Ceylan'ın anlatımı ile
Yarım saat önce uyanmıştım ama hâlâ ayılamamıştım. Bildirim sesi gelmesi ile telefonumu aramaya başladım. Nereye koymuştum ben amk? Yastığımın altında bulduğumda gelen mesaja baktım.
ece: Müsait misin?
ece: Bence öylesin.
ece: Kahvaltıya gelsene.
kaos: Fatih ile aynı ortamda bulunmak isteyeceğimi sanmıyorum.
ece: Fatih bizde değil kendi evinde.
kaos: Ha sadece sen ve kıvırcık mı varsınız?
ece: Evet evet
ece: Geliyorsun değil mi?
kaos: Geliyorum yarım saate.
Hemen yataktan kalkıp hazırlandım. Giderken telefonumu unuttuğum aklıma geldi ve odama koşup telefonumu aldım. Şimdi gerçekten hazırdım.
Onların evine geldiğimde boğazımı temizleyip kapıya vurdum. Kapı anında açıldığında Ece gülümseyerek bana bakıyordu. Aynı şekilde gülümseyip "Merhaba" dedim.
"Merhaba, geç içeri"
Yavaşça içeri doğru adımladım. Ece'nin sesi ile ona döndüm. "Bizimki yukarıda uyuyor eğer istersen git uyandır. Yukarıda en sağdaki oda." diyip mutfak olarak tahmin ettiğim yere girdi.
Bende onun odasını bulup yanına doğru gittim. Saçları yüzünden yüzü gözükmüyordu. Saçlarını yüzünden çekip konuştum. "Kıvırcık"
"Hım"
"Uyansana"
Daha gözlerini açmamıştı. Kafasını yastığın altına sokarak "Tamam uyanırım." Gülümseyerek omzunu tutup sarstım.
"Uyan kadın."
Kafasını yastığın altından çıkarıp söylenmeye başladı. "Hay sikeyim bir salın beni lan. Sizin yüzünüzden intihar et-" birkaç kez gözlerini kırptı ve "Ceylan" dedi.
Gülümseyerek "Günaydın" dedim. O hâlâ mal mal suratıma bakıyordu. "Aloo kendine gelsene."
"Şey, sen ne zaman geldin?"
"Az önce geldim."
Birden bire sarıldığında put gibi kalmıştım. "Hoşgeldin" dediğinde kolumu beline doladım. Ayrılıp gülümseyerek bana baktı. Gözlerimi kaçırıp ayağa kalktım. "Ben şey yapayım sende şey yaparsın."
"Tamam ben anladım."
Cidden anladı mı, bilmiyorum. Odadan çıkıp Ece'nin yanına gittim. "Uyandı mı?" diye sorduğunda olumlu anlamda kafamı salladım. "Güzel. Gel otur masaya." Yakınımda olan sandalyeyi çekip oturdum. Ece'de oturduğunda Meryem geldi ve karşıma oturdu.
"Ece çay doldursana." dediğinde Ece bardağına çay koydu. Sonra benim bardağıma koydu. "Benim işim vardı unuttum. Acil çıkmam lazım geç olmadan gelmeye çalışırım." diyip ayağa kalktı. Meryem'in kulağına bir şeyler fısıldadı ve gülerek gitti. Biz da hâlâ arkasından bakıyorduk.
"Bizi baş başa bırakmak için gitti" dediğinde yutkundum. Bunu bende anladım zaten de o söyleyince utandım.
Hiç sesimi çıkarmadan kahvaltımı yaptım. "Konuşmayacak mısın?" diye sorduğunda olumsuz anlamda kafamı salladım. "Peki güzelim" diyip gülümsedi. Masayı toplamasına yardım etmek için ayağa kalktım. Bardakları makineye koyuyordu ki birden tutup kendine çekti. Dudağımı öpüp bıraktı. Boş gözlerle ona bakarken o tekrar masayı toplamaya başladı.
"Hâlâ bakacak mısın yoksa salona geçelim mi?"
Yine benden tık yoktu. Sırtımdan tutup itmeye çalıştığında ondan uzaklaştım. "Yürümeyi biliyorum" diyip gördüğüm koltuğa oturdum. Hâlâ sırıtıyor olması iyice sinirlerimi bozuyordu.
Karşı koltuğa geçip uzandı. "Ben uyuyorum." Arkasını döndüğünde yanımdaki küçük yastığı fırlattım. "Ben varım burada, uyuma."
"Yoo uyuyorum. Sende uyu."
"Ben uyuyamam bu saatte sende uyuma."
"Gel ben seni uyutayım."
Anlamayarak ona baktım. Gününü devirip "Gel" dedi. Bende onun dediğini yapıp yanına gittim. Beni kendisine çektiğinde dengemi kaybederek onun üstüne düştüm. "Lan yavaş canım acıdı."
"Özü-"
"Tamam şimdi uyu."
"Bari yanına uzanayım. Üstünde mi uyuyacağım?"
"Evet"
Bir süre yüzüne baktım. Ciddi olduğunu anlayınca omuz silkip kafamı göğsüne koydum. "Benim uykum gelmiyor ve canım sıkılıyor. Bir şeyler yapalım." dedim.
"Şarkı söylesene."
"Ne?"
"Şarkı söyle."
"Hangisini?"
"Fark etmez."
Ne söyleyeceğimi düşünürken onun yüzüne de bakıyordum. Aklıma gelen şarkı ile gülümsedim ve mırıldanarak söylemeye başladım.
"Burnu kıpkırmızı
Saçı kıvırcık kadın
Elde sigarası
Nefesin olsam kadın
Uyuyakalsam yanında
Sana sarılsam kadınBirazcık yatsam
Biraz uyusam
Yoruldum yatsam
Dizinde uyusam
Nolur kadınAklım ermiyor güzelliğine
Sözüm geçmez kadın
Hep kıskanırım
Ben görsem derim bazen
Kimse bakmasın
Kocaman gülsen kadın
Benimle kalsan kadınBirazcık yatsam
Biraz uyusam
Yoruldum yatsam
Dizinde uyusam
Nolur kadınAklım ermiyor güzelliğine
Burnu kıpkırmızı
Saçı kıvırcık kadın
Elde sigarası
Nefesin olsam kadın
Uyuyakalsam yanında
Sana sarılsam kadın"Söyledikten sonra bana daha sıkı sarılıp saçlarımı öptü. "Seni çok seviyorum küçüğüm." Yanağını öpüp tekrar kafamı göğsüne koydum.
"Bende çok seviyorum. Uyuyalım mı?"
Saçımı okşayarak konuştu. "Uyuyalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapamam
FanfictionGXG kurgusudur. Rahatsız olacak olan girmesin. Birde sizine uğraşamam.