Ma lesz az első nap, de csak ofő lesz az az négy, és elvileg nem kell ünneplő csak fekete fehér.
Reggel Cortez keltett aki készen is volt, rajta egy fekete farmer volt enyhe szakadásokkal plusz egy szimpla fehér póló, haja pedig kuszán állt. Nagyon csini volt így nem tudtam h mondjam e vagy ne de kimondtam.
-Csini vagy-mondtam neki kacsintva, majd magához húzott és ráerősített megcsókolt, nem tom mennyi idő után, de levegő hiány miatt váltunk el.
-Figyu kéne mennem készülődni, majd este-! miért is mondtam ilyet basszus
-Oké-és kezdett perverzen vigyorogni, majd mivel kicsit bepirultam hozzátette: Hogy lehet én mindig zavarba hozlak?
-Nem tudom na megyek pancsizni-majd vittem be fehérneműt, meg egy fekete szimpla farmert meg egy fehér csipkés bő haspólot, de nem látszott ki annyira a hasam. Gyorsan csináltam egy kis sminket ami nálam műszempilla volt, az ajkaimra csak világos rózsaszínű szájfény szememre bőrszínű festék, és ez mind alap nélkül, nekem kinyírja a bőrőm, tisztára tőle.
Gyors reggeliztünk majd elindultunk a suliba.
-Csá haver-köszöntött minket Ricsi-Figy Ren van egy tapló aki nem volt a táborba vele vigyázni kell, tesó te is figyelj és ne verd agyon, amúgy Neményi Arnoldnak hívják.-az utolsó szavait már Corteznek intézte de kitudja ha ilyen módon Ricsi leírja biztos leüti. cuki lenne.
És ekkor jött egy gyerek aki normálisnak tűnt majd megállt és végig nézett rajtam:
-Tyűha de szép valaki-na ez Arnold volt.
-Ne lehet húzni, kösz, nem érdekelsz.
-Jaj de durci valaki-na itt Cortez elengedett és tökön rúgta őt mivel kezdett fogdosni.
-Ne merj mégegyszer hozzáérni, megértetted? -Ordította le Cortez, sose láttam ilyennek.
-Haha, jó de úgy is az enyém lesz
-Lesz a kötött anyád picsája az talán-mondta Zsolti, Kinga meg a kezét fogta ?! wow ezek szerint együtt vannak.
A nap további része egyhangú volt, sok beszéd volt, csak, majd Cortezzel hazamentünk filmeztünk és aludtunk, meg elpakoltunk holnapra.
Puszii, ezek a részek kicsit rövidek de holnap igyekszem részt hozni!!
YOU ARE READING
SzJG másképp
FanfictionVajon mi lenne ha Reni elment volna a gólyatáborba? Vagy ha kicsit máshogy viselkedne? Ha tudni szeretnéd olvass bele. ;) Kezdés: 2021.03.29. Befejezés: 2021.07.11.. Legjobb helyezések: 3.Arnold, 1.Viki, 1.Robi, 3.LL