lütfen
deyip bacaklarımı kendime çekip kollarımı sardım
~Ella lütfen işi zorlaştırma hemen halledeceğim.
~Iıı
~Hızlı olacağım Ella utanma ben senin babacığınım
~Tamam ama lütfen hızlı ol.
~Peki
Peluş tavşanımı elime verdi oyuncağı yüzüme siper ettim gerçekten utanıyorum, Lucas babacığım işini bitirdiğini anlayıp kafamı kaldırdım yanaklarımı ısındığı ve çoktan pembeleştiğini hissediyorum, beni kucağına aldı yüzüme baktı ve yaklaşıp yanaklarıma sulu birer öpücük bıraktı yüzümü boynuna gömdüm hala çok utanıyorum Lucas babacığımın hareket etmesiyle aşağıya indiğimizi anladım mutfağa girip beni mama sandalyesine bıraktı ve bana bisküvili süt ve şeftalili mama hazırlamaya başladı, bir kaç dakika sonra yanıma gelip karşımdaki yüksek bar taburesi oturdu elindeki püreyi ağzıma verdi bende bekletmeden yedim, ağzımı silip elime biberonumu verdi.






Sınır 45 oy
İyi okumalar
Bugün  yazarsam devamını atarım.    

My little Baby | AgePlay |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin