Mosolyogva megrázta a fejét és tovább nézte a filmet,én meg az ölembe ejtettem a kezem és azt morzsolgattam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gondoltam a film végére eltörök párat izgalmamban.Oké, a következő jelenetekben igencsak megkérdőjeleztem a film 16-os karikáját.Mivel is undorító dolgot mutattak aminek láttán elkaptam a fejem,ezért Cortez megint felém nézett.
-Jól vagy? - kérdezte halkan
-Hát,kibeleztek egy embert de jól vagyok-mondtam,reméltem nem tart überbénának. És még én jöttem horrorra miközben Voldemorttól is féltem. No commnet!
Cortez elmosolyodott,aztán olyan dolog történt amitől elszállt minden félelmem. Átnyúlt hozzám,megragadta a karom,és a karfára téve rákulcsolta az ujjit a kezemre.Még levegőt is elfelejtettem venni,és inkább néztem a véres zombikat a vásznon,minthogy felé mertem volna pillantani.Függetlenül attól,hogy egy csapat élőhalott rohant át az úton egy erősen megfogyatkozott csoportot üldözve,mosolyogni támadt kedvem.Sötét volt,zombik is voltak a zene is vinnyogósan szólt,de már nem féltem. Mert Cortez ott ült mellettem,és fogta a kezem.
Még a gondolataimba is belemerültem amikor egy oda nem illő hang ütötte meg a fülemet,a zsebem pedig rezegni kezdett.
-Bocs-engedtem el Cortez kezét aki ösztönösen visszahúzta,és csak mellékesen pillantott rám.
Előrángattam a rezgő mobilom,mert ha anyu hív akkor fel kell vegyem még ha az elöttünk ülő nő meg is ver. (xd).De a kijelzőn nem anyu neve szerepelt .Hanem Arnoldé.
Remegő kézzel kinyomtam a hívást,és küldtem egy gyors smst:Mozi,később hívlak. Aztán kapkodva eltettem a mobilom,és visszatartott levegővel néztem Cortezre. Engem nézett,a vásznon levő világos fény miatt láttam a vegyes érzelmeket az arcán.
.bocs,nem kapcsoltam ki - suttogtam,de hiába. Cortez elfordította a fejét,és tovább nézte a filmet.
Én pedig magam előtt összefontam a karom és tudtam h már nem fogja meg a kezem. Akkor se ha félek,akkor se ha egy zombi kiugrik a vászonból és nekem ugrik.
A film végén kimentünk,és elindultunk haza.
-Na hogy tetszett?-kérdezte Ricsi izgatottan
-Oké volt-vonogattam a vállam,és közben kidobtam a szemetem.
-És neked? Ugye milyen izgi volt? Néha úúúgy féltem-faggatta Virág Cortezt.
-Rendben volt-legyintett,és ezzel le is zárta a témát. Nem akart erről beszélni,de már semmiről sem akart,senkivel.
A dobos utcán felfele Ricsi és Virág folyamatosan beszélt h elkerüljék a kínos csendet.
-Hazakíséritek?-biccentett felém Cortez.
-Persze - felelte Virág.
-Jó,sziasztok-intett úgy általánosságban,majd befordult egy utcába.
-Nem is arra lakik-mondtam szomorúan
-Lehet h nem haza megy-vonta meg a vállát Ricsi. És ez telibe talált.
~
Na szóval ezzel ezt a kis különkiadást befejeztem,de szerintem a kövi a halloweni buli lesz,meg a dec.20.,de előbb rakok ki pár saját részt. :))
További szép napot/estét!!
2021-06-23
ESTÁS LEYENDO
SzJG másképp
FanficVajon mi lenne ha Reni elment volna a gólyatáborba? Vagy ha kicsit máshogy viselkedne? Ha tudni szeretnéd olvass bele. ;) Kezdés: 2021.03.29. Befejezés: 2021.07.11.. Legjobb helyezések: 3.Arnold, 1.Viki, 1.Robi, 3.LL