“Merhaba hoş geldin.”dedim sarışın hizmetçiye.
Şaşırdım.
Neden geldi ki acaba?
“Hoş bulduk David.Bu arada adımı vermeye fırsat olmamıştı.Adım Anna.”
“Memnun oldum Anna’da buraya gelme sebebini anlayamadım?Yoksa çocuklara mı bir şey oldu?”dedim telaşla.
“Hayır çocuklar çok iyi yani fiziksel olarak.Fakat ruhsal olarak çok üzgünler.Çok özlediler seni.İki gündür ağızlarına bir şey sokmadılar.(David’ın ailesiyle konuşması iki gün sonraya aitti.)”
“Neden özlesinler ki?Sadece 1 gün orada çalıştım.”
“Ama o bir günde çok alıştılar sana.Grace çok üzdü,çok uğraştırdı ama seni sevmişti.Kendini suçluyor.O senden önce gelen 2 kişiyi daha 1 gün bile olmadan kaçırmıştı ve çok mutluydu ama sen gidince çok üzüldü.Harry’de aynı durumda çok üzgün.Bayan Swam bile üzüldü.”
“Öyle mi?Ama benim bu durumda yapabileceğim hiçbir şey yok.İstifa ettiğim hiçbir yere dönmem ben.Fakat ziyaret etmek isterlerse gelebilirler.”
“Yapma David çocuklara buna.Tamam Laura Hanım haksızdı o konuda.O gün gerçekten sarhoş oldu.Bunu bende ona söyledim.Bende de duyunca sana haksızlık ettiği için çok üzüldü.Onu böyle görmemiştim önceden.”
“Sen bunu nereden biliyorsun?
“O gün su içmek için kalktığımda görmüştüm sarhoş olduğunu.Sonra siz istifa ederken sesiniz dışarı kadar geldiğinden konuşmalarınızı kulak misafiri oldum.Laura Hanımın yaptığının affedilecek yanı yok ama çocuklar için dönsen?”
“Az önce de söyledim.Ben istifa ettiğim yere dönmem,Laura’ya öyle dersin.Buraya kadar da geldiğin içinde sağol ama benim işim vardı da.”
“Aa öyle mi?Tamam.Beni dinlediğin için çok teşekkürler ama düşün dediklerimi tamam mı?Hoşça kal.”
“Hoşça kal.”
O gidene kadar kapatmadım kapıyı.
Ne zaman onu görmemeye başladım o zaman kapatıp içeri girdim.
Tabi ki annem meraklı bir şekilde beni bekliyordu.
Kesin şimdi çok sorular soracak ama önceden her şeyi açıklamalıyım.
“Anne düşündüğüm gibi değil.Bayan Swam’ın orada çalışıyordu.Çocuklar çok üzgünmüş geri gelmemi istediler ama kabul etmedim.
“Aferin kabul etmemekle en iyisini etmişsin ama güzel kız.Bence aranızda bir şeyler olabilir.Bak kızı gelinim olarak kabul edebilirim.”
“Anne!”
“Tamam tamam sustum.Ben yemek hazırlayayım.”
“Bende sana yardım edeyim anne.”
***************************************
"Pak David şimdi şen pepek pende anne olacağım tamam mı?
"Tamam"dedim.
Grace'n gönlü olsun da her şey olabilirdim şu an.
Çok seviyorum onu.
Harry'den bile daha çok.
Gerçek kızım olsa ondan bile daha çok severdim Grace'i.
“Şimdi şen haşta olacakşın.Ökşüyecekşin.Pende şeni doktoya götüyeceğim hödük tamam mı?”
“Hödük mü?”
“Evet.Şen hödüğün önde gidenisin.Hödük hödük hödük.”
“Oğlum hadi uyan artık.”
“Ben hödük değilim.”
“Oğlum ne hödüğü uyansana.Oğlum oğlum.”
“Hıh.”
“İyi misin oğlum?”dedi annem şaşırmış şekilde.
Kafamı iyiyim anlamında sallayıp yerinden doğruldum
“İyiyim iyiyim.Rüya görmüşüm sadece.”
“Duydum seni.Kim diyordu sana hödük rüyanda?Yoksa güzel bir kız mı?”
“Ah anne.Kız olduğu doğru da senin düşündüğün biri değil.Küçük bir kızdı.Kendisi cadı filandı ama tatlıydı ya.”
“Hıı.Kim bu küçük kız?Yoksa üvey torun mu olacak o?”
“Of anne seninde aklın fikrin nerede?Hayır üvey torunun filan olmayacak.”
*********************
Laura
Çocuklar benimle üç gündür konuşmuyor.
Ne kadar denesem de konuşmayı dinlemiyorlar.
Grace kendini suçluyor,Harry’se onu sevdiğinden üzülüyor.
Aslında bende ona inanmadığımdan kendimi kızsam da onun ayağına gidip özür dileyemem ya.
Hem anna’yı yolladım.
Onla gelseymiş.
Hem durumu da açıklamış kız.
Ama dediği şey Ben İstifa ettiğim Yere geri Dönmem.
Ay bizde sanki onu çok seviyorduk.
Bir günde aşık olmuştuk ona.
Onu o kadar çok sevdik ki o olmadığı için öleceğiz.
Hıh kendi bilir.
Fakat çocukları nasıl mutlu edeceğim?
Hiç bakıcılara bu kadar bağımlı olmadılar ki?
2 tane bakıcı gitti.
Hepsi de 1.gün bitmeden gönderdi Grace ama bunu neden farklı davrandı?
Erkek olduğu için mi?
Başka bir şey mi?
Hem sonradan öğrendiğime göre çok kavga etmişler.
Aptal,hödük gibi şeyler demiş.
Sevmemiş onu ama neden şimdi böyle üzgün?
“Anne David gelmiyoy mu?”
“Gelmiyor meleğim.Artık gelmeyecek.Konuştuk ya senle.?”
“Ya geysin.Yine ona hödük diyeyim yine aptal diyeyim ama o pana kızmaşın.Lütfen anne onu hiç şeymesemde gelmeşini iştiyoyum.Lütfen.Hani şen aytık hey deiğimi yapacaktın?yalan mıydı veydiğin şöz.”
“Ama kızım..”
“Ama kızım filan deme getiy buyaya yokşa evden ayrılıy babamla yaşayım.Biy daha gelmem buyaya tamam mı?Pak şimdi gidiyoyum odama yayına kadar buyada olsun.”
Ah ne diyor şimdi bu kız?
Nasılda emir veriyor bana?
Kime çekti acaba?
Of şimdi ben ne yapacağım nasıl getireceğim onu buraya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Bakıcı
RomanceAylardır iş arayan David en son umudu olan malikanenin önündeydi.Bakıcılık hiç yapmamıştı.Zaten erkek bakıcı pek görülen bir şey değildi.Ama işe ihtiyacı vardı ve son umuduysa bu işti. İçeri girip sırasının gelmesini bekledi.Güzel bayanlar arasında...