Özel Bölüm 🥺

933 93 41
                                    

ÖNEMLİ OKUYUN 🔥

Rojo'nun üstünden aylarca geçti, üstüne 2 kurgu geldi, ama hiç biri burası kadar güzel hissettiremiyor 🥺

Uzun süredir aklımda olan fikrimi size sunmalıyım, Rojo 2 yapmayı düşünüyorum...

Marguarite ve Kill Me With Your Love bitince tabii.

Şimdilik bu var, iyi okumalar.

Jimin'in 3. hamileliği 6. ay.

"Jungkook, bana kivi bul. Nasıl deltasın ya sen?! Eşini memnun et senin bebeklerini taşıyorum hayırsız!"

Jungkook eşinin açlık krizlerine alıştığı için artık şaşırmıyordu böyle şeylere. Mayıs ayının sonlarına gelmişlerdi ve bu aylarda kiviyi nerden bulacağını düşünüyordu delta.

"sevgilim, biricik eşim. Sen ne dersen haklısın, ama bak saat oniki oldu bu saatte manav açık değildir. Hem bak senin istediğin film'i açalım olur mu biriciğim?"

Jimin'in titreyen alt dudağı ve dolan gözleriyle Jungkook onun ağlama krizine gireceğini anlayıp, hemen ona sıkıca sarılmıştı.

"tamam tamam alıcam, bulucam kiviyi ağlama ağlama aşkım."

Jimin yavru kurt bakışlarıyla Jungkook'a bakıyordu. Jungkook'a sarılıp buram buram boynundan gelen çikolata ve ağır şarap kokusunu içine çekti.

Jungkook kıkırdayıp miniğinin saçlarını öperken sarının ona nasıl bu kadar yakıştığını düşünüyordu.

"seni çok seviyorum."

Jimin kıkırdayıp kafasını kaldırdı, kaşları çatıkken gülümsüyordu.

"benden daha çok sevemezsin."

Jungkook da kaşlarını çatınca ona gülümseyerek bakan eşinin suratını eliyle kibarca tutup yanağını avcuna alıp okşadı.

"belki de haklısın, en çok sen seviyorsundur. Ben aşığım sana."

Jimin tam cevap verecekken yavaş yavaş adımlayan çocukların ayak seslerini duymuştu.

"çocuklar uyandı Jeon."

Jungkook buna sevinmişti, ayağa kalkıp kapıdan onlara bakan yavrularına ilerledi. İkisini de iki koluna alıp eşinin olduğu koltuğa geldi.

"Anne, kardeşim ne zaman gelicek?"

Jungmin ellerini annesinin şişen karnına koyup hafifçe okşarken konuşmuştu. MinJung da kardeşinin yanına gelip Jungmin'e kaşlarını çattı.

"o ikimizin kardeşi Jungmin, sahiplenmesene."

Jimin bebeklerin tartışacağını anladığında araya girmişti.

"sshht, ikinizin de kardeşi. kavga etmeyin."

Jungkook ellerini Jimin'in karnına koyup ona bakarak gülümsedi.

"Alfa kardeşiniz"

Jimin isim konusunda bir şeyler düşünürken Jungmin ortaya atlayıp aklından geçen ismi annesine söyledi.

"Jihyung olsun, alfa kardeşime yakışır."

MinJung normalde kardeşiyle asla anlaşamasa da bu gün söylediği isim onun da hoşuna gitmişti.

"bence de çok güzel anne, Jihyung olsun."

Jimin tek elini Jungkook'un yanağına koyup okşadı.

Rojo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin