9

17.4K 388 6
                                    

Ella'dan
Yüzüme güneş ışığı vurmasıyla gözlerimi araladım ilk olarak gözlerimi tavana dikip ayılmayı bekledim, ayılınca beşikte ayağa kalktım bebek telsizine doğru seslendim.
~Lucas babacığım, ben uyandım.
ses gelmedi bende Brendon babacığıma seslenmeye karar verdim.
~Brendon babacığım ben uyandım.
sesimin çıkabildiği kadar bağırdım ama yine kimseden ses seda yok istemsiz olarak beni bıraktıklarını düşündüm, bu düşüncem ağlama isteğimi tetikledi ve çok geçmeden ağlamaya başladım beni bıraktıkları aklıma geldikçe daha fazla ağlamaya başladım. Kapı açılma sesi duydum ama dolu gözlerim yüzünden önümü göremiyorum, biri beni kucağına aldı ama kim olduğunu görmüyorum nedensizce bu daha çok ağlamama sebep oluyor kulağıma sakinleşmem için bir şeyler söylüyor ama kendi sesimden ne dediğini anlamıyorum, kaç dakika geçti bilmiyorum ama en son kafamı boynuna bastırdığını hissettim biraz daha zaman geçtikten sonra ağlamalarım iç çekişlere döndü, merakım yüzünden kafamı kaldırıp beni kucağına alan kişiye baktım Lucas babacığımın kucağındayım ve hemen onun arkasında Brendon babacığım vardı.
~Ella miniğim neden ağladın babacığına söylemek ister misin?
hayır anlamında kafamı salladım.
~Pekala seni zorlamayacağım, hadi sana mama hazırlayalım.
~Brendon sen Ella'yı al aşağıya inin üzerimi değiştirip geleceğim.
~Tamamdır hayatım, gel bakalım kelebek.

Brendon'dan
Ella ile beraber salona inip koltuğa oturdum Ella'yı da hemen yanıma oturtum ama kucağıma almam için ellerini açıp kapadı, Ella'yı kucağıma tekrar aldım kafasını boynuma koydu bir eli tişörtümün yakasını tutuyordu, Ella uyandığı zaman hiç bu kadar sakin olmazdı yada sessiz.
~Kelebeğim neyin var senin bir şey mi oldu?
~Hayır babacığım
sesi kısık çıkmıştı muhtemelen çok fazla ağladığı için sesi kısılmıştı, merdivenlerden Lucas'ın indiğini gördüm ve seslendim.
~Hayatım bir gelirmisin
~Tamam geliyorum, ne oldu bir sorun mu var?
~Sanırım evet, Ella'nın sesi kısılmış ve birazcık ateşi var.
~Bakıyım! Ella bebeğim iyi misin bir yerin mi ağrıyor?
~Hayır babacığım
~Şimdi sana güzel bir ıhlamur yapacağım ve hiç bir şeyin kalmayacak tamam mı bebeğim.
~hıı hıı
Lucas Ella'nın saçlarına öpücük kondurup mutfağa yöneldi, 10-15 dk sonra Elinde ıhlamur dolu bir biberon ile salona geldi biberonu masaya bıraktı kucağımdan Ella'yı alıp hafif yatırır pozisyonda kucağına yatırdı biberonu alıp ağzına verdi, ilk Ella yüzünü buruştursada daha sonradan alıştı.




Sınır 35 oy
İyi okumalar
Akşama kadar dolarsa yeni bölümü atarım.

 

My little Baby | AgePlay |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin