Fatih'ten
Bu şarkıya cevap vermezsem insanlar benim kaybettiğimi düşünecekti. Kardeşime baktığımda Ufuk ve Arda ile saçma sapan hareketler yapıyorlardı. Bu kızın rahatlığından istiyorum bende.
Ece yanıma geldiğinde gülümsedim. "Fatih ona cevap verecek misin?" Başka türlü yanıma gelme zaten. Gözümü devirip cevap verdim.
"Tabi ki evet."
"Ama-"
Ona döndüğümde sustu. "Hepiniz onun tarafına geçtiniz de benim mi haberim yok."
"Tamam ne istiyorsan yap ama aşırıya kaçma. O bu piyasada yeni sayılır ve bir kadın."
"Ne yani kadın diye diss atmayayım mı?"
"Onu demiyorum dediklerinde daha dikkatli ol."
Olumlu anlamda kafamı salladığımda koltuğa oturdu. Ufuk'un bağırması ile ona döndüm.
"Birimiz hepimiz bir fıs, minicik şeyiniz deş, açık onu
Sırf içinizdeki pisliği dışa vurunuz, silinip gideceksiniz hepiniz
Yazıyorum ve buraya hafız, kışkırttınız harcanacaksınız
Kızdırdınız katlanacaksınız, bıktırdı şu saltanat aşkınız"Arda'da bağırarak devamını getirdi.
"Kunteper de üç sefer
Düzmeye gelecek doyamayan üsteler
Domalın, yeter hepinize tek
Zın, zın, zın, zın, zın, zın
Zın, zın, zın, zın, zın, zın
Zın, zın, zın, zın, zın, zın
Zın, zın, zın, zın, zın, zın"Gülerek Ece'nin yanına oturdum. Ece onları videoya çekiyordu. Aklıma gelen şey ile ayağa kalktım. Hepsi durup bana bakıyordu.
"Mükemmel diss geliyor."
Meryem, Arda'nın sırtından inip boğazını temizledi. Ufuk gözlerini kısarak ona bakıyordu. "Ee sen cidden diss atacak mısın?"
"Evet" dedim. Bu kız gerçekten normal değildi. "Şey... Tamam" Anlamayarak ona baktığımda Ufuk ve Arda yine aynı anda konuştu.
"Shiipp"
Susması için onlara baktım. Ne shipi aq olamaz böyle bir şey. O kız bizim düşmanımız ve kardeşimin onu sevmesi... Düşüncesi bile kötü.
Ceylan'dan
Sıkıntıdan patlamak üzereydim. Fake hesaba girip Fatih'in storylerine baktım. Birkaç resim paylaşmış onun dışında bir şey yoktu. Daha sonra sevgilisinin hesabına girip onun storylerine baktım.
Pandora'yı etiketlemişti. Videoyu izlemeye başladım. Arda ve Ufuk ile beraber değişik hareketler yapıyordu. Arda ile yakın duruyordu. Bunlar sevgili mi?
Kendi hesabıma girdiğimde Ece'den mesaj gelmişti.
ece: Merhaba
kaos: Merhaba?
ece: Şey diyecektim ben aslında
ece: Fatih sana diss atacak hatta bu sefer baya kafayı takmış.
kaos: Olsun. Bende bunu istiyorum zaten.
ece: Kardeşinin sana yardım ettiğini duyunca daha da sinirlendi
kaos: Neden yardım ettiğini bende anlamadım
ece: Mal mısın?
kaos: Niye sürekli bunu soruyorsunuz?
ece: Benim dışında diğer insanlarda bunu soruyorsa cevabı olumludur.
kaos: -_-
kaos: Lan sizin işiniz yok mu? Gidin saçma sapan danslar edin birilerinin sırtına binin.
ece: Ben kimsenin sırtına binmiyorum.
ece: Ayrıca sen benim storylerimi mi izledin?
kaos: Düşmanlarımın ne yaptığını bilmem lazımdı.
ece: Düşman öyle mi?
kaos: Evet
ece: Aynen düşman düşmanına yardım eder zaten.
kaos: O yardım etti.
ece: Onun sana yardım etmesi için önceden tanışmış olmanız lazım
kaos: Ya of nereye varmaya çalışıyorsun?
ece: Valla beyinsiz bu.
ece: Sizi shipledim hayırlı olsun
kaos: Ne?
kaos: Ne alaka?
kaos: Olamaz
kaos: Hem onun sevgilisi var
ece: Sevgilisi falan yok kıskanma yani:)
kaos: Ben kıskanmıyorum
kaos: Saçma sapan konuşuyorsun
ece: Tamam sakin ol.
kaos: Sakinim ben zaten.
ece: *fotoğraf*
(Basketbol oynarken çekilen resimler)ece: Bunları buraya bırakayım. Bende kalmasın.
(Görüldü)
ece: Umarım ölmemişsindir çünkü seninle işim var.
(Görüldü)
Resimlere bakmaktan Ece'ye cevap verememiştim. Bu resimler ne ara çekildi?
Attığı son mesaja baktım. Seninle işim var derken? Benim kimse ile işim yok. O saçmalıyor.
Kesin benim aklımı başka yöne çekmeye çalışıyor. Ben başka bir şey düşünürsem dissi Hidra kazanırdı.
Telefona bir kez daha baktım. Ne yani onunla sevgili değil mi? Yada bana ne ondan?
Daha fazla dayanamayıp ona mesaj attım.
kaos: Ece'nin bana yazdığı şeylerden haberin var mı?
Cevap bekledim ama cevap gelmedi. Meşgulse demek ki. Lan bana ne cevap vermediyse vermedi.
Aha kafayı yiyorum.
Seviliyorsunuz galp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapamam
FanfictionGXG kurgusudur. Rahatsız olacak olan girmesin. Birde sizine uğraşamam.