Szept.9.

842 14 0
                                    

Ma Cortez mellett keltem volna, de nem volt mellett, gondolom elment kajálni, de sose szokott korán kelni, so megnéztem az időt és 7:30 volt, ajaj. Gyors előpakoltam a ruháim, és mentem volna a fürdőbe ha nem Cortez lett volna bent de szerencsére már felöltözött csak egy alsógatyára. Ami nem is volt gond, de mivel vizes haja a szemébe lógott és a kockahasát se figyeltem meg, pedig már voltunk a gólyatáborban a balcsiba, de nagyon sokáig bámultam őt amikor:

-Szia Reni, jól nézzük ki? .Kérdezte Cortez h zavarba hozzon és h szórakoztassa magát.

-Aha vagyis ömmm-jöttem zavarba, majd magához húzott és hevesen megcsókolt, de ellöktem magamtól mive már így is késésbe vagyunk-Cortez nem kéne készülni, tudod suli.

-Baszki tenyleg na menj fürdeni en meg rakok el uzsit-de mivel tagnap elmaradt ma folytatjuk-kacsintott rám, so nem felejtette el, akkor tuti ezért nem keltett fel, ő úgy késik a sulagiból. :)

Gyorsan elkészültem, majd elmentünk a suliba, ahol már a többiek vártak minket.

-Cső-köszöntünk.

-Sziasztok, képzeljétek Davenek tegnap megheckelték a telóját, és 10 extra sajtos pizzát rendelt a telója. Én is ott voltam-mesélte Zsolti, és itt jöttem rá h titokban Zsolti rendelt Dave telójáról annyi pizzát.- majd mikor megjött gyors elvittek engem az űrlények. Dave meg elkergetett idáig. És most azért sincs is mert rám fogta és beduzzogott. - és itt csengettek by mi beszélgettünk még x ideig, by Kinga már bement és nem szólt, furi.

-9.b ti mit kerestek kint, nektek nem szól a csengő ?? Na nyomás órára !!

Elnézést a késésért-szóltunk Kardosnak, aki a magyart tanítja.

-Nos, most az egyszer nem kaptak szaktanárit, na üljetek le-utasított minket- szóval ki olvasta el a kötelezőt, az tegye fel a kezét. - Én, Kinga, Gábor rakta fel. - a többieknek van egy hetük, mert doga lesz belőle. A hiányzónk?

-Arnold- mondta Gábor- elvileg beteg, az ő elolvastától a kötelezőig.

-Ki gondolta volna- mondta Cortez.

-Cortez, hagyd abba, és rendben akkor beírom, és mikor jön?

-Jövő héten.

-Hál 'istennek-ordibálta Zsolti, majd kezdett barnarizst (?) Enni.

-Nagy most rakd el a - gondolkodott el

-Barnarizs - segítette ki az o.társam - esetleg kér?

-Nem most rakd el, vagy jössz felelni, és akkor álljunk is neki az idei anyag elejének .... Majd kb Fél óra múlva csengettek.

A nap többi része uncsi volt, annyi h Cortezt kérdezgette mindenki amerikáról, hát igen mi vagyis en azért mert Cortez barátnője vagyok, de jó ezt mondani, vagyunk a suliban a leghíresebb á azunk a le isoss aligokok aligok Ázunk a le isossok.

Majd órák után hatan elmentünk Zsoltiékhoz és a Jalapeno próbált, és Cortez vegetig az en szemembe nézve énekelt, és Viki se volt. Szia Szia

Majd amikor hazaértünk, elpakoltunk és kajáltunk, vagyis pizzát rendeltünk. Majd külön elmentünk fürdeni először Cortez majdén, mikor visszamentem tv-zett.

-Megy valami műsor?

-Nem, - nézett mélyen a szemembe majd kikapcsolta a tv-t.

-Akkor mit csinálunk? - kérdeztem meg 

-Milyen sorik vannak netflixen?

-Hát sok de fizetős,de én mindig azt használom, azAz jó 

-Igen,habár nem a kedvencem,de jó.. Vagy a riverdale?

-Jézusom,azt nee-mondta de végül megnéztük az első részét. :) Majd aludtunk

Puszii, remélem jó volt ez a rész is, és ha nem raknák ki rész ma akkor szeretnék nektek nagyon kellemes húsvéti ünnepet kívánni !! :))

SzJG másképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora