Dec.25.

731 13 0
                                    


Ma nagyon boldogan keltem fel. Egyrészt mert karácsony van,másrészt mert már nagyon vártam azt h átmehessek Cortezékhez,de nem csak Ő miatta hanem a nagyija miatt is. Reggel lementem kajálni gyors felmentem megcsináltam a reggeli rutinom és mivel ma van karácsony első napja ezért megcsináltam egy karácsonyi sminket amit nagyon ritkán szoktam tegnap nem is volt rajtam,ne mind1, meg egy ruhaösszeállítást,és ezt is kiraktam insta sztoriba. 

A ruha,a kép plusz egy fekete nejlon harisnya:

A ruha,a kép plusz egy fekete nejlon harisnya:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A smink: ez pedig vörös rúzzsal.

És pont mikor csengettek ekkor fejeztem be mindent

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

És pont mikor csengettek ekkor fejeztem be mindent. Az alatt azt is h egy táskába a becsomagolt ajikat raktam be. Apropó, a nagyijának vettem egy francia parfümöt, a nagypapijának pedig egy pulcsit,ami teljesen az ő stílusa. Ja és Corteznek is vettem egyet amire azt volt írva angolul h van barátnőm, vagy valami ilyesmi-hihi- és mindez fekete alapon.

-kicsim- kiabált fel anya- itt van Cortez!

-Megyek, majd gyors lefutottam a lépcsőn de akkorát estem volNA ha nem esek bele a barátom karjaiba.

-Ömm,köszi h megmentettél

-Ne köszönd az én hercegnőmet még a sárkány se viszi el- és itt meghajolt mint egy lovag,huh de furin viselkedik,de azért cuki,és el is vörösödtem-

-Na azt hiszem mi most megyünk majd este  fele jövök! Sziasztok!

Majd mikor a házuk elé értünk akkor tűnt fel neki a mai kinézetem.

-Nagyon gyönyörű vagy- suttogta a fülembe,majd megcsókoltam. és  ekkor jött ki  a nagyija, gondolom egy ideig nézegetett minket,de ilyenek  a nagyszülők.

-Gyertek be, nehogy megfázzatok!

És ekkor bementünk kb 10 óra körül lehetett,még felmentünk filmezni egy kicsit,majd lementünk ebédelni.

-És Reni drága hova szeretnél menni suliba 12. után?

-Hát arra gondoltam h valahova párizsba mennék,és a suli alatt dolgoznék is.- és itt elvigyorodott

-Hát akkor ezért akar Cortez is kimenni Párizsba,mesélte h légiutaskísérő akar lenni.

-Igen, nagyi jól mondod, de most mivel végeztetek ezért kezdjünk el ajándékozni-és ezt már lelkesebben mondta.(?)

-Amúgy drágám- mondta Cortez nagyija - tényleg szeret téged,mindig rólad beszél,bízz benne,nem olyan mint a szülei,és erről a témaról ne annyira beszélj nekik se arról amit most mondok de kiakarták őt vinni karácsonyra,de ő MIATTAD maradt csak itt. És más lányokért sose tett ilyet,mert vannak kint barátai,habár  a szüleivel sose beszél,nem is lehet velük. És ha nem mutat be nekik akkor se értsd félre mivel nem akarja h sérülj. Mert náluk csak azt lehet, és amig meg nem ismert téged szó szerint semmi nem érdekelte,amióta veled van minden jobb a személyisége a tanulmányi eredménye,az elképzelései a jövőjével kapcsolatban,sose volt semmiben ennyire biztos mint a ti kapcsolatotokban. És én is köszönök mindent amit teszel érte. És mielőtt megkérdeznég h honnan tudok ennyi mindent: ezeket Ő mondta nekem meg a nagyapjának.

-Ömm,köszönöm,és szívesen. Nagyon szeretem őt és ígérem mellette maradok. 

-Itt vagyunk- szólt életem szerelme- hát Reni elsőnek neked adom ezt boldog karácsonyt- mondta majd majd át adott egy kis dobozt amiben egy nyaklánc volt rajta meg egy nagyon szép gyűrű amibe az volt belevésve h C+R=SZÍV itt szósuerint a nyakába ugrottam és megcsókoltam.

-És ami azt illeti te ezt kapod- át nyújtottam neki az ajiját és nagyon örült neki, majd a többieknek is odaadtam az ajándékokat ,és ők is örültek. A nagyapjától kaptam egy könyvet mivel imádok olvasni minden este szoktam ha nem Cortezzel vagyok, a nagyijától is könyvet meg egy fehér haspulcsit amire az volt írva h i love u + szív, megöleltem őket.

És még beszélgettünk kb 5-ig majd elkezdtem olvasni, mag Cortezzel khm elvoltunk-......  És hamarosan indulhattam is.

-Köszönök mindent majd még ha úgy alakul átjövök sziasztok!- mondtam.

-Várj,ki kísérlek- szólt Cortez, majd a kapuban megcsókolt és mondta h holnap délután átjönnek Ricsivel és h Virág ötlete volt,majd haza indultam,de ezeket a nagyszülei is vigyorogva nézétk végig,egyszer visszanéztem.és Cortez még mindig ott állt.  Istenem de szeretem.

-Sziasztok,megjöttem

-Sss, apád alszik. Kicsit sokat ivott, nagyon erős ez a tequila. Vagy 20 százalékos. Amúgy milyen volt?

-Nagyon jó,és nézd mit kaptam- majd levettem a nyakamból a nyakláncot és megmutattam.

-Juj,ez nagyon szép,annyira imádom ezt a fiút- majd mindent elmeséltem neki miután fürödtem mert apa miatt ma velem aludt,ami hiányzott is mivel nagyon keveset van itthon apuval együtt,de vele is sokat voltam,3 napja elmentem vele szánkózni. :)

Majd,miután anya elaludt, én még olvastam majd kaptam egy jó éjt sms-t Corteztől. :))víí. Ez volt eddig a legjobb napom, és remélem tényleg igaz amit a nagyija mondott,de anya is így látja,pedig ő nem hallotta. 

puszii

SzJG másképpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin