YazardanJeon Jungkook, bütün dünyanın korktuğu Jeon Jungkook. siyah gözler altında yatan acımasızlık ve psikopatlık Jeonların soyunda vardı.
Jeonlar, safkan bi Alfa ailesi Jeon Eunmi ve Jeon sungmin'in 5 çocuğu vardı. her biri safkan ve alfaydı.
Jeon Jungkook bir deltaydı, her şeyde güçlü ve dayanıklıydı yatakta bile.
Kapının çalma sesi ile kendine geldi. Jungkook kısa 'gel' komutu vermişti
İçeri sağ kolu Yugyeom girdi.
"Hadi artık bırak işleri kardeşlerin ve Hyunjin Felix içmeye gidiyoruz gel sende"
Jeon Jungkook severdi bu tip ortamları. penisini rahatlatacak omegalar peşinden koşardı. hızla kafa salladı
"Olur gelirim"
Yugyeom gülümseyip dışarı çıktı, Jungkook ise ceketini alıp hızla odasından çıkıp asansörle otoparka indi. Jen ve Tae yine salak salak ona bakarak sırıtıyordu.
"Eğer ki aklınızdan bir şey geçiriyorsanız çakallar, size işkence çektiririm"
Jen kahkaha attı
"Abi cidden mi ama? Bu gün bizimle geliyorsun hayırdır"
Taehyung araya girdi
"Ah Jen bilmiyor musun bizimkini sex için geldiği belli değil mi?"
Namjoon
"Bana bakın herkes arabasına binsin şu sikik yerden kurtulup içki içmek istiyorum"
Yoongi kafasını yavaşça buraya doğrulttu
"Aynen ondan"
Hyunjin sevgilisinin dudaklarını öpüp, elini tutup arabasına sürükledi. herkes arabasına binip hep gittikleri Lilith barına gittiler.
Jeonların geldiği kokularından belli oluyordu, feremonları ağır ağır onlardan önce mekana gidiyordu. bunu bilen güvenlikler kapıyı boşaltmışlardı bile.
Jeonlar geldiklerinde ise herkes onlara bakıyordu üstlerinde deri ceketleri, botları, siyah saçları ve Alfa auraları ile herkesi etkiliyorlardı.
Her zamanki masalarına geçtiler en iyi servisten istediler, içkiler başlamıştı, müzik güzeldi.
Hyunjin ve Felix yukarı çıkmışlardı bile. Jennie bi kız bulmuştu o da ayrılmıştı yanlarından.
Tae bi omeganın belinden tutup onu çıkartmıştı
Namjoon güzel bi beta almıştı yanına Yoongi bile birini bulmuştu.
Ama Jungkook kolay kolay seçmezdi titiz ve ayrıntılı bakardı. omegaları gözüne kestiriyordu ama içkisini içemeye devam etti.
Ardından burnuna güzel bi koku geldi, zambak gibi, bir omega hatta bi Vita feremonlarını salıyordu.
Garip gelmişti Vitalar kolay kolay kendilerini açığa vurmazlardı.
Ardından güzel sarı saçları ve masmavi gözleri gördü. Vita bu olmalı diye düşündü. bi anda Vita ona yaklaşmaya başlamıştı.
Jeon ise mimiklerini oynatmıyordu, garipse de asla ama asla çekiciliğinden ödün vermiyordu tam bir pockerface.
Vita ona bakıp muzipçe gülümseyince hafifçe kaşlarını çatıp ona baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rojo
Fanfictionilk bölümlerde noktalama işaret yok, yaz tatilinde halledeceğim, ona göre okursunuz. ✨#ukemin birincisi✨ New York'ta yaşayan en büyük silah satıcısı olan Delta Safkan Jeon Jungkook bütün devletlerden her şeyden ve herkesten güçlüydü Arkadaşları il...