Ella'dan
Lucas babacığım beni yatağa bıraktı ve üzerindeki tişörtü çıkardı, gözlerim anı şok ile büyürken ağzımdan istemsizce kelimeler döküldü
~Oh My What The Fuck!
~Ella bebeğim iyimisin?
~Sanırım bu kasları gördükten sonra ölsem bile gam yemem!
~Bebeğim hadi daha sonra bakarsın üzerini giydirelimLucas babacığım yatağa oturup beni kucağına aldı o üzerimi giydirir iken ben de kaşlarına dokunmak ile meşgulüm ama harbi güzel kasları var he gözüm gönlüm açıldı acaba Brendon babacığımınki de Lucas babacığımın ki gibi nefes kesicimidir, bence daha fazla olabilir nede olsa Brendon babacığım Lucas babacığımından daha mı kaslıdır, ben kendi düşüncelerim ile boğuşurken içeriye Brendon babacığım girdi, Lucas babacığım beni yatağa bıraktı Brendon babacığım ilk Lucas babacığımın yanına gitti ve dudağına öpücük kondurdu daha sonra yanıma gelip beni kucağına aldı.
~Babacığım bir şey sorabilir miyim?
~Tabiki kızmayacağım bir şey ise neden olmasın
~Ben orasını bilemem neyse, seninde kasların Lucas babacığımın babacığımın ki gibimi yoksa dahamı fazla kasın var?Benim lafım üzerine Brendon ve Lucas babacığım kahkaha atmaya başladı, yaklaşık beş dakika daha güldükten sonra bana döndü ve konuşmaya başladı.
~Kelebeğim çokmu merak ediyorsun.
~Evet yani siz ikinizi yan yana görünce hep aklıma bu düşünce geliyor
~Ha birde yatağınızda bulduğum tüylü kelepçe ile ne yaptığınız geliyor, sahi onu nerede kullanıyorsunuz?Brendon babacığım tekrar gülerken Lucas babacığımın yanakları kızarmış ve kızgın bir ifade ile Brendon babacığıma bakıyordu.
~Neden bu kadar çok güldün Brendon
~Şey ıı Ella çok tatlı da ona güldüm
~Babacıklarım ne zaman yemek yicez
~Şimdi bebeğim, Brendon babacığın da etrafı toplayacak öyle değil mi?
~Yoo, haa evetBiz Lucas babacığımın ile aşağıya inerken Brendon babacığım yukarı yatak odasını topluyordu, Lucas babacığımla eğlenerek kahvaltıyı hazırladık ve Brendon babacığıma seslendik kısa sürede yanımıza geldi ve Kahvaltımızı yaptık.
Kahvaltıdan sonra Brendon babacığım beni evimizin bahçesindeki Minik parka götürdü orda oynarken çok eğlendim Brendon babacığım ile kumdan kocaman bir kale yaptık.
~Brendon babacığım bak yavru kedi
~Hani nerede, göremiyorum
~Bak orda camın kenarında
diyip koşturmaya başladım Brendon babacığım arkamdan seslensede çoktan kedinin yanına varmıştım çok fazla üşümüş gibi duruyordu bende onu kucağıma aldım ama her tarafımı tırmaladı ama olsun yinede onu sevdim.Sınır yok ama 30 üzerinde olursa sevinirim. Yaz'a girdiğimiz için artık çok fazla yorgunum geç saatlere kadar çalışıyorum ve geç yatıyorum gecenin bu saatinde atmama şaşırmayın çünkü başka boş vaktim yok. Her neyse Brendon ve Lucas için bir kitap yazmayı düşünüyorum ama yazdan sonra bölümler çok sık gelmeyebilir.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021