Úgy mondva első nap+az igazság terén

504 10 0
                                    


Sziasztok,most előbb hozom a részt de várható még egy plusz egy kihívás.kárpótlásul h nem írtam- szóval jó olvasást!!

Ma van szedra és ugye ma megyek először suliba. Tegnap még itthon fogtak, és Virág is itt volt velem j ne Cortez legyen így is bukásra áll irodalomból,:(. A szüleim teljesen kiakadtak h miért hagytam el magam és ezeket kérdezgették: ( visszaemlékezés, Virág még nem volt itt)

"- Mégis h képzelted tudod h apáddal mennyire aggódtunk?  Nem szabad ilyet tenned mégegyszer féltem h téged is el vesztelek.

-Hogyan? Téged is ? - kérdeztem anyától mielőtt elment, apa meg már dolgozott. Kiváncsi voltam rá,de nem kaptam választ,legalábbis még.

-Kincsem majd ha haza értünk apáddal akkor el mondunk neked valamit már nagy vagy. - ezzel kiment?!"

De persze nem mondták el mert későn értek haza én meg bealudtam,so ja. De ma rá kérdek. Megcsináltam a reggeli rutinomat,felvettem egy pink pólót meg egy fekete melegítőt és el is indultam. Cortez reggel a kapuban várt,majd köszönésünk után mindent el mondtam neki.:

-Hát azért reméljük nem durva dologról van szó, azt csak elmondták volna,lehet h az anyja haláláról van szó,azt h viselte?  - hát igen novemberben meg halt. :( 

-Nos, nehezen de egy hónap után már nem volt gond,vagy csak nem vettem észre.

-Nyugi tuti nem komoly, lehet h régi emlék ezzel kapcsolatban.

-Hát jó, bízzunk a legjobbakban.  -  majd oda értünk a sulihoz ahol Zsolt és Kinga kiabáltak jobban mondva csak Kinga,.

-Istenem Zsolt, egy tyúkban több empátia van mint benned.!

-Vagyis edinában?  Még jó h több eszem van nála muhahahah- na itt mindenki elkezdett röhögni.

És rá is jöttem h miért vitáztak : Zsoltin egy fehér póló volt i luv máday felirattal és a tanárnőről egy nagyon vicces kép,és hát Kinga ezt nem bírta, sőt nem hagyta szó nékül sem.

A nap további része uncsi volt. a Zsolti + Mdays harcról lemaradtam mivel az igaugatóiban volt. :( Órák utn haza mentem meg tanultam ettem fürödtem meg be fejeztem egy nagyon jó könyvet. Majd kb 8-kor anyáék haza jöttek,meg csinálták a dolgukat és amikor ettek akk le mentem és:

-Sziasztok! Anya mondtad tegnap h akarsz velem beszélni, akkor miről van szó? - -apa meg felállt kivett egy yoghurtot és felment a szobába amiért anya szúrósan nézett rá. aja akkor tuti komoly dolog. és jól is sejtettem.

-Ezt ne most.

-Akkor mégis mikor ne titkolózz előttem! A lányod vagyok elvileg.

-Persze h az vagy. De nem tudom h reagálnál.

-nem az a lényeg hanem az h tudjam!

-Oké, az van h amikor 3 éves voltál terhes lettem és amikor már majdnem meg szültem volna el ütött egy kocsi, és meghalt a baba aki Kornél lett volna. - itt kicsit be könnyezett,de én is- én is csoda h itt ülök azért vannak hegeim amiket mindig kérdeztél még régebben.  - sajnálom.

-Nem nem a te hibád,most megyek egy kicsit levegőzni. Majd felvettem a cipőm és egy pólóban meg  egy mackó nadrágba futott Cortezékhez amilyen gyorsan csak tudtam,de mivel elfáradtam ezért le üldtem megy padra ahol meg láttam valakit,egy fekete alakot....

Folytatjuk..

2021-04-16

SzJG másképpحيث تعيش القصص. اكتشف الآن