Kísértetház 2/3

292 6 0
                                    


Mentünk egyre beljebb és beljebb a házban és tiszta sötétség volt. Egyszer csak azt veszem észre h valamire rálépek,de előtte egy puffanást hallok. Az a bizonyos valami amire ráléptem az az egyik rocker volt,de nem is csak h ráléptem,de még el is vágódtam. Közben hallom ahogy Andris vihog,meg ordít h ez fáááájt,meg láttam ahogyan Dave videóz, de jó,híres leszek. haha  

-Muhahahah- röhögött Zsolti.

-Amúgy,Reni jól nézel ki hátulról- mondta Andris,erre Cortez pofán legyintette de nem erősen. :)

-Ti himsivoniszta állatok!!! - orditatta Kinga . amúgy Dave hamár a kütyüddel mit tudom én hogy mit csinálsz a zseblámpa módot állítsd már be! Ja és húzzatok már bele már csak 22 percünk van.

-Miii ez nem kütyü hanem iphoneee- ordította Dave ,de Kinga csak egy szemforgatással reagálta le. 

-Amúgy ha nem jutunk ki időben akkor mi lesz? - kérdeztem meg Kingát

-Jaaaj ugye nem fogunk meghalni?? - kérdezte visongva Virág

-Nyugi emó,nem lesz baj- csititgatta Ricsi.

-Istenem Virág,ezt az agyi kapacitást, amúgy Renáta szerinted is mi lenne?? -kezdett kioktatni minket - persze majd bezárnak minket ide,ha nem jutunk ki időn belül,ch,nem felfogják kapcsolni a villanyt és kisétálunk és ennyi,de én magamtól akarok kitalálni,ha kell megyek egyedül,ti úgyis megijedtek egy ajtó csapódástól is,ha kell hozok bilit is, na nyomás,MINDENKI!! - a végét már ordította.

-De ez nem verseny - szóltam neki

-Nem érdekel,na indulj már!! - hát igen ő Kinga,ha nem lenne ki kéne találni. :D

És elindultunk bementünk egy csomó szobába mindenki kapcsolt zseblámpát a telójáról,és mentünk mindenfele majd Robi megszólalt.

-Hééé,gyerkek nincs itt vécé?? Brugyálnom kellene, na de Kinga van nálad bili nem??- ezt most poénnak szánta vagy komolyan gondolta?? De senki nem reagált semmit se rá. Kinga ügyelt minket, Ricsi Virággal volt,figyel rá nehogy megijedjen, én Cortez kezét fogva sétáltam és figyeltem h ne essek el ő meg mosolyogva figyelt. A rockerek zenét hallgattak, Dave videózott és ja. De egyszer egy nagyon érdes hang ütötte meg  a fülünket...

Folytatása következik...

Bocsi h kicsit gagyi lett,de régen írtam so ja, hamarosan jövök a kövi résszel!!

2021-06-24


SzJG másképpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin