Oyun

396 39 219
                                    

kaos: Nasılsın? Bence iyisin, bende iyiyim teşekkürler. Ben sana bir şey soracaktım müsait misin? Tabi ki müsaitsin.

pandora: Yine ne oldu lan?

kaos: Az kibar ol amk

pandora: Diyene bak dhjsjshdjs

kaos: Neyse ben sana bir soru sorcam

kaos: Yada iki tane

kaos: ilk sorum ben Hidra'ya tekrar diss atarsam o da bana atar mı?

pandora: Evet

kaos: ikinci sorum sen tam olarak kimsin?

pandora: Hâlâ anlamadın mı salak gsjsbdkshxhs

kaos: Söylemedin ki aq

pandora: Neyse böyle daha iyi

kaos: Kendimi mal gibi hissediyorum

pandora: Pek yanlış hissetmiyorsun

kaos: -_-

kaos: Söyle kim olduğunu ölmezsin?

pandora: Hiçbir fikrin dahi yok mu?

pandora: Hidra, Şehinşah gibi rapçileri tanıyorsun

kaos: Anladığım kadarıyla Hidra ile baya yakınsın. Yani ne yaptığını falan biliyorsun

kaos: Beni de düşmanın gibi görüyorsun

kaos: Ebenin amı

pandora: Buldun mu?

kaos: Hidra'nın kardeşi olan şahıs olma ihtimalin yüzde kaç

pandora: Cümleye bak amk

pandora: Hastanede karışmadıysam yüzde yüz

kaos: Lan ben Hidra'nın kardeşi ile mi konuşuyormuşum

pandora: Evet dedik ya

kaos: Hemende sinirlen zaten

kaos: Hem ben seni dövecektim

pandora: Gfhsjshdhsshd sen mi?

kaos: Yine boy konusuna gireceksen ben gidiyorum

pandora: Git bana ne

kaos: Sen niye böylesin?

pandora: Ben böyleyim kardeşim

kaos: Kardeşim falan ayıp oluyo. Düşmanız biz.

pandora: Her düşmanınla mesajlaşıyor musun?

kaos: Hayır

pandora: Bana niye mesaj atıyorsun?

kaos: Çünkü niye olmasın?

pandora: Çok mu yoruldun?

kaos: Anlamadım

pandora: Karşıya bak

Kafamı kaldırıp karşıya baktığımda o kızı gördüm. Evet kız hakkında tek bildiğim Hidra'nın kardeşi olması. Başka hiçbir şey bilmiyorum.

Oturduğum yerden kalktım. Basketbol oynamıştım ve yorulmuştum. Onun yanına gidip gülümsedim. "Selam"

Cevap vermediğinde yüzüne çakasım geldi ama kendimi tuttum. "Hani cevap versen de bir sohbet durumu falan oluşsa."

"Ne diyeyim?" diye sorduğunda tekrardan sinirlendim. "Kızım sen bugüne kadar kimse ile konuşmadın mı? Ne diyeyim diye bir şey mi olur? Selam dedim aynı şekilde karşılık verebilirsin falan hani. Ayrıca sen beni mi takip ediyorsun?"

"Aynen amına koyim. Adım adım seni takip ediyorum."

"Şüphelendim."

"Bir saçmalama."

"Tamam tamam. Burada ne yapıyorsun?"

Sadece omuz silkti. "Biraz az konuş. Kafamı şişirdin." diyerek dalga geçtiğimde gülümsedi. "Lan insana benzer hareketler yapıyorsun. Gülümsemek falan."

"Ceylan seni döverim."

"Ayıp oluyor he. Neyse basketbol oynar mısın?"

"Hayır."

"Niye?"

"Çünkü ilgilenmiyorum o sporla."

"Niye?"

"Oynamıyorum işte."

"Niye?"

Sinirlice bana baktığında gülümsedim. Fazla 'Niye?' demiş olabilirim. "Eğer istersen sana öğretebilirim."

"Gerek yok."

Kolundan tutup oyun alanının içine soktum. "Kızım bıraksana kolumu." Kolunu bırakıp yerdeki topu aldım. Ona fırlattığımda tuttu. "Korkuyorsan öğretmeyeyim."

"Senden mi korkacağın? Hiç sanmıyorum. Kaybedersem de en azından bilmediğim bir oyunda kaybetmiş olurum."

"O zaman başlayalım."

~~~~~~~~~~~~~

"Yeter bittim." diyerek kendini yere attığında güldüm. Onu yenmiştim ama yendiğimi kabul etmeyince oyun uzamıştı.

"Bu sefer kazandığımı kabul ettin mi?"

"Hayır."

"Lan kaç saattir oynuyoruz yeter artık. Kazandım işte."

"Kabul etmiyorum. Ben anlamaya çalışıyordum o yüzden şey oldu."

"Kesin öyle olmuştur." diyip kalkması için elimi uzattım. Tutup ayağa kalktığında biraz yakın durmuştu. Sebebini bilmeden gerilmiştim. Elimi bıraktığında ben geri gittim.

"Kazandığımı kabul ediyor musun?"

"Hayır."

Mal mı ne? Bir kabul etmedi.

"Senin bildiğin benim neredeyse ilk defa oynadığım bir oyunda kazanan kaydeden olması saçma." dedi. Haklılık payı vardı ama bu kazandığım gerçeğini değiştirmiyordu.

"Tamam ortak bir şey bulalım ona göre kazanan kaybeden olsun." diye bir fikir ortaya atmıştım.

"Kabul. Hangisi olduğunu sonra konuşuruz benim gitmem lazım."

Bir anda "Nereye?" diye sorduğumda kaşlarını çattı. "Eve gidiyom gelcen mi? Abimle çay falan içersiniz."

"Çok komik."

"Düşününce komik oluyor aslında. Neyse görüşürüz. Bu arada diss atmak gibi bir düşüncen varsa abimin beati ile diss yap. Emin ol daha iyi olur yine de sen bilirsin."

Gittiğinde arkasından bakıyordum. Abisine diss atmam konusunda ufak da olsa yardımcı olması garipti.

Bu ortamda anca böyle bir şey çıkıyor. Beğenmezseniz de sizin sorununuz beni ilgilendirmez.

Seviliyorsunuz galp.

Yapamam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin