Selam ben geldim hoş geldim
Yorum yapıverin gari noluuuuur.
Sizi öptüm.
Gözlerimi merdivenlerden gelen yüksek gürültüyle araladım ama irkilerek uyanmıştım. Daha ne olduğunu bile anlayamadan odamın kapısı açılınca, "Oo parti!" diye bağıran Jongin'in sesi odaya doldu. "Hadi kalk, parti!"
"Ne oluyor be?" diye homurdandım anlaşılmaz bir sesle yatakta sırt üstü dönerek. Odamın içi açılan ışıkla aydınlandığında gözlerimi kapıdaki kalabalığa çevirdim ama uyku sersemi olduğum için pek bir şey kavrayabildiğim söylenemezdi.
"Oo parti!" diye bağırdı bir kez daha Jongin. Gözlerimi kısıp ona daha dikkatli baktığımda elindeki cipsi paketlerini gördüm.
"Jongin, bir dur ayılsın." dedi Kyungsoo.
"Bana ne? Oo parti!" dedi Jongin tekrar.
"Arkadaşlar ne oluyor?" diye sordum sesimi yükselterek. "Siz manyak mısınız? Çıkın odamdan, ışığı kapatın."
Baekhyun hiç umursamadan kendisini yatağıma attığında kedim yataktan aşağıya atladı. Gözlerim sırtını kapıya yaslamış ufak bir tebessümle bizi izleyen Sehun'a dokundu ama şu an hiçbir şey anlayamadığım için ona bir şey söyleyemedim.
Jongin bir kez daha bağırdı. "Parti!"
"Bir sus be!" diye çirkefleştiğimde yerine sindi. "Ne oluyor?"
Jongin anlatmak için öne çıkacaktı ki benimle göz göze gelince biraz daha Kyungsoo'nun arkasına saklandı ama kısık sesle söylenmeyi unutmadı. "Ama oo parti?"
"Döver seni." dedi Sehun kısık bir sesle. "Karışmam."
Tek gözümü kapatan göz bandını alnıma çıkarttım. "Bugün haftasonu?" dedi Chanyeol hatırlatmak ister gibi.
"Ee?"
"Biz her haftasonu toplanırız unuttun mu?"
Baekhyun kolunu üstüme atmaya çalışınca onu geriye ittim. "Farkında mısınız bilmiyorum ama saat gecenin ikisi!" diye bağırdım. Baekhyun bir kez daha kolunu atınca onu yine ittim. "Çıkın odamdan! Burası toplama kampı değil. Kendinize yeni mekân belirleyin."
Göz bandını gözlerime kapatıp yorganı üstüme çektiğimde, Baekhyun bacağını üstüme attı ama onu umursamadım bu sefer. Bir süre bekledim. Hiçbirinin hareket etmediğini fark edince bir kez daha gözümdeki göz bandını alnıma itip onlara baktım. "Arkadaşlar, siz kafayı mı yediniz?" diye sordum. "İnsanlar bu saatte uyurlar. Bakın benim zaten uyku problemlerim var. İlk kez alkolsüz ilaçsız uykuya daldım, beni delirtmeyin."
"Ya güzelim, bizim bu yaptığımız zaten alternatif tıpla eş değer." dedi Jongin. "Sen bir ayaklan bak ben alacağım tüm uyku problemlerini. Hadi, oo parti!"
"Sikerim şimdi oo partini!" diye bağırdığımda, "Bağırma be kulağımın dibinde!" dedi Baekhyun resmen çığlık atarak. Ardından yatağıma biraz daha kurulup yorganı kendi üstüne çekti. "Güzellik uykumu uyumam lazım."
Gözlerimi kapının yanındaki dörtlüye çevirdiğimde, Chanyeol ve Jongin'in arasında anlamadığım birkaç saniyelik bakışma geçti. Hemen ardından kendimi Chanyeol'un omzundan sarkarken buldum.
Dudaklarımdan ağlamaklı sesler dökülürken reddetmenin yersiz olacağını bildiğim için kaderime boyun eğdim. Diğerleri merdivenleri önden inerken Chanyeol sanki omzunda ben yokmuşum gibi rahat rahat indi. Salona geçtiğimizde beni resmen koltuğa fırlattı ve yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm with you / HunHan
Fanfic"Kimin, kimi öldürdüğünü bilemeyiz ancak birilerinin seni öldürmek istediğine eminiz." dedi ifadesiz suratıyla öylece gözlerimin içine bakarken. "Üzgünüm Luhan. Şahit olduğun cinayetin sorumlusunu bulana kadar, yürüdüğün yol'da sana eşlik etmek zoru...