NOT!! Buradaki Vampirler herkesin bildiği türden vampirler değil, bunlar Rümeysa usulü vampirlerdir o yüzden vampirler bunu yapıyor muydu demeyin. Ayrıca buradaki Tarih, bizim tarihimizle bağlantılı değil. Bu zamanda o, bu, şu var mıydı diye sorgulamayın lütfen.
VAMPİRLERİN DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ 🧛♀️
▏₰ Roxana
Yağmur çiseliyordu.
Gökyüzüne toplanmış gri bulutların arasında tek tük göze çarpan kara bulutların en büyüğü tam tepemizdeydi. İlkbahara girdiğimiz için gökyüzünün görüntüsü sık sık değişiyor, sağanak yağmur ani başlayıp ani bitiyordu. Başımı arkaya atmış bir şekilde gökyüzüne bakarken elimi kaldırıp yağmur tanelerinin avucuma düşmesini sağladım.
Çoğu insanın aksine soğuğu severdim.
"Oyalanmayın pis köleler! Yürüyün hadi! Yürüyün!"
Gök gürültüsüyle aynı anda havayı delip geçen kırbaç sesi yağmurun şakırtısı yüzünden boğuklaşmıştı. Kırbacı sırtına yiyen kölenin acı dolu haykırışı diğer köleleri tedirginleştirip hızlandırsa da çoğu benim gibi bu duruma alışık olduğundan tepkisiz kalmıştı. At arabalarının önünde uzun kuyruklar oluşturan insanların hepsi kölelerden oluşuyordu. Arka arkaya dizilmiş beş at arabasının yük kısmı demirden kafeslerden ibaretti. Kafeslerin yanında duran kaslı adamlar ise kapıları açık tutmakla görevliydi.
Onlar Tacirin hususi köleleriydi.
Boyunlarımız, el ve ayak bileklerimiz prangalara vurulmuş, bu prangalar ise kara zincirlerle birbirine tutturularak kaçma ihtimalimizi tamamen ortadan kaldırmışlardı. Her kafes yirmi köle alacak genişlikteydi. Toplam yüz köle... yüzlerce torba altın ederdi. Nasıl kaçmamıza müsaade edebilirlerdi ki?
Bir deri bir kemik kalan kölelerden biri, kamçılı adamdan korkan diğer köle tarafından hızlanması için öne doğru itilince takılarak yere düşmüştü. Onun düşmesiyle birlikte sıranın ilerlemesi durunca gözlerinden öfke fışkıran tacirin yardımcısı hızla bu tarafa geldi. Kırbacı ardı ardına yerden kalkmaya çalışan adamın sırtına indirmeye başladı. Köleleri kırbaçlamaya o kadar çok alışmıştı ki merhamet denen duygu ona uzun süredir uğramıyordu belli ki. Yaşı ilerlemiş olan köle acıyla bağırarak tekrar yere düşünce kamçılı daha da sinirlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR: KAN SÖZÜ
Fantasy[Kitabın Şarkısı : NF - Paralyzed.] Kitap yetişkin içerikler bulundurmaktadır! "Sen bana ölümü bahşedeceksin küçük ecelim."