Különkiadás 2/2

440 9 0
                                    


Hát, nem is tudom hol kezdjem, gondoltam hogy Cortez szülei pontosan az anyja egy ... DE annak örülök h valaki megvédett, az aki nekem- számomra nagyon fontos. Kezdjük is az elején.

Reggel idegesen keltem, tudtam előre hogy lesz valami, bármi. Jól sejtettem. Ettem, pár ruhát pakoltam elő,mivel elvileg úgy volt hogy nem alszunk ott, és nem is aludtunk. Most Cortez itt szuszog mellettem, amíg itt írom a naplóm,de nem ez a lényeg.

Felvettem ezt: 

Majd elindultunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd elindultunk. És egy gyönyörű ház előtt parkoltunk le. És beléptünk. Mindenhol tükör, minden fehér, a kert egyszerűen mesés, a konyha mint egy nagy szoba, a szobák mind a 4 meg 3-szor akkora!!! És még sorolhatnám, ha nekem lesz ilyen házam... 

Elpakoltunk és ettünk, de csak C apja volt itthon,az anyja nem, de 4 után jött haza,addig beszélgettünk, nem is féltem már, annyira jó fej volt az apja.

Elmentem mosdóba, és ezeket hallottam:

-Szia anya- szólt Cortez

-Szia, na kit hoztál? - tért a lényegre

-Andi, ne most, beszélj a fiaddal a suliról,megvárjuk amíg Reni lejön - szólt Robi (random nevek-író) 

-Reni, szóval te lányt hoztál? Remélem olyan mint az a Viki - basszus,gondoltam magamban,majd erőt véve magamon lementem.

-Jó napot, megjöttem - mondtam zavartan,mert az anyja eléggé furán méregetett.

-Szia, te lennél Renáta,ugye? Hát hogy is mondjam- kezdte el majd valaki beleszólt

-Anya, ne szólj be neki,mert akkor megyünk

-Igen, fiam, igazad van, legyünk vidámak,menjünk el egy étterembe. Reni jó lesz?

-Persze,felőlem mehetünk

Kocsival mentünk. Kb 7 körülig csak voltunk, meg néha kérdezett valamit az anyja,de inkább Robi.

-Nos, gondolkodtam - szólalt meg egyszer Andi - nem lehetsz Cortezzel, nem illesz hozzá,olcsó ruhák, barna haj, unalmas ember vagy,nem ilyet szántam a fiamnak,és ráadásul még csórók is lehetnek a szüleid ahogy kinézel. - hát kicsit bekönnyeztem,nem mertem megszólalni, Robi próbálta leállítani őt de erre:

-Most komolyan fiam, ezzel a ringyóval akarsz lenni, hol az a Viki, akit annyira idegesítőnek meg hülyének tartasz? Az jobban  illik hozzád,kinézetre - mondta,de már nem bírtam

-Maga mégis mit képzel? Mert maga gazdag és ulti milliomos és önfejű,kétszínű azt hiszi mindent ön határoz meg? Azt hogy kivel van a fia? Már bocs,de nem az ő dolga? Nem  is ismeri a saját gyerekét, lehet nem is szereti,nézzen már magába! És miket mondott a szüleimről,basszus még nem is látta őket,végtelenszer többet érnek mint maga! Úgy lekezel engem is mert nem feszülős szoknyába vagyok mint maga, vagy nem ribancoskodok mint  Viktória akit mellesleg a fia utál,még maga is mondta, azt se tudja mit beszél, mint aki beszívott,komolyan.  - mondtam majd lendült a keze,de Cortez megfogta.

-Anya,most mi megyünk,ne merészelj hívni és ha mégegyszer bármikor bárhogyan a szerelmem közelébe mész vagy csak hozzá szólsz, nem állok jót magamért. 

Majd haza fele indultunk gyalog, mindent megbeszéltünk otthon meg út közben is,örülök h kiállt mellettem,és h van nekem.

Nem tudom h fognak telni a napjaim,de ezt a hülyét legalább nem fogom látni.

Sziasztok! Ezzel le is zárom a sztoryt, ami remélem tetszett!! A másik könyvemet az SzJG után-t nem tudom mikor fogom folytatni,mert hétfőtől programom lesz,amint tudok hozom az új részt!! 

Mindenkinek köszönök mindent, és jó nyarat!!

Puszii: Noémii

Befejezve: 2021. július. 11

SzJG másképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora