Re-diss

433 39 246
                                    

Baş ağrısı ile mükemmel (!) bir güne gözlerimi açmıştım. Küfür ederek kahvemi yapıp kendime gelmeye çalıştım. Kendime geldiğimde telefonumu elime alıp gelen bildirimlere baktım. Hidra bana re-diss atmıştı. Biraz korkmuyor değildim şimdi. Sonuçta Hidra bu boru değil ki.

Şarkıyı dinleyince ağzım açık kaldı. Hassiktir. Adam acımamış amk. Senin ebeni mi siktik bu ne lan?

Telefonumu alıp mesaj yazmaya başladım.

kaos: Lan bu ne?

kaos: Bu ne amk?

kaos: Bende insanım hani

pandora: Dedim sana bulaşma diye

kaos: Hay ben böyle işin amına koyim

pandora: Ağla

kaos: Ayıp oluyo

kaos: Nerede kadın dayanışması?

kaos: Nerede adalet?

pandora: Ne yapayım ben mi diss atayım?

kaos: Yardım edebilirsin aslında

pandora: Nah ederim

kaos: Bu yakıştı mı sana kardeşim?

pandora: Bana her şey yakışır

kaos: Ooo ego diyosun

pandora: Evet

kaos: Of ben seni hiç sevmedim

pandora: Ne tesadüf bende

kaos: Offffffffff

pandora: Acıdım la

kaos: Acınacak halde miyim salak?

pandora: Evet

kaos: Ya bi siktir git

pandora: Lan madem git diyeceksin niye yazıyon?

kaos: Canım istedi yazdım

pandora: Bi defol git ya uğraştığım insanlara bak

kaos: Kalbimi kırıyorsun ama bdjsjxhjssj

pandora: Kalbin de boyun gibiyse işin zor valla

kaos: Benim boyum gayette uzun

pandora: Aynen aynen

Sinirle telefonumu bıraktım. Uzunum lan ben. Değil miyim? Uzunum işte.

Daha fazla kafaya takmayıp birkaç söz karalamaya başladım. Ama istediğim şekilde yapamıyordum. Of ben nasıl diss yazacağım?

Saate baktığımda öğlen ikiydi. Acıktığım için dışarı çıktım. Kafamda ne yesem diye düşünmeye başlarken bağırma sesleri duydum. Bir kadın ve bir adam tartışıyordu.

"Lan saçmalama siktir git."

"Kızım bir dinle."

"Neyi dinleyeyim şerefsiz? Uzak dur benden."

Yanlarına gittiğimde kızın Hidra'nın kardeşi olduğunu anladım. Onun yaşlarında bir erkeği itip bağırdı. "Eğer bir daha karşıma çıkarsan senin belanı sikerim."

Erkek ona doğru yaklaşıp itti. Kızın sırtı duvara çarptığında hemen yanına gittim. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Adamdan önce kız cevap verdi. "Sen karışma"

Ona dönüp "Pardon da nasıl karışmayayım?" diyip adama döndüm. "Seninle sonra konuşuruz" diyip gitti.

Tekrar kıza dönüp "Bir şeyin var mı?" dedim. Hayır anlamında kafasını salladı. Duvara sert çarptığını görmüştüm. Bir yerinin acımamasına imkan yoktu.

Kolunun kanadığını görünce gözümü devirdim. "Hiçbir şeyin yokmuş cidden." Anlamayarak bana baktığında kolunu gösterdim.

"Bir şey olmaz."

"Saçmalama pansuman yapman gerekiyor."

"Kızım sana ne? Sal beni."

"Kızım deme bana."

"Dersem? Ne yaparsın o boyla beni mi döversin?"

"Evet seni döverim."

"Yemez o kadar küçük."

Yerdeki hırkasını alıp nefret dolu bakışlarını bende gezdirip gitti. Sinir bozucu pislik.

Seviliyorsunuz galp

(Şarjım olmadığı için yorumlara cevap veremeyebilirim)

Yapamam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin