Oy sınırı: 70
Jimin yavaş yavaş ölüyordu. Buna emindi.
Deltasına her ihtiyaç duyduğunda mührü onu yakıyor ve ağlamasına neden oluyordu. Jimin hep Deltay'ı istiyordu
İçindeki Vita bebeklerinin yaşaması umuduna tutunmuştu. Günler böyle geçiyordu.
Dünden sonra her şey ona daha da bunaltıcı gelmişti. Katlanılmaz mührü, kanayan ruhu, ve artık ben ölüyorum diye bağıran bedeni.
Aklındaki sevgilisinin yüzü bir an gözlerinin önünden gitmiyordu. Nasıl unutabilirdi güzel gülüşünü?
Beş yıldır olan bu hisler durmak bilmiyordu. Keşke ölsem diye düşünmüştü Jimin. Hemde yüzlerce kez, binlerce kez.
Hatırlıyordu da neredeyse 22 kere kendini öldürmeye kalkmıştı. Her birinde Jungkook'un güzel sesi ona dur diyor ve hep duruyordu.
Jimin böyleydi ölen bi adamı dinleyen korkak bir çocuktu çok güçlü korkak bi çocuk.
Jimin gözlerini yeni güne aralamıştı. Yağan yağmurun sesi onu biraz olsun rahatlatmıştı. İnce beden yataktan doğrulup esnedikten sonra ayağa kalkıp banyoya gitti.
Elini yüzünü yıkayıp tertemiz olduktan sonra yüzünü kurularken gördüğü jiletle bi anda durdu..
Jileti eline alıp bakındıktan sonra alt dudağını dişleri arasına aldı derin nefes verip jileti bileğine tuttu
"23"
İçinden bunu söyledi dışa doğru ufak bi fısıldama olarak çıktı
Sonra yine ilişti kulağına aşık olduğu ses
"Jimin-ah ne yapıyorsun dur"
O ses.. yine yine o ses kulaklarına doğdu minik bedenin o ses yankılandı. Bedeni o ses ile titreyip yere düştü.
Jimin duyduklarıyla sarsılarak ağlamaya başlayınca kafasını aşağı eğdi bi elinde hala jilet vardı.
"Jungkook orada mısın sevgilim?"
Çaresizce tekrar sordu bomboş odaya. Bıkmadı bu sorudan.
Jimin fısıldadı ama ses gelmedi bekledi ve ses hiç gelmedi çığlık atıp jileti tekrar eline aldı.
Ne şekilde diye düşündü Jimin, ne şekilde artık son bulacak bu acı.
Çığlıklar içinde avuç içlerini kesiklerle doldurdu iki eli de kan torbasına döndü. Kırmızı ufak eller ilk saçlarına ordan yüzüne indi.
Yüzü kıpkırmızı, üstündeki Jungkook'un gömleği de kıpkırmızı olmuştu.
Evlerinde kaldığı Jisoo ve Tae koşarak Jimin'in odasına girmişti kitli olan tuvaletn kapısına vuran Jisoo
"Jiminie aç kapıyı hadi lütfen"
Jisoo da ağlıyordu kardeşi için Tae hızla kapıya bi tekme attıktan sonra kapı direkt çökmüştü
Jisoo koşarak kardeşine sıkıca sarıldı
"Ne bu hal Jimin?"
Ağlaya ağlaya kardeşinin ellerini yıkadı Tae içeriden yardım çantasını getirmişti Jimin'i yatağına yatırıp önüne bi sandalye çekip ellerinin ilk temizleyip bandajla kapattı
"Ne yapıyorsun Jimin ayakta kalmalıyız sakin ol 23 oldu kıyma canına Jungkook böyle olsun istemezdi"
Jimin Tae'ye baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rojo
Fanficilk bölümlerde noktalama işaret yok, yaz tatilinde halledeceğim, ona göre okursunuz. ✨#ukemin birincisi✨ New York'ta yaşayan en büyük silah satıcısı olan Delta Safkan Jeon Jungkook bütün devletlerden her şeyden ve herkesten güçlüydü Arkadaşları il...