Akşam olmak üzereydi ve ben deli gibi acıkmıştım. Diss işinin yarısını halletmiştim aslında. Fazla bir şey kalmamıştı. Hamburgerciye girdiğimde yine onu gördüm. Arkadaşları ile oturup yemek yiyorlardı.
Beni fark etmemişti. Boş bir masaya oturup telefonumu çıkardım.
kaos: Napıyosun?
Telefonuna bildirim gelince önce mesaja baktı. Muhtemelen bildirim panelinden okuyup telefonu tekrar masaya koydu.
kaos: Püü insanlık ölmüş ölmüş
Tekrar telefonunu aldı ve bu sefer cevap verdi.
pandora: Cevap vermiyorsam müsait değilim demek ki değil mi?
kaos: Bana ne cevap ver bana
pandora: Ne soruyorsan sor
kaos: Ne yapıyorsun?
pandora: Yemek yiyorum
kaos: Evde mi?
pandora: Biz kanka falan olduk da haberim mi yok?
kaos: Aşk olsun
pandora: Bende uzak olsun
kaos: Evde misin?
pandora: Yooo
kaos: Biliyorum zaten hdhjtxvwfjdhfje
pandora: Ne diyon amk?
kaos: Arkana bak
Arkasına baktığında gülümsedim. Beni beklemiyor olacak ki şok olmuştu. Tekrar telefonuna mesaj yazdı.
pandora: Sen beni mi takip ediyorsun?
kaos: Bu durumu bir kez daha yaşamıştık ama bunu soran bendim.
kaos: Ama bence sen beni takip ettin
pandora: Aynen işim gücüm yok seni takip ediyorum
kaos: Orada ne işin vardı o zaman
pandora: Az ileride benim evim var ve sürekli o yoldan geçerim. Bundan doğal bir şey olduğunu sanmıyorum
pandora: Ayrıca üçüncü kez karışma çıkan sensin.
kaos: Ne ara üç oldu?
pandora: ilk graffiti yaparken karşıma çıktın sonra bir arkadaşımla tartışırken şimdi de burada.
kaos: Ben olsam takip ediliyorum sanırdım
pandora: Geri zekalı kendi bacağına sıkıyorsun.
kaos: Lan hayır
kaos: Valla takip etmiyorum
pandora: Tamam lan sakin
Telefondan kafamı kaldırıp ona baktığımda sırıtıyordu. Kötü kötü bakıp gelen yemeğimi yemeye başladım.
Ayağa kalktıklarında gideceklerini anladım. Hemen telefonumu alıp mesaj attım.
kaos: Beş dakika gelsene
Mesajı okuyup bana baktı. Neden dermiş gibi bakıyordu. Arkadaşları gittiğinde yanıma gelip oturdu.
"Ne oldu?"
Aslında bir şey yoktu. Keyfimden öyle demiştim ama bunu ona söylersem dayak yeme ihtimalim vardı.
"Sana bir şey göstereceğim ama kimseye söyleme."
Hâlâ anlamayarak bakıyordu. Çantamdan birazını yazdığım diss parçasını çıkardım ve ona verdim. Alıp okuduğunda yüzünde anlamlandıramadığım bir ifade vardı. Çok mu kötü yazmıştım acaba?
"Kalem var mı?" diye sorduğunda çantamdan kalemi çıkarıp verdim. Bir şeyler yazıyordu ama ne yazdığını görmemiştim. Kağıdı katlayıp çantama attı. Kalemi de bırakıp "Ben gidiyorum. Oraya yazdıklarımı değerlendir."
"Bildiğin yardım ediyorsun."
"Evet ne var bunda?"
"Abin ya hani."
"Kaos seviyorum."
Dediği şey ile mal gibi suratına baktım. Gözlerimi dahi kırpmıyordum. Biraz heyecanlandım galiba.
"Geri zekalı senden bahsetmiyorum. Normal kaostan bahsediyorum."
"Hee tamam."
Yanımdan gittiğinde hemen kağıdı açtım. Yazdıklarını anlamamıştım. Birkaç kere okuduktan sonra ağzım açık kaldı. Bu abisiyle de mi düşman?
Seviliyorsunuz galp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapamam
FanfictionGXG kurgusudur. Rahatsız olacak olan girmesin. Birde sizine uğraşamam.