Ella'dan
Demek aşık olmak böyle bir şey miğdeme onu her gördüğümde kramplar giriyor bayılacakmışım gibi oluyorum, neler oluyor diye sorarsanız şuan 21 yaşındayım ve üniversiteye gidiyorum bizim bölüme yeni bir kız geldi onu gördüğümden beri o asi tavırları falan aklımdan çıkmıyor.Bundan bir kaç yıl öncesine gidelim olayların bitiş zamanına aslında her son bir başlangıçtır neyse, o gün Lucas babamın her şeyi anlaması üzerine her şey düzelmişti tek bir şey dışında Brendon babam ile o adam hala yurt dışındaydı Lucas babam ona ulaşmaya çalışıyordu ama pek cevap aldığımız söylenemezdi sürekli meşgule atıyor yada yüzümüze kapatıyordu telefonu yine bir akşam Brendon babama ulaşmaya çalışırken kapı çaldı şirketten bir çalışan gelmişti ve bize onu Brendon babamın gönderdiğini bizi beklediğini ve onu bizi alması için göndermiş acele ile bizi alıp bir arabaya bindirdi camlar kapalıydı ne dışarıdan içeri görünüyordu nede içeriden dışarısı görünüyordu Lucas babam şüphelenip şirketten bizi almaya gelen adama soru sormaya başladı.
~Neden tüm camlar kapalı
~Brendon Bey kimsenin sizi görmesini istemediğini ve kimsenin yerinizi bulamasın diye kapattırdı.
~Neden kimse yerimizi bulamasın
~Şey
~Ney
~Peşinizde birileri varmış galiba kendisi şuan sizi gittiğimiz yerde sizi bekliyor.
~Ahh anladım pekâlâ.Konuşmaları burada bitmişti ve yol bitene kadar kimse konuşmamıştı en sonunda geldiğimizde arabadan inip etrafında koruma ile dolu olan eve doğru ilerledik içeri geçip etrafa baktık ama Brendon babamdan hiç bir iz yoktu bir anda tüm elektrikler gitti ve birinin ağzımı kapatıp beni çekiştirmeye çalıştığını hatırlıyorum uyandığımda yanımda elleri kolları bağlı Lucas babam vardı gerçekten korkmuştum çünkü bazı yerlerinde kan vardı öylece Lucas babama baka kaldım sanırım ufak bir şoka girmiştim kendime gelince direk Lucas babama bağırıp uyanması gerektiğini söylüyordum bağlı olduğum iplerden kurtulmaya çalışıyordum ama çok sıkı bağlanmıştı o an sadece uyanması için yalvarıyordum ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama çok uzun bir zaman olduğu kesindi, oradan tek hatırladığım tek şey birinin gelip Lucas babama bir iğne yapmasıydı ama bu kesinlikle iyi niyetli bir şey değildi.
Ben bu olaydan üç gün sonra uyandım uyandığımda hastane yatağında yatıyordum başımda da Brendon babam vardı, ama asıl soru Lucas babam neredeydi kalkar kalkmaz Lucas babamı sordum Brendon babam bana onun yoğun bakımda olduğunu söyledi bir hafta yoğun bakımda kaldıktan sonra iki günde normal odada kaldı ve daha sonra toparlanıp eve gittik.
Ve her şey o zaman başladı Brendon babam ile Lucas babamın üzerine titredik daha sonra tüm her şeyi toplayıp yurt dışına taşındık şirketi burada başka birine devrettik.
Şuan ise iki babam ile normal bir hayat sürüyoruz ve burada başladığım üniversitede bir sürü arkadaş edindim her şey o kadar güzel ki anlatacak kelime yok resmen.
Sınır 80 oy
Eğer dolarsa bir sonraki bölüm sadece Brendon ve Lucas üzerine malum sahnelerden oluşacak.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little Baby | AgePlay |
Random~Buraya gel bebeğim. ~İstemiyorum. ○Başlangıç 03.29.2021