"Biricik kızım çok özlemişim seni"deyip sarıldılar birbirine.
"Pende seni baba pende şeni.Biriciğim benim."
O sırada Harry ve Laura geldi.
İkisi de onu görünce yüzü asıldı.
Harry ağlayacak gibi bakıyordu.
Onun için zor durumdu.
"Hadi içeyi giyelim.Doya doya haşret gideyelim.harry anne şizde şayılsanıza."
"Oğlum gelsene.Seni de çok özledim."dedi aslında onu hiç sevmeyen adam.
Hary bir süre adamın yüzüne baktı sonra hemen yukarı çıktı.
Burada pek görevim olmadığını düşünüp Harry'in yanına çıktım.
Canım benim.
Yatağına oturmuş hem gözyaşı döküyor hem de elindeki ayıyı parçalamayı çalışıyordu.
Yanına gidip elinden ayıyı aldım ama o ayıyı almayı çalışıyordu kızgın hareketlerle ama vermedim.
Hıncını böyle çıkarmasını izin veremezdim.
**************************
"Grace içeri geçer misin?Babanla konuşmam gereken şeyler var."
"Tamam.Baba şimdilik gidiyoyum ama konuşmanız bittiğinde geliceğim."
"Tamam kızım."
Grace babasına öpüp içeri geçti.Bende hemen ona dönüp;
"Niye geldin?"dedim.
"Çocuklarımı özledim geldim.Sana hesap mı vereceğim?"
"Vereceksin tabi.O yaptıklarından sonra nasıl onların yüzüne bakıyorsun?"
"Ahah sana sormak lazım.Sevgilinle aynı evde yaşadığına göre.Doğruyu söyle biliyorlar mı sevgilin olduğunu?"
"Sanane bundan sanane"
"Hahah bilmiyorlar değil mi?Şimdi gidip onlara sevgili olduğunuzu söylesem.."
"Böyle bir şey yapamazsın.Eğer yaparsan senin neler yaptığını anlatırım.Düşünsene Grace'n gözünde harika bir baba erine onu aldatan unutan ve başka bir çocuğu olan baba rolüne bürünürsün.Şimdi defol git.Bir daha gelme." Deyip kapıyı suratına kapattım.
Çok kızgındım.
Nasıl beni tehdit ederdi?
Hem de tamamen yalan olan şeyle ilgili.
Aslında ben kabul etsem doğru olabilirdi ama yapamazdım.
"Anne babam neyde?"
"Gitti meleğim."
"Ne!Niye ya?Piz vakit geçiycektik.pak şen mi yolladın onu.Doyruyu şöyle."
"Kızım."
"Bana kızım deme.Şen babamı yolladın.Pek onu çok özlemiştim ve şen bunu izin veymedin.Şenden nefyet ediyorum."
"Meleğim bak di.."
"Pana meleğim filan deme piy daha konuşma.Şimdi babamı aya ve beni alsın.Çünkü ben aytık onunla yaşacağım."
***********************************
"Anlaştık mı ortak?"
"Anlaştık ortak."dedi Harry.
"Hadi aşağı inelim.Babana bir selam verip tekrar yukarı çıkarız."
"Peki David"
Yatağın üstünden kalkıp aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Bakıcı
RomantizmAylardır iş arayan David en son umudu olan malikanenin önündeydi.Bakıcılık hiç yapmamıştı.Zaten erkek bakıcı pek görülen bir şey değildi.Ama işe ihtiyacı vardı ve son umuduysa bu işti. İçeri girip sırasının gelmesini bekledi.Güzel bayanlar arasında...