Dec.24.

740 12 0
                                    

Ma reggel izgatottan keltem,gyors lementem reggelizni és nagy meglepetésemre Kinga állt ott és anyuval csevegett.

-Szia - köszöntem neki,majd ő is köszönt én gyors ettem majd elmentem öltözni. Ezt vettem fel:

Gyors leszaladtam majd csörgött a telefonom ami mellesleg ilyen,még úgy sem mutattam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Gyors leszaladtam majd csörgött a telefonom ami mellesleg ilyen,még úgy sem mutattam.:

Szia édesem - köszönt Cortez - mit szólnál ha délelőtt segítenék nektek díszíteni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Szia édesem - köszönt Cortez - mit szólnál ha délelőtt segítenék nektek díszíteni.

Ömm,oké- nagyon furin viselkedik - de te mire készülsz

Miből gondolod?

Hát a hirtelen becézés,ami amúgy tetszik,meg segíteni akarsz te mindig lusta vagy,mint amennyire menő.- mondtam.

Nem tom mire gondolsz 10 perc és ott vagyok, szia szöszi.

Szöszi? - és itt nevetve lerakta,hát nem tom.

-Kicsim, gyere ide eltudnál szaladni a boltba? Kinga még barkácsol,és meg nem érek rá,kéne venni pudingot,csak epres van de nekem vaníliás kell-kiabálta anya

-És apa? 

-Ő most a fáért ment el.

-Ja,jó mindjárt jövök! -kiabált nekik.

Gyors bementem a boltba vettem pár dolgom amúgy kb 3 perc alatt ott voltam mert bagyon közel van,Cortezéktől meg 10 percre. Gondoltam veszek üdítőt is vittem barackot,meg kóláért mentem a koffein függőmnek amikor is meg is láttam a polcoknál valakit háttal állni,de én tudtam ki az.  Gyorsan oda futottam hozzá és ráugrottam a hátára. 

-Szia . köszönt Cortez és adott egy tegnap óta nem lattalak csókot.

Gyors bevásároltunk majd hazamentünk.

-Megjöttem vagyis jöttünk.-szóltam anyának aki most vette ki a mézeskalácsot a sütőböl.

-Hogy hogy jöttetek, ja szia Cortez,örülök h látlak, tudsz Robinak segíteni a fával most akarja felállítani

-Persze,azért is jöttem ide most.

Mi Kingával barkácsoltunk meg segítettünk anyának, apék megcsinálták a fát,majd amikor készen lettek a sütik anyu rakott  félre Cortezéknek is hűlni,h majd vigyen haza. Mjad elkezdtük feldíszíteni a fát kb 1 óra alatt ami gyönyörű lett majd anya neki állt a rántott halnak a sültkrumplinak meg a francia salinak. Ekkor volt kb dél.

-Renáta, ha nem gond nagyon jó volt itt lenni de most elmegyek van ,még otthon is dolgom. És holnap a pasiddal pontosan négyre gyertek! Nincs késés.

-Oki. Szia! - majd kiment

-Jó fej a barátnőd,a kis hippi h is hívják, ja meg van Virág is kis cuki.- vigyorgott anya, Cortez meg elfolytott egy nagy nevető rohamot,már láttam a nevető ráncait.

-Szerintem én is megyek mert a nagyiék már várnak, jó volt itt lenni és köszönöm a sütiket,akkor  holnap várunk Reni és majd megkapod az ajikat is tőlünk. - majd kacsintott és a szülők miatt adott egy puszit az arcomra.

-Ömm,kapok tőletek is?

-Persze, miért ne kapnál kis butus,na holnap gyere, - majd kiment. Aztán elkezdett röhögni,vagy anyun amit mondott az előbb vagy rajtam. haha. de azért még szeretem.

Kb ötkor kajáltunk majd ajándékoztunk,anya örült neki ,meg apa is. Én anyától egy nagyon szép fehér alapon rózsás pulcsit kaptam meg egy fekete farmert,mivel ez egy szett, Aputól pedig egy másik naplót amin e gy eiffel torony volt,mivel oda akarok menni,majd suli után. Mivel kitűnő vagyok ezért csak felvesznek. És Cortez is azt mondta h majd légiutas kisérő lesz ott  a Stevard-nál.  Mivel ő 3-4 -es tanuló.

Este még videó chateltünk majd elmentem aludni. Eddig minden jó. :)))

SzJG másképpTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang