Kész a terv-hihi

604 9 0
                                    


Reggel boldogan keltem egy részt szombat másrészt pedig ki találtam a tervet h mivel viccelem meg Zsoltit,amit nem mondtam Corteznek mert elmondja Ricsinek ő meg neki,so ja. Ezért Virágot hívtam fel kb 10 fele. Aki behívta Kingát is.:

Sziasztok,mondjátok mert dolgom van, szóval nem is tudok jönni délután. Dave kirakta h nálatok tali 3-kor pizsibuliba. - na ja mivel már hívtam a fiúkat is ez várható volt. :))

Hát jó akkor szerintem ki is léphetsz, ha akrsz mi Virággal megbeszélünk vmit - mikor ezt ki mondtam már le is rakta. Hát jó.

Oké,szóvaaal, mi a terv?

Hát annyi h ti a pasiddal meg ugye mi mert itt lakunk meg akkor a kiszemelt meg a twitteres gyerek itt alszanak,ezt le beszéltem velük,és reggel mivel délig alszanak belopódzunk ha akarsz Ricsivel is megcsinálhatod,mondván h kiröhögött engem, viszünk be tejszín habot meg csoki szószt egy vallamivel pl madártollal megcsikizzük az orrukat,de előtte ráfújjuk a dolgokat,és utána. Érted? - kérdeztem meg tőle,miután brilliáns tervemet elmeséltem neki.

Ühüm,de át jöhetek hozzátok,van nasi meg ilyenek át hozom őket,a fiúk most ps-eznek,nem tom mi oan jó ebben.

Persze,akk várlak,szia! - raktam le. És had művelet indul csak Kinga ne mondja el neki h valamit tervezünk,de azt nem tudja h mit. Annál a résznél itt se volt.

Virág át jött, mi meg elrendeztünk mindent és kb 2-kor meg jöttek Ricsiék is. Majd 3-kor a többiek. Pia most nem volt. Nem kell mert a rockerek mindent szét rombolnak mint az ovisok. :/ 6-kor indult mindenki haza addig filmeztünk,meg beszélgettünk 3 családi pizza mellett. Majd Corteznek mondtam még pluszba valamit. De ezt kint a bejárati ajtó előtt.

-Ja,és azért hívtalak ki h ne hallja meg,de kell képet csinálni és elküldeni Dave-nek - néztem rá ördögien és kacsintottam,de ő is,látszik örül neki h ebben benne van. :))))

      Na ekkor a rockerek rohantak ki de vmi belebotlottak és azt kiábalva h na zúztunk innen elestek és ránk estek ezzel mi is elestünk. 4-en feküdtünk egymáson,én voltam 2.ik rajtam a 2 hülye. Még jó h ezt Kinga nem látta.  Na erre ránk ugrott Virág, a barátja, majd Zsolti aki ezt ,mondta közben:

-Kicsi a rakás jövök én iss!!!- és hupp. Dave eközben videózott és kirakta twitter-re. Ezek után akiknek kellett elmentek mi meg megcsináltuk a dolgainkat. Azt alvás 

Reggel 6-kor.:

Virágot meg a barátomat felkeltettem,le mentünk a cuccokért és akcióba lendültünk:                         Lassan és halkan be mentünk a vendég szobába a tol Cortez kezében enyémben a spray a drága barátosném kezében a csokis izé. Majd  ráfújtam a sprayt a 2 fiú arcára mint ha borotva hab lenne, Virág rá izélte a csoki szószt, Cortez pedig megcsikizte az arcán azt a területet ami közel van a habhoz.  És itt fejbe ütötte magát és felkelt. :)) Na itt volt a legjobb,ahogy örjöngött,de egy kis ördög vagyok,de ennek koránt sincs vége,ahogy Zsozsó mondaná most kezdődik csak a háború....

-Anyátad Renátaaaa-ordította majd el kezdtem menekülni de elkapott és megcsikizett, vagy 5 percig mire ki purcantunk.

-Ne má' ezt most mérr és mindhárman benne voltatok,és Ricsi ?? - na ő meg most jött le,neki a hajába volt

-Cortez drága barátom - és előhuzta a háta mögül a habot.

-NEEE,komolyan bent hagytad Virág - néztünk rá Cortezzel ajaj.

Na itt kimenekültünk az utcára míg a 2 áldozat elkezdett mind3at befújni az édességgel...

Folytatása következik...

2021-04-08 , puszii

SzJG másképpTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang