A reggel a szokásos volt,majd kaptunk 1 óra szabadidőt amiben mindenki szó szerint sietett a pakolással. Én mivel késve keltem nagyon késve mert Kingáék mindig lemennek és szólnak h keljek fel. Mivel nekik több idő kell mint nekem,de most nem szóltak talán ők is késve keltek na mind1. Ezért kellett gyors pizsibe lemennem reggelizni,és a mai szettem:
Amikor le kellett menni gyors lecipeltem az egy szem bőröndömet,és köszöntem a többieknek is.
-Sziasztok
-Renáta hol voltál, Már 5 perce szóltam.-aj de jó.
-Dolgom volt, pl pakolni-
-Jó de ne késs,habár te csak azt tudsz.-hát ő meg sértegetni,de kezdem megszokni,de ma kicsit paprikásabb volt aztán kiderült miért.
-Szia ,cortez-adtam neki egy jó reggelt és tegnap óta nem lttalak csókot.
-Szia édesem-mivan sose szokott becézni
-Sose szoktál becézni,de nagyon cuki öleltem meg,miután felszálltunk a buszra ugyanis egy négyesbe ültünk Virággal,meg Ricsivel.
-Víí de cukik vagytok!!!!!!!-örvendezett a hippi.
-Köszi,de amúgy tudjtok h miért ilyen nagyon mogorva ma Kinga?
-Nem tudom de nem érdekel-ugatta nekem oda Ricsi.
-Na és neked haver?-kérdi tőle Cortez.
-Semmi,csak anyám megint beteg,rákos.
-Basszus,sajnálom-mondtuk Cortezzel egyszerre, Virág meg elkezdett sírni.
-Én tudom mi a baja-szólt Cortez-Dave-t akarta meg csókolni tegnap de kikosarazta őt mert van barátnője. És Dave mondta ezt nekem.
-Óóóó,értem,habár Zsoltinál lehetne esélye nem?
-Nem hiszem,neki ott van Máday.-na itt elkezdett röhögni szinte mindenki mivel ezt a beszólást követte még sok minden poénos dolog Zsoltival kapcsolatban,hát ő az új bohóc,ma miután leszálltunk a buszról nekiállt hastáncolni a sofőrnek mondván h köszöni h hazahozta őt.
-Srácok ma tali Zsoltiék garázsában este hatkor!! -kiáltotta Ricsi.
Haza mentem elpakoltam a cuccaimat, és a messenger csopiba láttam h le lett mondva a holnapi nap mert a tanároknak holnap suliba kell menniük vmit elintézni így van egy pár pihenőnk suli előtt,mert ott lesz a hétvége is.
Este hatkor:
Amikor beértem mindenki ott volt, és Virágon szoknya volt,amit sose látott rajta senki,és ekkor Ricsi be jelentette h együtt vannak délután óta. wow. Rajtam most egy sima piros haspóló volt meg egy fekete melegítő,oldalán lánccal.
-Figyelem mivel tudjátok h megalakult a Jalapeno tegnap este ezért kellene egy trombitást szerezni-szólt Cortez.
-Oké, holnapra írtam ki egy meghallgatást,ami itt lesz a garázsban, a zsűri én leszek Reivel meg Cortezzel,mert jól döntenek.
-Megjött a pizza és a pia!!-szólt Andris
Elkezdtünk enni,meg inni és szinte mindenki mindent megtudott a másikról,csak kb egy óra múlva Kinga elment meg pár ember és a rockerek nagyon berúgtak meg Zsolti és a pasim is. Mivel nem volt itt a diktátor. Majd kidőltek de Cortez nem mert ő az elején figyel rájuk csak amikor nem tudott velük mit csinálni ezért ő se tartott controllt ezért gondoltam hazaviszem nehogy elcsapja egy kocsi,meg se tudott állni,csak nem bírja elvileg az alkoholt,és tényleg keveset ivott,csak neki is megártott,csak azt mondta az elején egyszer kirúghat ő is a hámból , hát jó.
-Gyere Cortez hazaviszlek- kb már a ház előtt voltunk amikor nekiállt hablagyolni.
-Hallod bby gyere már föl,-kezdett panaszkodni vagy h mondják,jaj de jó. Be kísértem a házba azon belül a szobába,és gondoltam megvárom h elaludjon aztán elmegyek de nem sikerült.
-Segítesz levetkőznii,egyedül nem fog menni-mondta kicsit normálisabb fejjel,még a végén kitalálta h berúgott h hazakísérjem,majd közelebb jött hozzám és szenvedélyesen megcsókolt,majd elkezdett vetkőzni és a végén már csak egy szál alsó nadrágba volt,és nem tudtam neki ellenálllni,olyan dögös volt ha fiúkra mondanak egyentalán ilyet. Nagyon új vagyok a pasizásban. Ezután levette rólam a pólómat és lefektetett az ágyra és a többi csak úgy jött..... .
Majd amikor kidőlt felöltöztem és gondoltam haza megyek de az bunkóság lett volna,mert kicsivel kijózanodott erre a részre és lehet emlékezni fog és hát arra kel h ezek után otthagyom,kitudja h reagálna. Ezért felvettem az egyik pólóját, rendet raktam és befeküdtem mellé és egy csókot leheltem a szájára és suttogva mondtam neki h szeretlek erre:
-Én is édesem-monja nekem-de aludjunk mert kivagyok,de azért ez kurv. jó volt-húzta perverz mosolyra száját és mégegyszer megcsókolt.
-Te nem is voltál annyira berugva mint gondoltam
-Hát arra emlékszem amikor beértünk a házba de arra homályosan akkor ugye ettem egy csomót,és utána csak az ital hatása miatt kicsit kanosabb lettem mint amilyen alapból vagyok,és a többit meg én is akartam,de ha te nem akartad volna akkor nem erőltettem volna.
-Te kis sunyi majd megöleltem és kifli pózban aludtuk el. Annyira szeretem!!
Puszii,remélem tetszett és nem volt túl fura de ennek a résznek is el kellett jönnie,és remélem nem túl gyors a sztori,ha igen írjatok kommentbe!
VOCÊ ESTÁ LENDO
SzJG másképp
FanficVajon mi lenne ha Reni elment volna a gólyatáborba? Vagy ha kicsit máshogy viselkedne? Ha tudni szeretnéd olvass bele. ;) Kezdés: 2021.03.29. Befejezés: 2021.07.11.. Legjobb helyezések: 3.Arnold, 1.Viki, 1.Robi, 3.LL