Hát kb 8-ig kajáltunk- ettünk meg játszottunk,majd utána elkezdtek a rockerek valami iszonyatosan rossz zenét berakni akik persze mind berúgtak az alkohol mentes sörtől, mivel a pezsgőket csak éjfél után nyitjuk ki. És a buli hajnal 3-ig tart asszem. És igazából 10 után páran ki dőltek még Cortez is csak Kinga meg én vagyunk fent és most nézünk egy újévi filmet ami éjfél előtt ér véget 10 perccel akkor meg felékeltünk mindenkit. Ja és Zsolti 9 után elkezdte hívogatni Máday-t. És ráadásul kb 30 percig. És videó chaten.
2 órával később:
Gyorsan Balázs (Zsolti apjának találtam ki egy nevet: író) előkészítette a dolgokat a tüzijátékhoz.
-Keljetek már fel!!- ordította Kinga majd mindenki fel is kelt. Gyors mindenki kapott egy pohár pezsgőt, ezután meg kimentünk az udvarra:
-1- kiáltottuk egyszerre
-2
-3
-4
-5
-6
-7
-8
-9
-10
-Boldog új évet Cortez- mondtam életem szerelmének
-Neked is -majd magához húzva megcsókolt,és körülöttünk Virágék és Kingáék is így tettek.
Kb 2-ig mindenki táncolt és beburkoltuk az egész pezsgőt amiből volt 5 üveg,mi Cortezzel csak 3 pohárral ittunk,de már megint megártott neki.
-Renáta- hívott magához Kinga miután ki értem a mosdóból,eddig egész végig Cortezzel táncoltam 1-től. Addig Virággal. - szerintem menjetek haza mert már ki van pasid téged keres tiszta részeg,nem kéne ennyit innia ha nem bírja.
-Oki, szia majd talizunk a suliban.- majd Cortezt felöltöztettem,és haza hurcoltam otthon evett,fürdött, majd mikor bedőlt az ágyba elkezdett valamit motyogni:
.Figyu nagyon imádlak szívem,hozzám jössz- kérdezte tőlem nagyon közel hajolva, gondoltam igen holnap úgy se fog emlékezni plusz még ki se jártuk a gimit,so ja. De azért majd kicsattantam az örömtől,de jobban kell figyeljek rá,nekem a 3 poháról annyi bajom se volt,neki meg jó sok,hát jaa.
-Ahaa, persze na most aludj- majd adtam neki piszit és elmentem fürdeni és mire visszaértem már aludt is. Tiszta cuki. :)
Majd egy kicsit még telóztam páran Cortezről érdeklődtek pl ricsiék,meg láttam h Viki valami Gombával jött össze talán békén hagyja Cortezt habár amióta látta h együtt vagyunk sülve főve így békén hagyta. Yess. Majd gyors a Davetől kapott fotót a tüzijátékról meg a Cortezzel való képeket kiraktam instára,a hozzászólásokat letiltva.Mindig úgy rakok ki.
Puszii,ennyi lenne mára,remélem tetszett haa igen vote! :) És bocsi a szóismétlésekért.
ESTÁS LEYENDO
SzJG másképp
FanficVajon mi lenne ha Reni elment volna a gólyatáborba? Vagy ha kicsit máshogy viselkedne? Ha tudni szeretnéd olvass bele. ;) Kezdés: 2021.03.29. Befejezés: 2021.07.11.. Legjobb helyezések: 3.Arnold, 1.Viki, 1.Robi, 3.LL