5

31.6K 491 11
                                    

Lucas'dan
Sabah ilk kalkan ben olmuştum, banyoya girip ılık bir duş aldım mutfağa gidip Ella'nın meyve püresini ve sütünü hazırladım daha sonra Brendon ve bana kahvaltı hazırlayıp uykucuları uyandırmaya gittim, ilk Ella'yı uyandırdım
~Ella bebeğim hadi kalk
~hmm
~Hadi bebeğim uyan öğlen olacak neredeyse
~günaydın babacığım

Esneyerek mırıldanışına gülümsedim kollarını kaldırıp ellerini açıp kapadı hala gözleri kapalıydı kucağıma aldım bez masasına yerleştirip ilk bezini değiştirdim üzerine yeşil uzun sweat'ini (nasıl yazıldığını bilmiyorum ) giydirdim altına başka bir şey giydirmeye gerek duymadım.
Sıra Brendon'a gelmişti Ella kafasını boynuma gömmüş uyukluyordu odaya girip Ella'yı Brendon'ın yanına bıraktım yatağın diyer tarafına geçerek Brendon'a seslendim.
~Hayatım hadi kalk kahvaltı hazır.
~Hmm
ikisininde uyurken aynı sesleri çıkarması hoşuma gitti Ella yatakta hafif doğrularak Brendon'ın üzerine uzandı kolları yettiğince sarıldı


Brendon'dan
Üzerimde hissettiğim bedenle gözlerimi araladım Lucas kollarını göğüsünde birleştirmiş bana bakıyordu Ella üzerimde uyukluyordu Ella'yı üzerimden aldım ve yatağa oturttum ilk başta mızmızlandı ama sonra alıştı.
~Artık kalksanızda kahvaltımı etsek ne dersiniz
~Ella Lucas babacığın biraz sinirli sanki
~Ben sinirli fln değilim bir kere
~Lucas babacığım ters tarafından kalkmış galiba
~ne yapıyorsanız yapın ben kahvaltı yapmaya gidiyorum.
~Hayatım kızdın mı? hey bekle bizde geliyoruz.

Mutfağa inip Ella'yı mama sandalyesine oturtum bende Lucas'ın yanına oturdum ve sakince kahvaltımızı yaptık, Lucas bulaşıkları hallediyordu bende Ella ile birlikte salonda uzanmış çizgi film izliyoruz sıkıldığım için telefonumla ilgilenmeye başladım. Neredeyse yarım saat geçmişti ayağa kalkacağım sırada üzerimde uyumuş Ella'ya baktım Lucas gelip Ella'yı kucağına aldı bende ayaklandım üzerimi değiştirip şirkete gidecektim hazırlandım Lucas'a haber verip çıktım.








Sınır 23 oy 7 yorum
İyi okumalar.
Önerileriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz.

My little Baby | AgePlay |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin