𝙣𝙪𝙚𝙫𝙤 𝙗𝙚𝙗𝙚́ 🍄

1.7K 161 66
                                    

oy sınırı 85  yorum sınırı 30

2 ay sonra

aylar hızla geçmiş Jeon ailesi mutluluğu iliklerine kadar yaşıyorlardı, zira bunu fazlasıyla hak etmişlerdi. bu iki ayda Jeon Holding için biri başa geçmeliydi buna karar vermişlerdi. her şey eskisi gibi olmuştu, Jeonlar en baştaydı her zamanki gibi. bi fark vardı Namjoon, Yoongi, Jennie, Taehyung hisslerinden vazgeçmişlerdi ve bütün o gücün iki sahibi vardı. Jeon Jungkook ve Jeon Jimin

Vita artık gücün ellerinde olmasına inanamıyordu, bu his öylesine güzel gelmişti ki ona bağımlı gibi hissediyordu. Delta ise sevgilisinin bu asi ve çekici hallerine bayılıyordu. her sabah onunla beraber şirkete geliyor ve kaytaran çalışanlara otoriter bi şekilde uyarıyordu. sakinliğinin içinde çok güzel bir şekilde karşı tarafı iğneliyordu, gerek mimikleri gerek sözleri sayesinde bunu yapabiliyordu.

hiç kimse şaşırmamıştı onun Jeon Jıngkook'un eşi olduğundan, zira Jeon Jimin deltası Jeon Jungkook'a çok benziyordu. sürekli adı şirkette ağızdan ağıza dolaşılıyordu. 'Jeon Jimin' 'Vita Jeon' 'Jeonların varisinin annesi' Jimin bunları duyuyordu tabii ki çok da hoşuna gidiyordu bu sözcükler.

Jimin'in en çok hoşuna giden şey ise Deltası Jeon Jungkook tarafından bebek gibi sevilmek. Jungmin ve Minjung ise annelerine fazlaca düşkünlerdi, sürekli onunla beraber olmak istiyor ve sürekli anneleriyle uyumak istiyorlardı. tabii Jungkook buna izin vermiyordu çünkü kendisi Jimin'e yıllardır hasretti ve onu uykusunda bile bırakmayacağına yemin etmişti kendince.

şu an ise bi perşembe akşamıydı hava yağmurluydu. bardaktan boşaltırmışçasına yağmur yapıyordu dışarıda. Jimin bu gün evrakları bitirmek için şirkette kalmaya karar vermişti, ve Jungkook'un şirkete gelmemesini istemişti. Jungkook fazlaca ısrar etse de Vitasına yenik düşmüştü

Jimin çok yorulmuştu, saatlerdir kafasını karınca boyutundaki yazılı yüzlerce kağıttan kaldırmamıştı. eh biraz da sevgilisini özlemişti. ardından telefonundan gelen bildirim sesi onun ilgisini oraya vermesini sağlamıştı. telefonunu alıp mesajın kimden geldiğine bakınca yüzündeki yorgunluk ifadesi silinmiş yerine gülümsemesi yerleşmişti.

çok beklemeden mesaja tıklayıp kısa paragrafı okudu

"sevgilim odamda en alt çekmecede senin için aldığım bi şey var onu giyip beni şirketin kapısında bekle"

Jimin okuduğu mesajla hemen ayağa kalkıp sevgilisinin odasına gitti koskoca şirket bomboştu bu yüzden çok rahattı. odaya girip hemen en alt çekmeceye baktı siyah bi kutu buldu kırmızı bi kurdeleyle sarılıydı. paketi alıp heyecanla açtı, içinde siyah bi gömlek siyah bir ceket ve siyah bir pantolon vardı yanındaki ufak kutuda ise en sevdiği markadan olan bi kaç yüzük ve kolye.

Jimin gülümsedi, sevgilisi onun zevklerini bilip ona göre bi kıyafet seçmişti onun için. alt dudağını hafifçe ısırıp üstündekileri çıkartmaya başladı. sadece iç çamaşırıyla kalınca kutunun içindeki kıyafetleri ve takıları tek tek bedenine geçirdi. ayndan kendine bakınca görüntüsünden fazlaca memnun olmuştu hem çekici hem güzel duran bi kıyafetti.

 ayndan kendine bakınca görüntüsünden fazlaca memnun olmuştu hem çekici hem güzel duran bi kıyafetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Rojo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin