Laura'yı sakinleştirmek hiç kolay olmadı.
Onu çok iyi anlıyorum aslında.
Alice'de bu hastalığa yakalanmıştı.
O gün annemin feryatları kulağımdan gitmiyor hiç.
Onu ilk kez o kadar kötü o kadar çaresiz görmüştüm.
Sanki güçlü kadın gitmiş küçük bir kız çocuğu gibiydi ozaman.
**********************
"Üzülerek söylüyorum ki kızınız maalesef lösemi.Çok iler ki boyutlar da.Şimdilik ilaç tedavisi uygulayacağız ama hemen ilik bulunması gerek."
"Şaka..Şaka demi doktor bey?Benim biriciğim hasta olamaz.Gözümden sakındığım gül bebek gibi yetiştirdiğim kızım .Hayır sen yanlış teşhiş koydun, Kızım benim.Alice'mm.Bebeğim hasta olamaz."
*******************************
"Lütfen salma kendini.Hem oğlun için güçlü olmalısın."
"Gözyaşları içinde:
-Ne yapayım David?Elimde değil.Tam diyorum her şey geçti,artık hayat bana da güldü,mutlu olacağım diyordum ama şimdi kurduğum hayallerin yıkıldığını görüyorum.David...Ne yapacağım şimdi?canımdan çok sevdiğim oğlumu ölecek mi?"
"Sakın öyle deme.O atlatacak Laura.El ele verip birlikte atlatacağız bunu."
"İnşallah David.Eğer ona bir şey olursa yaşayamam."
"Ştt.Sakin aklına kötü şeyler getirme artık.O iyi olacak.Dördümüz bunu başaracağız."
Grace
Ah kaç saat oldu ama hale gidip gelen yok.
Kötü piy şey mi oldu acaba Harry'e?
Ona hep kötü davranşam da onu çoook seviyoydum aşlında.
Şonuçta abim o penim.
Piriciğim,şataştığımda ama peni çokşeven,pana çok kızşada ama her şefeyinde affeden tek erkek.
Babam bile onun gibi değil.
Hep en çok babamı şevdiğimi deşemde Harry penim için ilk şıradaydı hep.
Punu ona hiç şöylemedim ama kalbimde hep öyleydi.
Noluy Allahım noluy piricik abim Harry'e piy şey olmazsın.Pen onşuz yaşayamam noluyy.
"Grace...Grace neredesin?Meleğim neredesin?Hıh Harry'in odasında mıydın?Hadi canım aşağı inip yemek ye."
"Yemek yemek iştemiyoyum Anna.Harry buraya gelmeden yiyemeyeceğim".
"Canım yapma böyle.Harry birazdan iyileşmiş şekilde gelince seni böyle görürse çok üzülür."
"Elimde değil Anna..Şu kalbimde piy ağrı var.Harry'e piy şey oluyoy."
Piyden ağlama başladım.
İlk kez pöyle oluyoydum.
İlk kez Harry'i kaybedecekmişim gibi hişşediyoyum.
David
"Şu ilaçları alın.Evde çok titiz bir şekilde bakılması lazım.Odasını,kalacağı yeri sık sık havalandırılmalı sık sık temizlenmeli.Hemen yakın akrabalardan ilik analizi yapmaya başlayalım.Ne kadar erken analiz yaparsak o kadar çabuk erkenden sonuca ulaşırız."
"Ne kadar sürede sonuçlar elimize ulaşır."
"1 ay kadar elimize geçer.Ama biz özel bir fakülteyle anlaşmamız olduğundan 3 hafta olmadan geçebilir elimize."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Bakıcı
RomanceAylardır iş arayan David en son umudu olan malikanenin önündeydi.Bakıcılık hiç yapmamıştı.Zaten erkek bakıcı pek görülen bir şey değildi.Ama işe ihtiyacı vardı ve son umuduysa bu işti. İçeri girip sırasının gelmesini bekledi.Güzel bayanlar arasında...