Diss

1.3K 54 262
                                    

Ceylan

Yaklaşık üç gündür üstünde çalıştığım parça bugün çıkacaktı. Aslında daha erken çıkarmam gerekiyordu ama anca yetişti. Herkes benden diss beklemişti.

Diss attığım kişi bu piyasaya hakimdi. Çoğu kişinin buluşmak istemediği bir mc ama artık ona diss atmanın vakti gelmişti. Kendisini kusursuz görmesi sinirlerimi bozuyordu. Evet, Hidra dahi olsan kusursuz değilsin.

Son kez parçayı dinledikten sonra biraz yürümek için dışarıya çıktım. Hava çoktan kararmıştı. Saate baktığımda gece onbirdi. Biraz yürüdükten sonra baya ilerde bir grup insan görmüştüm. Tam yedi kişiydiler. Dördü erkek üçü kız.

Sokak lambasının vurduğu duvara graffiti yapıyorlardı. Ne yaptıklarını merak edip baktığımda ağzım açık kaldı.

"Hani Hulk gerçek değildi?"

(Bunun gibi bir şey düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunun gibi bir şey düşünün)

Oradakiler bana döndüğünde gülümsedim. Kız konuştuğunda bir kız hariç herkes ona dönmüştü. "Güzel olmuş mu?"

Kafamı aşağı yukarı 'evet' anlamında salladım. Gerçekten çok yetenekliydiler. Bir erkeğin konuşma sesi geldi. "Ben seni nereden tanıyorum?"

Omuz silktim. "Kaos olabilir miyim?" dediğimde o hiç bize dönmeyen kız bana baktı. Hepsi o kıza dönmüştü. Ne olduğunu anlamayarak bende o kıza bakıyordum.

"Ne yani sen Kaos musun?"

"Evet de bir sorun mu var?"

Yine o kız konuştu. "Yoo ne sorunu?" Cidden hiçbir şey anlamamıştım. Ortamda bir gerginlik havası vardı. Daha fazla kalmayıp tekrar evime döndüm. Şarkımın çıkmasına sadece beş dakika kalmıştı.

Arkama yaslanarak sosyal medyaya girdim. Fan kitlem gitgide büyüyordu. Onları seviyordum. Sanki yıllardır rapçimiyşim gibi davranıyorlardı. Şarkılarım üzerinde kafa yoruyordum. Emek veriyordum hatta uykusuz kaldığım da oluyordu. Emeğimin karşılığını da alıyordum.

Şarkım çıktığında gülümsedim.

"Herkes bir daha düşünsün. Hidra mı sikmiş?"

~~~~~~~~
1 saat sonra

hidrhyme: Sen neyine güvenip de bana diss atıyorsun?

kaos: Kendime güveniyor olmam sence de yeterli bir sebep değil mi?

hidrhyme: Sana diss atsam piyasadan silerim biliyorsun değil mi?

kaos: Her şeyi göze alarak sana diss attığımın farkındasın değil mi?

kaos: Bu arada soru işaretlerini salsak mı artık?

hidrhyme: Soru işaretini salsak mı derken bile soru işareti kullanıyorsun

kaos: Çünkü soru sordum.

hidrhyme: Yemin et, oha

hidrhyme: Zeka fışkırıyor

kaos: Birazını göndereyim mi? Lazım olabilir sana

hidrhyme: Dünkü velete bak sen

hidrhyme: Her ne boksa benimle uğraşırsan sen zararlı olursun

hidrhyme: Uyarayım dedim

kaos: Uğraşmaya elimden geldiğince devam edeceğim

hidrhyme: Sen bilirsin ben seni uyardım

kaos: Bende uyarını dikkate almadım

kaos: Bu arada re-diss bekliyorum

hidrhyme: Çok bekletmeyeceğim

Yapamam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin