15

11.8K 281 27
                                    

Ella'dan
Brendon babacığım yanıma gelip kediyi kucağımdan aldı bir eli ile kediyi diğer eli ile beni tutuyordu bahçe kapısından eve geçtik Brendon babacığımdan beni yere indirmesini istedim yere bırakır bırakmaz hızla Lucas babacığımın yanına gittim.
~Lucas babacığım
~Efendim bebeğim
~Benimle hemen salona gelirmisin
~Neden bir şey mi oldu?
~Hayır ama sadece gel, hadi hızlı
~Tamam tamam dur çekiştirme

Salona geldiğimizde Lucas babacığımı Brendon babacığımın yanına oturttum ve Brendon babacığımın elindeki kediyi gösterdim önce şaşırdı sonra kediyi alıp sevmeye başladı.
~Lucas babacığım sence o aç mıdır?
~Benimle engel aç baksana hem üşüyorda onu Şöminenin yanına bıraktım ona biraz süt ile battaniye getireceğim.
~Tamam babacığım

diyip Şöminenin yanına gittim ve bağdaş kurup oturdum Brendon babacığım kediyi kucağıma verdi o çok şirin ve masum.
~Brendon babacığım, bende kedi olmak istiyorum
~Haha, nasıl olacaksın peki
~Hmm, bilmiyorum

Kimse ertesi günü ne olacağını bilemez.


                       Ertesi Gün
Brendon'dan
Sabaha karşı bir telefon aldım şirketin Ceo'su olan Brad yurt dışında ki şirkette büyük bir sorun olduğunu ve acil şirkete gelmemi söyledi. Vakit kaybetmeden hazırlanıp çıktım, şirkete geldiğimde her yer çok sessiz ve durgundu En üst kata çıkıp Bred'in odasına ilerleyip kapıyı tıklattım içeriye girdim telaşla bilgisayara bakıyordu yanına gittim ve ne olduğunu sordum.
~Bred bu saate beni niye çağırdın, çokmu önemli
~Öncelikle bu saate çağırdığım için kusura bakma ve evet önemli bir mesele
~Nedir bu önemli olan mesele?
~Biliyorsun yurtdışında yeni bir ortak ve yeni bir projeye hazırlanıyorduk plan proje her şey tamam yeride bulduk dün inşaata başladılar ama bu sefer ortakların hepsi geri çekilmek istediklerini söyledi.
~Ne demek geri çekmek istiyorlar, anlaşmada ki maddeler de ortakların biri çekilirse yüklü miktarda tazminat ödemeleri gerektiğini umarım hatırlatmışsınızdır.
~Hatırlattık hatırlattık ama hepsi tazminat ne ise ödeyeceklerini söyledi.
~Ahh cidden onca emek boşuna mı gidecek şimdi?
~Aslında bir şansımız var
~Nedir o
~Ortaklar bu yatırımdan zararlı çıkacaklarını düşündükleri için geri çekiliyor, zararlı çıkmayacaklarını onlara inandırırsak tekrar ortak olabilirler.
~Peki o zaman ne duruyorsunuz gidin ve ikna edin.
~Biz denedik zaten ama bize inanmıyorlar sen gidersen sana inanırlar.
~Tamam ben giderim, Lucas'ı arayayım hazırlansınlar sende hemen bize uçak bileti ayarla.
~Olmaz! Lucas'ı çağırırsan orda eline ayağına dolaşırlar sürekli şirkette olman gerekecek bazen şirkette sabahlaman gerekecek sürekli onlarla olamazsın.
~İyide birinin yanımda olması lazım
~Ben gelirim zaten orda konuşmayı yapan bendim, bence sen ve ben birlikte daha inandırıcı olabiliriz.
~Tamam sen gel, bavulunu hazırla biletleri al bana haber ver!
~Tamamdır Brendon


Lucas'dan
Sabah uyandığımda yanımda Brendon yoktu erkenden kalkıp şirkete gittiğini düşünüp biraz daha yatakta oyalandım taki Ella seslenene kadar, Ella'yı kucağıma alıp rutin işlerimizi halledip kahvaltı yaptık ardından kapı çaldı açmaya Ella ile gittim Brendon gelmişti yanağıma öpücük kondurup Ella'yı kucağına aldı ve salona ilerledi.
~Lucas önemli bir konu hakkında konuşmamız gerek
~Ne oldu
~Yurtdışında ki projede sorun çıktı ortaklar geri çekilmek istiyor
~Neden geri çekilmek istiyorlar
~Bende tam olarak bilmiyorum ama oraya gidip düzeltmem gerekiyor.
~Peki o zaman bizde gelelim seninle
~Olmaz hayatım, burda bir düzenimiz var ve oraya gidip bozulsun istemiyorum ve orada sizinle ilgilenemem sürekli yoğun olucam zaten yanımda Brad geliyor lütfen endişelenme.
~Ama- her neyse iyi olacaksan, iyi olacaksak senin dediğin gibi olsun peki ne zaman gidiyorsunuz.
~Öğleden sonra 1:15 geçe orda olmamız gerekiyor. Brad gelip beni alacak buradan gidicez o zamana kadar sizinle vakit geçirmek istiyorum.







Sınır yok ama 30 üzerinde olursa sevinirim. Yorum yaparsanız daha da sevinirim.
İyi okumalar.

My little Baby | AgePlay |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin